Skocz do zawartości

dejf123

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i

Osiągnięcia dejf123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam autoalarm, więc nie wiem czy pomiar pozwoli ustalić czy dioda lutownicza padnięta. Jaka powinna być wartość poboru prądu z ewentualnym uwzględnieniem autoalarmu przy padniętej diodzie w alternatorze??
  2. Dziś pomierzone miernikiem ładowanie z włożonym nowym aku bez obciążenia 14,3V z obciążęniem 14,0V a więc również prawidłowo, a obroty skaczą 1800 - 2800 !
  3. Dzięki za pomysły dziś mierzone napięcie miernikiem - założony stary akumulator (nadaje się do wymiany nie trzyma napięcia gdy auto zgaszone) Ładowanie bez obciążenia 14,0V a z obciążeniem 13,7V a więc prawidłowe. Nie miałem okazji pomierzyć napięć po włożeniu nowego aku.
  4. Witam! Idzie zima, a moja akuma ledwo przetrwała poprzednią (org. BMW 65 Ah już ponad 10 lat). Udało mi się kupić od kumpla 70Ah bannera 2 letnią sprawną ( w innym aucie bateria pracowała bez zażutu). Po zamianie aku falują obroty w zakresie 1800 do 2800, (odpiołem klemy na noc i faluje, zrobiłem reset kompa - złączyłem klemy na ponad 10 min, i to samo) przed zamianą tego nie było. Co dziwne po włożeniu ponownie starego akumulatora wszystko wraca do normy. O co chodzi. :mad2: Jeśli ma ktoś pomysły to proszę pisać
  5. Witam! E36 325i sedan z racji, że butla w bagaju tylne sprężyny troche się wyklepały. Autko dziwnie wygląda-nos do góry. Poprzedni właściciel ratował się gumami. Chce wymienić. Jakie zamienniki polecacie w rozsądnej cenie? A może używki org.? Przypominam, że chodzi o standard.
  6. Odświeżam temat! Przeczyściłem węże od odmy ponownie zrobiłem reset kompa i przejechałem teraz ponad 300 kilometrów tylko na benie. Falowanie w końcu ustało, ale po włączeniu gazu (instalacja AutoGaz; sterownik Zenit, wtryski Valtek) objawy powróciły ponownie. Co teraz? Gazownik?
  7. Adam12345 falowanie na obrotach w identycznych warunkach jak w temacie (letni silnik, auto kula się na jałowym)?
  8. Jak sprawdzisz alternator koniecznie daj znać. Ja bujam się z problemem już prawie rok i też u 2 speców od bmw byłem i nic.
  9. Witam wszystkich! Jak wyżej auto faluje w zakresie około 300 - 1200 na biegu jałowym, ale tylko wtedy gdy samochód się toczy. Gdy się zatrzymuje obroty po chwili wracają do normy. Muszę dodać że falowanie występuje tylko gdy silnik ma temperaturę od mniej więcej 30 stopni do 90. Porządnie rozgrzany silnik - objawy falowania znikają. Na gazie falowanie praktycznie nie występuje bądź jest minimalne. Jeśli chodzi o prace silnika autko przyspiesza normalnie, nie krztusi się, nie szarpie. Ubytki oleju w normie, spalanie benzyny 16-17 (miasto niezbyt ekonomiczna jazda ) E36 M50B25 Vanos 94r. , sportowy wkład, brak kata., gaz-sekwencja Do tej pory zamieniony przepływomierz, wyczyszczony krokowy, sprawdzony układ dolotowy, niedawno zregenerowany vanos (troche grzechotał), wymieniona uszczelka pod kapą, nowe świece, sprawdzony układ zapłonowy. Po wszystkim reset kompa przez 30-60km jest dobrze a później te same objawy Proszę o pomoc. Jeśli ktoś miał podobne objawy rzucać jakieś podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.