Skocz do zawartości

Bronuś

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 316i 2001r

Osiągnięcia Bronuś

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. dzięki:)
  2. witam szukałem i szukałem , ale co do oleju dokładnej odpowiedzi nie uzyskałem . Gdzies na forum wyczytałem aby, ze nie można wlac jakiegokolwiek oleju do skrzyni bo może być gorzej niż wczesniej , dlatego takie pytanie jaki olej do skrzyni i do mostu (jakie symbole)?
  3. jak wlacze wsteczny jest to samo, jutro zobacze co tam pod tapicerka sie dzieje . Jechalem ostatnio w czasie mgly a tu mi w lusterkach widno sie zrobilo ,bo mgla odbijała swiatło;p
  4. witam , mam taki problem ze światłami przeciwmgłowymi tylnymi , gdyż zamiast nich pala mi sie swiatła cofania i do tego działaja czujniki tak jak byłby właczony bieg wsteczny. :(
  5. Bede walczyl dotad az sie uda:p A kontrolka ci sie palila?
  6. Dwa dni kombinowalem z odpowietrzeniem tak zeby nie jezdzic, i nic nie pomoglo a teraz codziennie probuje i przod te z podnosilem.
  7. Powinien bo byl wymieniany :)
  8. Witam, mam ciagle problemy z tym nieszczesnym ukladem chlodzenia cigle sie zapowietrza wczesniej myslalem ze to od tego ze mam nieszczelny krociec ale po wymianie i naprawie wyciekow odpowietrzylem uklad ale po przejechaniu kilku kilometrow weze twarde jak kamien , kontrolka od plynu ciagle sie pali chociaz czujnik nowy i stan plynu jest prawidlowy nie ma zadnych oznak padnietej uszczelki pod glowica juz nie wiem jak sobie z tym poradzic . Czy wyjac termostat i sprobowac bez niego? Wydalem juz mase pieniedzy na chlodzenie a dalej zadnej poprawy. :( :( :(
  9. zalany jest plynem (petrygo) zamowilem caly nowy waz z kolankiem i zobaczymy co i jak:)
  10. ale wczesniej przed peknieciem weza(up) nie mialem tak mocno napuchnietych ,chociaz w sumie cos musialo byc powodem jego rozerwania.
  11. no spoko wentylator działa , ale po dokladnym odpowietrzeniu po ok. trzech km( oczywiscie wczesniej sie nagrzal jak odpowietrzalem) weze sa tak twarde ze zcisnac ich nie mozna zcisnac i zaczyna syczec i wyciekac plyn z tego krucca na zbiorniczku upuszcze troche odpowietrznikiem i dalej przejade ze 2-3 km i to samo kurde rece opadaja:(
  12. dzis dostalem juz czujnik, zalalem plyn odpowietrzylem poczekalem az sie rozgrzeje i nic wentylator sie nie zalacza cisnienie rosnie i znow to samo wiec zeby go ostudzic wlaczylem wentylatorn na krotko cisnienie zmalalo i temp spadla. Pomyslalem ze jak jest sprawny czujnik sprawdze napiecie na kostce ktora sie do niego podpina a tam nie ma napiecia i gdzie teraz szukac przyczyny?
  13. nie jezdze narazie , zamowilem czujnik i zobaczymy jak juz go dostane i zaloze to napisze co i jak miejmy nadzieje ze to ten czujnik:)
  14. rezystencja czujnikow na tescie zegarow wszystko ok , i jeszcze takie duze cisnienie czy to normalne ? :cry:
  15. witam moj problem jest taki, po wymianie peknietego weza uzupelnilem plyn chlodniczy odpowietrzylem uklad i samochod chodzil na wolnych obrotach , wskazowka stala rowniutko na srodku czyli moim zdaniem bylo ok w srodku cieplutkie powietrze elegancko chlodnica ciepla i obieg normalnie byl bo jak odkrecilem korek zbiorniczka wyr. to lecial ten maly strumien czyli spoko akrecilem korek pochodzil jeszcze i pomyslalem ze na postoju powinien zaczac sie troche grzac i wentylator chodzic , zaczalem go troche gazowac a wskazowka dalej w miejscu i nagle bum zaczal rozszczelniac sie uklad woda byla goroca az sie oparzylem zgasilem auto i leciutko odkrecalem korek ale sam wyskoczyl i czaczelo lac sie ze zbiorniczka plyn az wrzał. I nie mam pojecia dlaczego nie widzialem tego na zegarze co moglo sie stac? jakis czujnik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.