Skocz do zawartości

gaudenty

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia gaudenty

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jest jeszcze kwestia gdzie to wszystko ustawiać. Właściwie tylko garaż mi zostaje, bo na mieście to albo auto stoi pod górkę, albo w dół, albo jezdnia jest krzywa co może wpłynąć na wynik ustawień. Czasem ktoś trąbnie, że już zielone i czas jechać na następnych światłach ustawiać. Mam taki sposób, że nagrywam ten moment ustawiania na telefon. Przynajmniej mam pewność, że sytuacja faktycznie miała miejsce. Bardzo mnie denerwuje jak jadę prosto, a kiera jest jakby stopień przekręcona w prawo... Zamiast na drogę cały czas na nią zerkam. Już nawet poziomicą swego czasu mierzyłem.
  2. Koledzy. Czy regulując kierownicę w poziomie ostatni ruch wykonujecie przysuwając ją do siebie, czy może odsuwając ją od siebie? To samo chciałbym zapytać o oparcie fotela? Czy ostatnim ruchem jest przesunięcie go do bardziej wyprostowanej pozycji czy rozłożenie? Przesuwając fotel na szynach sprawdzacie czy zatrzask po obu stronach fotela wskoczył na ten sam ząbek? Pytam w kwestii równego ustawienia fotela. Pytam, bo zawsze ustawiałem kierownicę w ten sposób iż wyciągałem ją do siebie, a teraz odepchnałem ją od siebie przed zablokowaniem. I tak od trzech dni myślę czy tak może być czy jednak wrócić do poprzedniego sposobu? Do tego jak zapamiętujecie moment zamknięcia blokady przy ustawianiu kierownicy, bo mi się zawsze wydaje, że tego nie zrobiłem i uderzam tak przez godzinę tą wajchą aż uznam, że jest zamknięte.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.