Skocz do zawartości

kokaon

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525tds 1996
  • Lokalizacja
    ze wsi Warszawa

Osiągnięcia kokaon

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kokaon

    2,5 tds cieknie paliwo

    patryk1981 - zaryzykuje i spróbuje zrobić to sam :] - choć to troche poroniony pomysł ale lubie czasem sie troche pomęczyć i "niby" zaoszczędzić bo pewnie coś popier...e i koszta bedą większe :] i w tej sprawie mam pare pytań (na czerwono)
  2. hms84 - dzięki - pytałem bo mam stalowe 15" od bmw z zimówkami i zatanawiałem sie czy będą pasować bo nie znam tego całego ET - jak odboiore auto dopiero sprawdze na żywca cichy77 - auto mam juz jakiś czas ale stało na parkingu i czekało na decyzję zonki czy bedzie nim jeździć :] kajjman - dzięki za wyczerpującą odpowiedź - jak odbiore auto i zobacze ile mnie skasuje zawieszenie zobacze co robić dalej jak by co to będe pisał :] edit: aaaa i link do tego filmiku dotyczącego pompy - znalezione na forum - viewtopic.php?f=15&t=147790
  3. noo i to przynajmniej konkret odpowiedz :] ponawiam pytanie co do felg stalowych 15" czy wejdą na "kapcia" ?? nie będą zawadzać o obudowe hmm... jarzma ?? klocków ?? pewnie to zalezy od tego całego ET ?? co do pompy do co jest najtrudniejsze przy jej wymianie ?? jakiś klucz do ściągania ?? jakieś nietypowe inne klucze ?? i chyba najtrudniejsze dla laika odpowiednie ustawienie czegoś tam :] ?? ten filmik (zaraz wkleję linka) może być przydatny ?? hmmmmmm o co ja sie pytam przeca i tak tego nie ogarne :] hmm... ide oglądać film :P
  4. widze to tak - najlepszym rozwiązaniem jest zapłacenie komuś za demontaż i montaż pompy (jak dzwoniłem to magicy od pomp chcą samą pompe bez auta) zawiezienie jej do magika zapłacenie bóg wie ile i po sprawie teraz wersia jak to mówią podcierania dupy szkłem tak jak pisałem w pierwszym poscie pociągnie mnie po kieszeni zawieszenie, alufelga ewentulanie 4 stalowe, i ziomowe opony bo niechce co by mi sie kobitka w zime zabiła bo pisząć ze sobie poradze miałem na wysli nie siebie tylko mechanika ;] i bedzie cienko z kasą na walkę z pompą wydaje mi sie ze ta pompa jest smiertelnie chora -cieknie maksymalnie nawet nie wiem gdzie bo ten hmmm... kolektor zasłania ale mokro jest wszedzie dookoła :[ - odpala słąbo na ciepłym silniku - faluja obroty - i cos mi sie przypomina jak żonka nią kiedyś jechała to gasła przy odjeciu gazu i chyba znająć zycie przy wciśniętym sprzęgle. - ale moge sie mylic i poma możę byc tylko nieszczelna. teraz tak robić samemu tą ?? - zlokalizować gdzie cieknie -zestaw naprawczy i sie bawić ?? - cienko to widze ze to coś da ize ja ogarne temat sam choć bardzo bym chciał :] kupić drugą bóg wie w jakim stanie i podmianka ?? -wyjdzie koszt podmianki + koszt pompy - znając moje szczescie trzeba bedzie za jakiś czas albo od razu operacje demontazu i montazu ponowić + regeneracja tej "nowej" pompy teraz sam tej pomy nie wyciągne - znacie moze kogoś kto sie w to bawi i ile takie coś kosztuje ?? warszawa lub okolice a moze dobry magik od pomp co sam ja z auta wyciągnie ?? warszawa i okolice aaa i jesze jedno czy stalowe 15" wejdą ?? musze spadać
  5. Witam, z tej mańki Kokaon dla znajomych Piotr :] Jak widać jestem tu nowy i mam nadzieje ze nie dostane za szybko bana i ze ten temat nie zostanie zamknięty/usunięty za szybko Zycze sobie jak i wam aby ten wątek umarł jak najszybciej śmiercią naturalną a nastąpi to wtedy gdy "kapeć" nie będzie już kapciem :] - i mam nadzieje ze bedzie to w miarę szybko :[ Teraz może do sedna. Żonka jest "szczęsliwą" posiadaczką E34 kombi z 1996 roku 525tds z pięknym wielkim szyberdachem ;] aaa jest i jeszcze hak Autko stało jakiś czas i przedwczoraj zaczeła się WALKA - i okazało się : - ze amorki, klocki, tarcze, i reszta pierdół w zawieszeniu to szrot + jedna alufelga - brak 4 jednakowych opon - lusterka oba sa tylko tyle ze inne i lewe zbite - można powiedzieć ze brak jeszcze tych pierdół pod przednim zderzakiem :] - w srodku kupa niedziałających / pourywanych pierdół - brak kluczyka do haka - pilota do alarmu ( już wycięty) - silnik "klekocze" hmmm moze inaczej napisze - dziwnie pracuje - mam nadziej ze to przez ....pompe wtryskową i tu bedę potrzebował porad - pompa wtryskowa ciecze*, BARDZO ciecze* :[ - na wolnych obrotach silnik tak jak by sie dławił jak by dostawał tlenu zamiast ropy :] - no i na gorącym jakieś 2/3 sek trzeba kręcić - na zimnym odpala za raz co wydaje mi sie dziwne w sytuacji gdy pompa jest nie szczelna i wszysto wokół pompy jest mokre *- cieknie z podwoziem sobie poradze z oponami tez :] - co do środka i elementów zewnętrznych przyjdzie na nie czas - mam nadzieje ze nie wymiękne - nie wiem co zrobić z hakiem - no i mam zagwozdkę z tą pompa - co robić ?? - gdzie robić?? - i jak robić ?? muszę kończyć - potem dopisze jakie mam pytania dotyczące pompy i jej naprawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.