Skocz do zawartości

330xi

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 30xi

Osiągnięcia 330xi

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie wróciłem tak jak pisałem wcześniej handluję częściami używanymi głownie grupa VW i trochę BMW i inne marki, nie pisałem bo od środy byłem w niemczech po towar i tam na serwisach próbowałem zasięgnąć opinii ludzi z niemieckich salonów serwisów BMW u nich z nr VIN i innych serwisach np. AUDI VW i okazuje się że auto stało gdzieś bardzo długo na salonie i mogli wymieniać i robić z tym autem cuda i po tym nie będzie śladu w nr VIN, druga rzecz która mogła się stać to zamawia auto klient lub salon ze skrzynią manualną okres oczekiwania na auto też nie jest krótki może być trzy miesiące nawet dłuższy, bo auto jest składane pod konkretne zamówienie, nagle klient stwierdza że chce automat, dopłaca i mu montują tyle że mogło to nie zostać zmienione w specyfikacji VIN, może nie dopatrzenie, może na to wskazywać też długi czas od produkcji do rejestracji i oto cała tajemnica. Zamawiając zwykłą wersję samochodu a potem dokupienie M-PAKIETU na serwisie też nie zawsze będzie widoczne po nr VIN. Tak samo jest z nr VIN widocznym w okienku po szybą, w specyfikacji jest a w rzeczywistości jest ale tylko okienko...pozdrawiam miłego weekendu:)
  2. witam. Panowie auto sprawdziłem przed zakupem w serwisie i na policji (zawsze tak robię), ale nie pod względem wyposażenia i jest ok.dziękuję za rady i pomoc.pozdrawiam
  3. ...panowie tak jak pisałem wcześnie auto po przyjeździe do Niemiec zostało doposażone... dwa z firmą od której kupiłem auto też mam kontakt, przecież jakby sprzedali kradzione to by trzęśli porami i by zniknęli, ja bym stracił jedno auto a oni dużo więcej...
  4. pewnie co dla nie których też będzie szczepan... :D
  5. Panowie coś udało się ustalić, dzwoniłem do Niemiec do serwisu, który wychodzi mi na to ( po dokumentach które posiadam), że pośredniczył w sprowadzeniu tego auta do Niemiec, za dużo się nie dowiedziałem bo przez telefon nie udzielają informacji. Wcześniej tego nie pisałem bo nie myślałem że to istotne, ale data produkcji auta 05.2007 a data pierwszej rejestracji 26.06.2008. z tego co się dowiedziałem auto stało gdzieś (tego nie powiedziano gdzie bo nie wolno, ale z wcześniejszych postów ktoś rozszyfrował że to Grecja) na salonie BMW jako demo około rok czasu, później zostało sprowadzone, kupione (wg mnie) w dobrej cenie jako auto ponad roczne przez niemiecki salon pośrednika dla pani X z Niemiec której bardziej opłacało się kupić auto roczne jako nowe też w dobrej cenie ( też mamy takie firmy które wyszukują nowe auta np demówki w dobrych cenach) . A te operacje po VIN-ie nie muszą wyjść... Kiedyś kiedy Euro kosztowało pod 5zł niemieckie salony masowo zamawiały w polskich salonach auta, bo ich taniej wychodziły, tylko że auta na polski rynek są uboższe ale i tak wychodziło to taniej mimo tego że doposażali te auta w Niemczech...
  6. ...z czytali kluczyk popatrzyli i wszystko ok, jak chce więcej info to mam pisać do niemiec, i tak zrobię i wszystko będzie jasne...pozdrawiam dzieki za pomoc...
  7. Auto sprawdzałem tak jak pisałem w serwisie i na policji.przed zakupem oglądał mi je blacharz lakiernik malowany tylny błotnik i maska różnica w ziarnie lakieru przedni pas, błotniki nie były nigdy odkręcane, widać po śrubach żeby zrobić wszczepa kielicha trzeba to wszystko odkręcić na ramę postawić a po tym nie ma śladu...
  8. ...kolego jak ktoś ma takie auto to ma autocasco full i nie szuka auta, bo jak znajdą i oddadzą z robionymi numerami to będzie miał większy problem niż miał, gdzie się nie ruszy to wszędzie trzepanko i jeszcze sprzedaj taki wynalazek...
