Skocz do zawartości

drut2

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drut2

  • Urodziny 13.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 136KM 2001
  • Lokalizacja
    Namysłów

Osiągnięcia drut2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki Yoshi, właśnie przymierzam się do odpalenia DIS-a od Trandolfa więc zobaczę co i jak. Z tego co czytałem to w podgrzewaczu często padała elektronika-płytka, także posprawdzam ja i polutuje. Najważniejsze, ze z wynikami silnika i osprzętu wszystko ok - także bardzo ucieszyła mnie Twoja opinia. Jeszcze raz wielkie dzięki, pozdrawiam!
  2. Witam! Przeprowadziłem dzisiaj pomiary LIVE DATA, nakręciłem też wideo. auto bez obciążenia (zwalnianie/postój) http://www.youtube.com/watch?v=acS1xEC8sSk&feature=youtu.be auto pod obciążeniem - wartości analogowe 1 http://www.youtube.com/watch?v=6y--0KX6U54&feature=youtu.be auto pod obciążeniem - wartości analogowe 2 http://www.youtube.com/watch?v=gCVMEl4VxWA&feature=youtu.be Jeśli chodzi o wersje oprogramowania to zamieszczam foto poniżej http://www37.zippyshare.com/v/46973144/file.html http://www13.zippyshare.com/v/55642729/file.html Zbadałem jeszcze raz błędy silnika w INPA i pojawiły się kolejne 2, wcześniej już je kasowałem i wychodzi na to że pojawiają się znowu podczas jazdy samochodem. Zdjęcia poniżej. http://www44.zippyshare.com/v/14500525/file.html http://www13.zippyshare.com/v/60104948/file.html Także Panowie przejrzyjcie sobie materiał z pomiarów i dajcie znać jak to wygląda z waszego punktu widzenia. Nie wiem czy to istotne ale czuć trochę spaliny w kabinie, głównie na postoju. Filmy najlepiej oglądać w największej rozdzielczości, z powodu brak stabilizacji obrazu trochę gubiła się ostrość ale myślę że odczyt pomiarów będzie możliwy. Liczę na waszą wiedzę i z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam ;)
  3. Jutro sprawdzę nr oprogramowania to dam znać. Jeśli mówimy o przepływomierzu powietrza, to chyba jest dobry bo z tego co czytałem to przy max. obciążeniu na 4 i 5 powinien pokazywać spalanie 20l/100km i tak też u mnie jest :) EGR też muszę sprawdzić i na pewno wyczyścić.
  4. Dzięki wielkie za podpowiedź, na pewno się wezmę za te czynności przywracania mocy. Co do diagnostyki to mam kabel OBDII (wtyczka do gniazda w kabinie, bo ta okrągła z pod maski, z tego co czytałem jest do starszych modeli...??) Błędy z czytywałem programem INPA V3 - gotowa instalka wraz ze sterownikami na wirtualnej maszynie vmware. LIVE DATA - to de dane uzyskiwane podczas pracy silnika, prędkość, ciśnienie turbiny, podawana dawka paliwa itp. - dobrze rozumie?? Coś czytałem, że przy obciążeniu powinna być podawana dawka ok. 55 mg paliwa i tyle też u mnie było, ale jak wspominałem u mnie dziura jest pomiędzy 800 a 2000 obr. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę podczas pomiaru LIVE DATA...?? Próbowałem także połączyć się programem Carsoft 6.5 ale cały czas wyskakuje mi błąd komunikacji. Czy połączenie kabla OBDII w tym programie jest identyczne jak w programie Inpa, czy wymaga jakiś specjalnych ustawień, sterowników, a może całkiem innego kabla, np. tego z okrągłą wtyczką (pod maske)
  5. Tylko, że nie ma czym jechać :( Tak więc co zrobić ze spadkiem mocy...??
  6. 2. Sprawna używka z gwarancją rozruchową. Szkoda 1000zł na podzespół, którego zadania przejmuje VP44 i czujnik GMP. Z powyższego zdania wynika na to, że ten czujnik w ogóle nie jest potrzebny w takim razie, dobrze rozumuje...??
  7. Faktycznie tematów jest dużo na temat tego błędu ale objawy aut są różne. U mnie brakuje mocy na początku obrotów silnika, u innych przy pewnej prędkości itd. Jutro na pewno zakupie miernik ( przyda się ) i jeśli znajdę czas zmierzę rezystancje. Załóżmy 2 przypadki: 1. rezystancja będzie w porządku, co wtedy...?? 2. pomiar wyjdzie źle - czyli na 100% czujnik uwalony, co teraz ( zakup nowego wtrysku z czujnikiem, regeneracja starego, zakup używanego - mam kolegę co handluje częściami do bmw ) Teraz jeszcze dwa pytania: 1. czy jazda z uszkodzonym czujnikiem ruchu iglicy może spowodować uszkodzenie jakiegoś innego podzespołu...?? 2. jak to odnosi się do spalania, czy wówczas ono wzrasta...??
  8. Witam! Mam BMW E46 320d 136km z 2001r. przebieg 230.000 km Ogólnie z autkiem jest wszystko ok (prawie) mankament jaki jest odczuwalny to brak mocy na niskich obrotach, dopiero przy 2 tys. auto zaczyna normalnie ciągnąć. Zdiagnozowałem auto kablem OBD2 w programie INPA V3, pojawił się tam nast. błąd: http://www52.zippyshare.com/v/53859906/file.html Błędu nie można skasować. Byłbym wdzięczny jakby ktoś podpowiedziałby mi co robić w takim przypadku i czy to jakaś poważna usterka. Trochę poczytałem na forach ale nie znalazłem w pełni satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Przeczytałem też, że wyczyszczenie zaworka erg może pomóc w przywróceniu prawidłowej mocy auta. Z góry dziękuje za wszelką pomoc i sugestie. Pozdrawiam...!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.