Skocz do zawartości

truksawka

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 325xi touring

Osiągnięcia truksawka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. truksawka

    podwyższenie e46

    podłącze się pod temat, potrzebuje podwyższyć moje bmw bo szoruję spodem przy przejeżdżaniu przez progi spowalniające. Sprężyny wymienione, amortyzatory też, poprawiło się ale niewiele, niestety nie wymieniłem wszystkiego na raz (tzn przodu i tyłu równocześnie) co pewnie też ma wpływ. Zastanawiam się czy zawieszenia gwintowane są tylko obniżające a jak nie zostaną mi podkładki pod sprężyny. Chyba że jest jeszcze jakieś rozwiązanie. Opony i felgi są zgodne z tymi co przeznaczone do mojego modelu czyli 16 cali (tak wiem 17 byłyby lepsze) 205/55
  2. miejsce w Polsce nie gra roli, pracę mam taką że jeżdżę to tu, to tam, więc mogę podjechać i na Śląsk, dzięki za info
  3. szukam sprawdzonej firmy żeby potem samochód szybko nie zmienił właściciela Może ktoś dorabiał i ma sprawdzone miejsce, bo o ASO wiem ale wydać 600 zł to nie mało
  4. może ktoś polecić firmę/osobę która dorobi kluczyk do E46 w cenie niższej niż ASO, proszę napisać ile kosztuje taka usługa
  5. Moze ktos rzucic okiem na raport błedów i powiedziec co to moze znaczyc i jakie moga być powody? samochód e46 325xi 2004 r. E R R O R M E M O R Y R E P O R T Date: 11/22/12 20:25:34 ECU: MS430DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS430DS0 RESULT: 3 errors in error memory ! 228 Lambdareglerabweichung Bank 2 Error frequency : 84 Logistic counter: 35 N_3 2 6 72.0 0 rpm MAF 81.71 mg/stk TCO 94.50 Grad C LAM_MV_2 -0.00 % aufgetreten vor (rel. BZ) 194.50 h Abweichung fett Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 B1 54 23 15 0F BE 80 70 93 227 Lambdareglerabweichung Bank 1 Error frequency : 4 9 Logistic counter: 35 N_32 2944.00 rpm MAF 168.86 mg/stk TCO 95.25 Grad C LAM_MV_1 12.11 % aufgetreten vor (rel. BZ) 177.90 h Abweichung fett Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 B1 31 23 5C 1F BF 9F 71 39 238 Verbrennungsaussetzer Zylinder 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 3 TCO 21.00 Grad C N_32_TOL 736.00 rpm MAF_TOL 163.41 mg/stk MAF_BOL 125.28 mg/stk aufgetreten vor (rel. BZ) 27.30 h Misfire CARB_A Misfire CARB B1 Fehler ist abgasrelevant Fehler entprellt Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: EE B3 01 03 5C 17 1E 17 77 1B i odczyty z INPA http://i1164.photobucket.com/albums/q563/mapia1973/screenshot424-1.jpg http://i1164.photobucket.com/albums/q563/mapia1973/screenshot423-1.jpg http://i1164.photobucket.com/albums/q563/mapia1973/screenshot422-1.jpg http://i1164.photobucket.com/albums/q563/mapia1973/screenshot425-1.jpg
  6. Mam E46 do podłączenia i sprawdzenia, ewentualnie do powłączania kilka drobiazgów w Lublinie pzdr
  7. Ze względu na LPG proponuje zalać 0W40 lub 5W40 np. Millers, Motul, Valvoline lub jeszcze mało znany w Polsce Amsoil (ja go stosuję), jeśli twój samochód spełnia Eu 3 to lepiej LL-01 chociaż 04 też możesz jeśli EU 4 to LL-04 moze byc Motul Specific CNG/LPG 5W40?
  8. ponawiam pytanie Model: E46 Silnik: 325xi M54 Przebieg: 206 000 km Styl jazdy: mieszany, dużo na tempomacie Użytkowanie: 80% trasa Zużycie bieżące na l/1000km: 600 ml Instalacja LPG: tak DPF: nie Dotychczas: Mobil Super 3000 XE 5W-30 (od 10.000 km) rocznie ok 30.000 km nie wiem co wcześniej było lane, samochód do 195.000 km jeździł na benzynie, ubytek oleju zauważyłem i przed założeniem LPG.
  9. Witam chcę wymienić ori CD business na inne radio 1DIN (nieoryginalne) - wymiana ze względu na potrzebę posiadania nawigacji oraz odtwarzacza mp3 wiem że musze znaleźć ramkę oraz kostkę ISO, na alledrogo są po kilkanaście złotych, instrukcję co do samego procesu wymiany też znalazłem ale nadal mam pytania a) jak z głębokością radia, czy ktoś zna wymiary oryginalnego i mógłby podać b) jak ze sterowaniem z kierownicy? w niektórych piszą w opiszą w opisie że Urządzenie zostało wyposażone w specjalny interfejs, dzięki któremu możemy podłączyć do radia wielofunkcyjną kierownicę z przyciskami do sterowania radiem. Z radiem współpracują tylko auta z rezystancyjnym sterowaniem. czy sterowanie bmw spełnia ten warunek? c) jak przymocować nowe radio w miejscu starego? d) czy ktoś ma doświadczenia z taką wymianą i mógłby podpowiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę
  10. Model: E46 Silnik: 325xi M54 Przebieg: 201 000 km Styl jazdy: mieszany, dużo na tempomacie Użytkowanie: 80% trasa Zużycie bieżące na l/1000km: 600 ml Instalacja LPG: tak DPF: nie Dotychczas: Mobil Super 3000 XE 5W-30 (od 5000 km) rocznie ok 30.000 km nie wiem co wcześniej było lane, samochód do 195.000 km jeździł na benzynie, ubytek oleju zauważyłem i przed założeniem LPG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.