  9. przepraszam nie było I-drive, ale na wszystkich tych elementach są metki wyciągałem i sprawdzałem daty wszystko się zgadza, jak by ktoś wsadził kradzione to by metek kartek nic by nie było...a wszystko jest na swoim miejscu...nawet na rurkach od klimatyzacji się wszystko zgadza tzn daty, w serwisie we wrocławiu byłem też ok, okienko nr jest z zewnątrz na szybie czołowej, auto kupione w niemczech w komisie,sprawdzałem klucze w serwisie i jest ok, dokumenty na policji, rzeczoznawca robił wycenę do akcyzy też oglądał i nie ma śladu po jakimś przekręcie...nie wiem czy czytacie wcześniejsze posty że zdarzały się błędy w systemie np. kolor samochodu, albo to że ktoś sobie coś wymienił, ma ktoś kasę to kto mu zabroni wymienić skrzynię czy wstawić navi, jak np auto kupione w dobrej cenie, jakbym się czegoś obawiał to bym VINu nie podawał i nie leciał na policję sprawdzać czy do serwisu:)tylko mnie to zdziwiła ta skrzynia. Do Docent83 możesz pisać do admina gdzie tylko chcesz auto było sprawdzane i jest czyste. Myślałem że na tym forum są ludzie którzy chcą pomóc a tu widzę ponad połowa to detektywi agenci 007, pisał koleś wcześniej że przekładka to koszt ok 4000zł a to nie majątek. Tak jak piszecie pewnie szczepan niemiec przeszczepił i zrobił nowe dokumenty...zastanówcie się co nie którzy co takie brednie piszą...
  10. iDrive jest oryginał po VIN był od początku w aucie jak wyjechało z fabryki
  11. ...po co dechę wymieniać jak ten duży wyświetlacz był, akurat jestem w temacie bo jeżdżę po używane części do niemiec i wiem że niemiec kupuje auto bez navi potem mu się zachce idzie i dokupuje a stare radio serwis sprzedaje mi, albo nie miał webasta a chce to musi pompe paliwa wymienić i dzieje sie tak samo...tak jak pisałem w aucie są wszystkie metki nie wygląda na kombinowane...kupiłem w normalnej cenie nie jakiejś super okazji...
  12. juz mi rozkodowywali i wszystko się zgadza oprócz skrzyni, tapicerka kolor lampy pakiet wszystko jest identyczne, różnica jest jeszcze że mam navi a było radio i kolor listew ale to jest nie problem, wszystkie metki kody kreskowe są oryginalne, może ktoś wie gdzie może być schowany drugi nr nadwozia...
  13. witam sprawdzałem metki są na wszystkich częściach na lampach fotelach wszystkich tapicerkach wszystko się zgadza e92 jest z maja 2007 a części datowane od stycznia do marca 2007 roku. a może po prostu ktoś skrzynie wymienił bo miał kaprys i tyle, w tym aucie nie ma śladów grzebania, a możne błąd w systemie...
  14. Panowie auto sprawdzane w serwise na policji wszędzie czyste, komplet dokumentów niemieckich dwa klucze wszystko ok tylko skrzynia automat, auto było u blacharza sprawdzane nigdy nie stało na ramie żeby np ćwiarę wszczepić, przy nr nadwozia zero śladów kobinowania, gdzie są te metki o których piszecie, na fotelach od dołu wszędzie są oryginalne kartki to te metki chyba, jak po tym sprawdzić, auto nigdy wcześniej nie miało pasa przedniego demontowanego widac było po śrubach że nie ruszane...pozdrawiam
  15. Witam szanownych kolegów :8) właśnie zakupiłem sobie E92 w Niemczech i mam taki mały problem, jak ustaliłem po VIN w serwisie data pierwszej rejestracji 2008r, produkcji 2007 może gdzieś stała na serwisie, ale w aucie po rozkodowaniu VIN zgadza się całe wyposażenie za wyjątkiem 3 rzeczy listew w środku, radia (to mógł ktoś wymienić), ale skrzynia biegów jest automatyczna tip-tronik a po VIN wychodzi że powinna być manualna, kolor auta kolor tapicerki rok w szybach wszystko się zgadza.Może ktoś się orientuje czy może się spotkał że jest inna skrzynia biegów niż wychodzi po nr VIN, bo przełożenie manualnej skrzyni na automat w X-sie to chyba nie jest takie proste i tanie...rzeczoznawca który robił opinie dla UC też mu wyszła skrzynia manualna, auto sprawdzane przez blacharzy-lakierników, malowany tył błotnik i maska na ramie nigdy nie stała, przez policję też czysta, czy może być to błąd w systemie... w aucie musiałem zdemontować przedni pas i przez to uciekło trochę oleju ze skrzyni,chciałem dokupić w serwisie ale powiedzieli mi że mam skrzynie manualną a nie automat i nie wiedzą jaki olej...dzięki za odpowiedzi rady pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.