Skocz do zawartości

Peter_Wn

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa/Natolin

Osiągnięcia Peter_Wn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Skończyło się na wymianie pompy??
  2. Peter_Wn

    Słaby nawiew w E34

    Filtr powietrza był wymieniany razem z innymi filtrami około 5000tys/km. Filtr kabinowy też był wymieniany w tym samym czasie. Ale sprawdza i zobaczę może dostały się tam jakieś śmiecie.
  3. Peter_Wn

    Problem z odpalaniem 525TD

    Witam, mam problem rano z opaleniem Bmk-i. Dopiero za czwartym razem samochód odpala. Pompa normalnie pracuję. Zauważyłem że jak samochód stoi np. na górce rano nie ma takiego problemu. Byłem z tym u mechanika i powiedział że można zamontować blokadę, żeby paliwo nie cofało się do baku. Jest to prawda?? Można samemu poradzić sobie z tym problemem?? Dziękuję za pomoc.
  4. Peter_Wn

    Słaby nawiew w E34

    Witam ostatnio zauważyłem w swoim BMW, że ma bardzo słaby nawiew. Przełączam żeby dmuchało np. na samą szybę i na 4 stopień mocy. Słychać, że dmuchawa szybciej zaczyna pracować ale niestety podmuch powietrza jest bardzo słaby. Problem dotyczy 525TD E34. Czy ktoś z użytkowników miał już podobny problem i jak go rozwiązał??? Dziękuję za pomoc.
  5. Wielkie dzięki za odpowiedz i przepraszam za umieszczenie tematu nie w tym dziale. Już się odezwałem do Flash-a. Wielkie dzięki za pomoc.
  6. Witam od kilku dni jestem posiadaczem E34 94rok 2.5 TD Automat. Niestety po kilka dniach użytkowania powychodziły ukryte wady. Czy jesteście wstanie doradzić i jak najlepiej jak najtańszym kosztem naprawić Beti. 1.Na samym początku zaczęły wariować zegary, wskazówki robiły co chciały.. po zgaszeniu motoru już niestety nie wstały. Nie działa prędkościomierz, obrotościomierz, eqalizer i licznik dzienny oraz całkowity. W dodatku są przerwy na wyświetlaczy dziennym oraz jaki bieg jest załączony. Było już pisane na ten temat na forum. Czy ktoś z Warszawy z forowiczów podjąłby się tej naprawy (oczywiscie odpłatnie) 2. Czasem mam problem z odpaleniem auta jak jest zimne. Świece się nagrzewają ale dopiero pali za 3-4 razem. Nie zawsze tak jest. Zauważyłem ten mankament jak jest wilgotno( nie zimno). Pisaliście że to może być awaria pompy ale czy na pewno?? Czy problem może być w świecach, może któraś ze świec nie dowaga?? 3. Tak naprawde czym się różni TD od TDS..?? Który motor bardziej żywotny ??
  7. Peter_Wn

    Bendiks E36 M40 93rok

    Ku mojemu zaskoczeniu też się zdziwiłem że numer Vin jest nie potrzebny tylko numer rozrusznika. Ich tłumaczenie jest, że oryginalny rozrusznik jest Boscha i trzeba mieć jego numer :( Dzięki Von Brzydal za linka zaraz to sprawdzę. WR75.... masz racje to jest najprostrza droga ale czy najtajsza?? Sam bendiks kosztuje około 50 zł + wymiana, montaż, demontaż to wyjdzie z 250 zł.
  8. Peter_Wn

    Bendiks E36 M40 93rok

    Witam, mam niestety problem z odpalaniem swojej Beti. Dzwoniłem do sklepu BMW na ul. Narbutta 5a ale niestety muszę podać im numer rozrusznika, żeby podbrać bendiks. Niestety nie mam czasu, żeby go rozebrać dowiedzieć się jaki jest nr, słożyć go spowrotem i dopiero go zakupić. Może ktoś już przerabiał ten temat i zna ten numer lub ma na sprzedaż?? Za odpowiedz z góry dzięki :?:
  9. No właśnie tego się obawiam, że będą różne kolory. Wiesz gdzie można kupić taki lakier najlepiej w Warszawie? Lakiernik ma na to wizje ale boję się że wyjdzie to jak "wiejski tuning" :) i będzie po robocie.
  10. Witam, jestem na etapie wymiany błotnika w E-36. Niestety mam delikatny temat, na który niestety nie znalazłem odpowiedzi na forum. Błotnik ma dwa kolory: Kolor nadwozia oraz na samym dole w kolorze takim jak progi- kolor szarawy. Czym można to pomalować, żeby zachować wygląd oryginalny i żeby zrobić tzw "baranka". Za odpowiedz z góry dziękuje. :?: :!:
  11. Tak były włączone światła. Gdyby po zmierzeniu okazało się że napiecie jest to nie było by problemu. Wtedy masa idzie do przełacznika a plus jest wzięty z innej związki. Tylko tez mnie zastanawia dlaczego w skrzynce z bezpiecznikami przewody z przełącznika były zakonczone wtyczką do halogenów a nie żeby podlaczyc pod przekaznik..??[/url]
  12. Peter_Wn

    Jakie światła w E-36?

    Dziekuję Peet-owi za zwrócenie uwagi i napewno to się nie powtórzy. Powracajac do tematu soczewek pisząc "normalne" chodziło mi o zwykła lampę. Nie chciałem nikogo urazić.. Upsss....
  13. Peter_Wn

    Jakie światła w E-36?

    Jestem szcześliwym posiadaczem BMW 316i z 93 roku. Moja uwagę wzróciły światła mijania. Zobaczyłem, że w moim modelu światło idzie przez soczewkę a nie przez zwykłe szkło. Nie byłoby nic dziwnego w tym, ale mam znajomego który ma takie samo BMW z tego samego roku i ma normalne światła. Czy w moim aucie były wymieniane lampy czy były montowane seryjnie??
  14. Zanim postanowiłem dodać nowy temat dużo szukałem informacji na temat podłaczenia halogenów do E-36 na forum. Dużo się dowiedziałem, lecz nie było poruszonych kilku temat z wiązanych z moim problemem. Problem polega na.... Sprawdziłem dokladnie czy moj samochód ma przeprowadzone kable seryjne do podłączenia halogenów, niestety ich nie ma. 1. Po wyjęciu przełacznika który steruje tylnimi i przednimi halogenami/światłami przecimgielnymi są tylko trzy przewody. Dwa do swiateł tylnich i tylko jeden do halogenów - Pytanie ile powino być przeprowadzonych przewodów do przednich halogenów?? Odkrecając puszkę z bezpiecznikami znalazłem kostke do podlaczenia halogenow z ktorej wychodzily dwa przewody jeden do przełacznika a drugi nie zlokalizowałem ponieważ wchodził gdzieś w wiązkę. Po sprawdzeniu czy na koncówce jest prąd jego niestety nie było (stacyjka była przekrecona) Zastanawia mnie dlaczego w puszcze z bezpiecznikami jest kostka zeby odrazu podlaczyc halogeny. Z tego co czytałem i z własnego doświadczenia wiem że takie żeczy powinno się robić przez przekażnik bądz bezpiecznik. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.