Skocz do zawartości

ryba-e36

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318 m40b18 1992rok

Osiągnięcia ryba-e36

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, kolego sprawdź przy akumulatorze, masz czarny kabel który powinien iść do plusa, oskrob go i jeżeli będzie czerwona izolacja to daj go do plusa, dużo ludzi ma z tym problem :)
  2. miałem taki sam problem:) panowie do akumulatora idą kable, czerwony i czarny :) sprawdźcie co kryję się pod czarną izolacją na czarnym kablu :) jeżeli czerwona to do plusa i musi być ok :)
  3. piny się zgadzały :) nic nie zmieniałem, podstawowy błąd, czyli dwa czarne kable przy akumulatorze, jeden idzie do masy drugi do plusa:) a my podpieliśmy dwa do masy:) tak z teorii czarny to masa, heh a tu jest inaczej troszkę jeden masa drugi plus :) jak je poznać? prosto, pod czarną otuliną znajduje się czerwona izolacja więc już wiadomo że ten do plusa:) w razie pytań pisz :) pomogę :)
  4. Temat zamknięty :) wszystko gra :)
  5. No ok a co zrobić z resztą pinów??
  6. Mój podstawowy błąd... robię swap w e36 więc proszę o jakieś info przepraszam że mieszam...
  7. Witam, przepraszam że się nie przedstawiłem, wiem to nie jest kulturalne... Potrzebuje pomocy: mianowicie jestem w trakcie swapu z M40B18 na M50B25, włożyliśmy silnik do Buni, kręci ale brak iskry i pompa nie podaje, wiem że trzeba zamienić 4 piny tylko które... szukałem wszędzie ale konkretnej odpowiedzi znaleźć nie mogę a takiej oczekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.