Skocz do zawartości

Langi

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 2003' 2.0D 150KM

Osiągnięcia Langi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Moja czarnula dziś wreszcie wyjechała z garażu :o problemem okazały się 2 wyrwane kabelki z wtyczki od czujnika ciśnienia powietrza, bardzo dziękuje za schemat - kuzyn elektryk ogarnął oznaczenia i wlutował kabelki, na szczęscie wtyczka się rozbiera. Jednak wyczyszczenie kolektora i egr dużo daje :cool2:
  2. no racja niewiele mi to mówi :) da się wogóle tą wtyczke rozebrać ?? czy lepiej poszukać takiej drugiej z kawałkiem kabla ??
  3. no to już jestem pewien co jest :) Teraz tylko potrzebuje schemat lub zdjęcie prawidłowo podłączonych kabli do wtyczki i kogoś kto mi to zlutuje
  4. Właśnie o tą wtyczke się obawiałem, ponieważ podczas wyjmowania kolektora musiałem wyrwac kabelek :(
  5. do czujnika doładowania jest podłączana wtyczka z 3 pinami z tyłu kolektora ?
  6. Witam, mam problem z e46 2.0 150km 2003' Otóż postanowiłem przed zimą wymienić świece, przy okazji wymyłem kolektor oraz zawór egr. Po złożeniu auto nie chce jechać, kręci do max 2000obr. kopci, podczas sczytywania błędów pojawia się za każdym razem ten sam błąd 4203 glow control unit. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc i wskazówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.