Skocz do zawartości

Muszkat

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540i xDrive 2018
    Poprzednie:
    E46 316TI Compact 2002
    E92 320i 2008
    F36 420d xDrive 2015
  • Lokalizacja
    Warszawa - Ursynów

Osiągnięcia Muszkat

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej wszystkim, mam do sprzedania swoja E92 Wiecej info pod linkiem http://allegro.pl/bmw-3-coupe-e92-320i-2008-170km-130-000-i7352978916.html Lub kontakt tel 605089566 Pozdro!
  2. Podales mi link do silnika ktory byl montowany miedzy innymi w 318i ma faktycznie oznaczenie N43B20A na stronie ale wejdz w moj drugi link do silnika ktory ma koncowke numeru 5 i byl montowany miedzy innymi w 320i. Jak sprawdzisz sobie czym te silniki sie roznily to zobaczysz ze byly to walki rozrzadu tez wkleilem linki dlatego osnaczenie N43B20A jest nieprecyzyjne
  3. W ASO nic nie wiedzą oni mają tylko info N43B20A o AA i AY nie słyszeli, dzwoniłem do Bawaria motors inchcape i fus jedyne co jeszcze znalazłem to to że silniki montowane w: 120i/320i miały numer 11000427105 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WA71-EUR-08-2008-E92-BMW-320i&diagId=11_3171 a 118i/318i 11000427103 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-01-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_3171 Z czego jak wszedłem w poszczególne części silnika to znalazłem tylko jedną różnicę a mianowicie wałek rozrządu 320i http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WA71-EUR-08-2008-E92-BMW-320i&diagId=11_4064 318i http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-01-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_4064 innej różnicy nie znalazłem, a no i ten pierwszy był montowany także w 520i a ten drugi już nie więc pomyślałem że silnik z 520i będzie ok ale ten z kolei różni się od 320i korbowodami. Generalnie jestem załamany i chyba będe go naprawiał bo nie dam oszustom zarobić którzy wciskają 143 konny silnik jako 170 KM
  4. Czyli wychodzi na to że skoro mój samochód E92 320i posiadajacy silnik N43B20AA 170 KM ma taki sam silnik jak N43B20O0 i najlepiej jest sprawdzic to dodatkowo po Production Code i wtedy wiemy co to za samochód był. Super dzięki ;) Szkoda że nie ma takiego info o silniku z końcówką AY i AA :P
  5. Nie zgodzę się, BMW E90 318i posiadoało silnik 2.0 o oznaczeniu N43B20. BMW E90 316i miało oznaczenie N43B16, z resztą ten silnik był także montowany w serii 1. Nie było takiego silnika jak N43B18 :)
  6. No wlasnie nie, byl jeszcze montowany w 318 i mial 143 KM
  7. Witam, Posiadam BMW E92 320i rocznik 2008 Mój silnik to N43B20AA 170 km Pytanie co oznaczają te 2 literki w kodzie silnika bo spotkałem się także z oznaczeniem AY? Otóż silnik padł i muszę go wymienić w internecie jest sporo silników N43B20 ale nie każdy 2.0 litrowy silnik miał 170 KM Pytanie jak zweryfikować który silnik ma jaką moc? Przy okazji czy wiecie może czym jest Type Code: w moim przypadku WA71 ale kolega ma z tego samego miesiąca a ma WA72 Z góry dzięki za odpowiedź
  8. Mam ten sam problem w E87 118d 2008 przy przebiegu 72 tys. Od listopada robiłem jedynie krótkie odcinki. Czy wiecie jak tą usterkę zlikwidować? Dziś zrobiłem 50 km przy 3500 obrotów nie pomogło.
  9. Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz ;) chcialem wymienic kolektor wydechowy bo pekl ale moje umiejetnosci okazaly sie niewystarczajace :p zostal wymieniony na zeliwny i faktycznie jest lepiej.
  10. konkretnie te jasne śruby z tego linku http://www.google.pl/imgres?q=%C5%9Bruby+mocuj%C4%85ce+komor%C4%99+filtra+powietrza+bmw+e60&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1024&bih=559&tbm=isch&tbnid=FzY6oXapXK0GkM:&imgrefurl=http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php%3Ff%3D15%26t%3D184423%26hilit%3Dwymiana%2Bfiltra&docid=GIrLLtYuCloO0M&itg=1&imgurl=http://img26.imageshack.us/img26/7523/73725916.jpg&w=800&h=600&ei=KOqbUMObEuaI4gSeyoCADg&zoom=1&iact=rc&dur=357&sig=107146725078621660326&page=1&tbnh=140&tbnw=201&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:6,s:0,i:86&tx=110&ty=47
  11. Możliwe. Te śruby są na dole obudowy filtra powietrza. łepek 10 na klucz nasadowy pod łepkiem guma o grubości około 6mm. Po tym jak się urwała zostawiłem ją w tym samym miejscu gdyż nie ma możliwości żeby wypadł lub gdzieś wpadła. Po odkręceniu wszystkich 6 śrub obudowa nawet nie drgnęła stąd wydaje mi się że bez jednej śruby nic się nie stanie.
  12. Czy ktoś z forumowiczów wie co skręca 6 śrub ukazujących się po wyjęciu filtra powietrza? Jedna z nich (pierwsza) urwała się gdyż za mocno ją dokręciłem i nie za bardzo mam jak ją teraz wykręcić. Czy można jeździć z tą urwaną śrubą?
  13. Chyba że na allegro kupić całą używke za 130zł bo u mnie ta blaszka jest w masakrycznym stanie po moich zabawach w prostowanie :D
  14. Nie wiecie może gdzie taki stelaż do mocowania poduszki można dostać bo na realoem w ogóle takiej części nie ma
  15. Może w takim razie tez miałem przepływke do wymiany. Ale niestety takie spalanie na BC wychodziło i jak liczyłem to też tak wychodziło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.