Skocz do zawartości

badziewiarz

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316i
    e46 323
    e61 530d

Osiągnięcia badziewiarz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. :cool2: czyli nie ma o ile na oczy mi nie padło i pomroczność jasna na mózg nie zaćmiła podziękował
  2. Witam, to proszę o info czy u mnie jest DPF czy nie ma, końcówka prosta a podobno nie ma proszę o potwierdzenie czy nie ma bo usunięty czy fabrycznie nie było Vehicle information ======================================== VIN: WBANJ71030B460409 Type code: NJ71 Model: 530D (EUR) E-F-R series: E61 Series: 5 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: M57/TU Displacement: 3.00 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A08 - SILBERGRAU METALLIC Upholstery code: ABAT - STOFF EDWARD/ANT Prod.date: 2004-08-17 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SA Navigation access request,country-spec. S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S226 Sports suspension settings S255 Sports leather steering wheel S320 Deleted, model lettering S386 Roof railing S417 Roller sun visor, rear door S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S442 Drink holder S481 Sports seat S508 Park Distance Control (PDC) S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S589 BMW LA wheel, star spoke 122 S606 Navigation system Business S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German Podziękował :cool2:
  3. Witam, mam podobny problem, instalacja załoażona była w maju, 3 miechy ok a dalej falowanie obrotów tylko na gazie - czytaj wprost na beznzynie OK. Moj `gazownik` wyczyścił silniczek wolnych obrotów < nie za darmo> i OK ale... tylko na około 10 dni i problem wraca. Nie chce zmieniać gazownika bo tu jest gwarancja - ale niestety trudno spierac się z kimś kto zna się lepiej niż ja. dodam: problem dotyczy E36 M40 - nie sekewencja Proszę o wpisanie potencjalnych powodów... z góry dzięki Tomek
  4. Witam, mam ząłożone siłowniki w drzwiach a nie wiem którędy przeciągnąć pod maskę - ma ktoś jakies wskazówki? Dzięki Tomek
  5. Witam, jeśli chodzi o zakup samochodu w Niemczech to polecam ale jak już się fatygować to do starego RFN - tuków nie brak ale nie to co w starym DDR - co do cen nie oszukujmy się hehe w Polsce nie ram mozna taniej kupić :jawdrop: niż tam ale to tylko świdczy o stanie tego co w Polsce jeździ - z tego samego rocznika BMW i Toyota kosztują jak 2 do 1 a przecież to drugie to takie dobre auto. Jak tak sobie ogladałem po komisach to najlepiej kupić jakieś tuż po "małym bum" - przyjechać naprawić i wtedy wiesz co brałeś i masz tanio. Aha moje obserwacje poczyniłem w Hanoverze i okolicach.
  6. badziewiarz

    Problem z biegami w e36

    ja mam podobnie - po zakupie było ok i w sumie nadal jest ale skrzynia pracuje mniej płynnie to mojej głowy nie zajmuje póki co... podczas mojej wizyty na kanale stwierdziłem, że objawy mam takie jakby przy korku od zlewu oleju ze skrzyni deliatnie się pociło - po oględzinach u mechanika stwierdził on, że to nie korek ale to idzie gdzieś z silnika - póki co nie zalecił natychmiastowej kuracji odnawiuającej ale w najbliższym czasie mnie to czeka :duh: nie wiem czy będę to konfrontował z innym mechanikiem ale na mysl zakupu nowej skrzyni i jej wymiany aż mnie boli - ale jak trzeba bedzie to płacz i płać - trza uwaznie kupować a póxniej jesli samochód chce się mieć dla siebie trzeba dbać cóż jesli po zmianie olej sie nie zmieniło to może jakas uszczelka - jedź do innego mechanika i zapytaj go o radę - jeśli werdykt sie powtórzy sam kup sprzegło - allegro lub gdzieś i zabul tylko za wymianę - ja takie sprawy załatwiam tak, iz mam domowego mechanika kupuje mu orginalene cześci a on mi je wymienia - dodatkowo okresowo odwiedzam serwis i konfrontuję rzetelność jego pracy spójrz na to http://allegro.pl/item213935835_sprzeglo_kpl_bmw_e30_e36_e34_poj_1_6_1_8_hit_.html pozdro
  7. ja mam w wersji wzmocnionej marki MEYLE - i jestem zadowolony :8)
  8. badziewiarz

    trzepanie kierownicą

    Wiatm, było ok - zaczęło się od drgań w tym samym zakresie prędkości, później przeniosło się na hamowanie w pełnym zakresie prędkości - wymieniłem tuleje, łączniki i jest o niebo lepiej ale jednak całkowicie się nie skończyło - obstawiam końcwki drązków - sugeruje się tym, że podczas poprzecznej pracy wahacza na niewielkich i łagodnych nierównościach wali :mad2:narazie delikatnie ale doprowada mnie to do szłu) tępo sporadycznie i nieregularnie jak naprawię to to się okaże - oby to to :|
  9. Witam, siedzą i konserwując na sezon zimowy moje "automobile" zauważyłem, że osłona koła dwumasowego posiada przerdzewiała osłonę :? , stopień okreslam jako spory - widać wnętrze <50 mm na 50 mm> jakie konsekwencje i działania powinny zostac podjęte? podobno nie jest to żadnym zagrożeniem ale czy na pewno? dzięki za rady pozdrawiam i Wesołych Świąt życze Tomek
  10. wielkie dzięki za rady - teraz je sobie wydrukuje i zasuwam na warsztat - sam tego robił nie będę - a Wasze wskazówki okazać sie mogą nieocenione - wielki dzięki
  11. witam, czy da się wymienić tylnią tuleję przedniego wahacze bez zdejmowania wahacza? może ktoś ma jakieś doświadczenia i zechciałby się podzielić instrukcją... z góry dzięki pozdrawiam
  12. no właśnie dzis uzupełniałem płyn - i mam pytanie w jakim tempie może go ubywać? podobno jeśli ubywa zbyt szybko to może być problem z uszczelką pod głowicą :jawdrop: więc chciałbym widzięć ile wynosi normale zużycie / odparowanie ?
  13. badziewiarz

    Jaki olej wlac ??

    ja zalałem Texaco 10W40 - jest ok (półsyntetyk) sądziłem, że w '93 to już M43 było na łańcuszku? czy się mylę i to jeszcze M40
  14. te części to ci jakieś super firmowe wpisali - albo chcą cie z kasy ogolić ja tam na rozrządzie 100 zaoszczędziłem - proponuje kupić nowe części w jakimś sklepie internetowym, albo znaleźć /poszukać/ na allegro; i tylko za robociznę płacić uczciwie - ważne aby ona była solidna; za robociznę przepłaciłem świadomie, zapłaciłem 120 za wymianę paska ale mechanik solidnie podszedł do sprawy - w co wierzę i chcę wierzyć hehe) - inny mechanior chciał 80 zyli a co ciekawe w serwisie w łódzi za smą robociznę 450 :duh: jajcarze
  15. badziewiarz

    Bite czy nie?

    Spotkałem się z dziwną sytuacją... Trzech mechaników (stacja obsługi w tym) oglądało i stwierdziło, że machanicznie pojazd jest ok (podłużnice, kielichy itd), ale trzy przednie szyby mają inny numer co sądzicie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.