Skocz do zawartości

Bimmero

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Różowe jakieś takie :D Albo raczej pomarańcz

Osiągnięcia Bimmero

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. No macie racje ! (kocham te forum :8) ) wygoglowalem to i znaczna wiekszosc odp jest ze powinno robic sie pomiar na min 80 stopni rozgrzanym silniku (dotyczy benzyny ) Nie moge znalesc tylko odp co znaczy na "suchym" i na "mokrym" silniku ? proba olejowa itd co to za twory ....?
  2. Po tescie kompresji : CYL 1 13.100015 -PSI 190 CYL 2 13.444752 -PSI 195 CYL 3 12.065803- PSI 175 CYL 4 13.78949 -PSI 200 CYL 5 12.065803 -PSI 175 CYL 6 12.065803 -PSI 175 Test robiony na zimnym silniku czy w/w test wskazuje na jakies nieprawidlowosci ? czy raczej wszystko ok ?
  3. Mam : S705A M SPORTFAHRWERK II Takie sprezyny beda ok ? : http://www.ebay.co.uk/itm/H-R-BMW-E39-Saloon-with-M-Technic-susp-12-95-03-30-15mm-Lowering-Springs-/271045903932?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1b98463c
  4. Jak w temacie chialbym obnizyz to to : http://imageshack.us/a/img32/784/48417459300976072890215.jpg Ale ze wzgledu na to ze laik ze mnie to NIC na ten temat nie wiem :( Jakie sprezyny ?
  5. A w czym widzisz ten "tragizm" ? tak poprostu wyszlo foto.. ringi sa cale nie jak podkówki jakby to mialo sie wydawac na foto i zapewniam Cie ze na zywo wyglada to dosc przyjemnie :mrgreen: Nie sa ani za grube ani za cienkie ...
  6. U mnie podobnie to wyglada :D http://imageshack.us/a/img829/4228/zdjcie5a.jpg http://imageshack.us/a/img571/3572/zdjcie1z.jpg
  7. Rozebranie, proces "regeneracji " itd itd itd to min 2-3 godziny plus niepewny sukces calej operacji , oszczedzac na czesci za 160 pln ? :duh:
  8. Cos takiego znalazlem : http://www.bmw5er.pl/printview.php?t=8540&start=0&sid=48b498833557ad20a420b8914a8dd414
  9. Plyn w normie ,piskow wyciekow itd brak ..Czy przy padnietej pompie wspomagania wyjdzie bląd na np Inpie ? (bo zero bledow jak narazie)
  10. Witam Kupilem drugie BMW i mam problem ze wspomaganiem (tak mi sie wydaje) Wspomaganie baardzo ciezko chodzi jakby go wogole nie bylo :cry: W pierwszym 523 krece paluszkiem dodatkowo jest w nim servotronik Ale w tym to jakas porazka Po rozkodowaniu VIN wychodzi ze w tym 528 jest zawieszenie sportowe 2 Nigdy nie jezdzilem z takim zawieszeniem wiec pytanie do znawcow czy to normalne ? dodatkowo mam zalozone takie felgi : 245/30R19 275/30R19 BMW style 218 http://imageshack.us/a/img46/775/zrzutekranu20130213o173.png Byc moze w polaczeniu z takim zawieszeniem plus niestandartowe felgi plus opony to taki efekt jest normalny???? Brak servotronica tez mnie dziwi.. ostatni dzien produkcji 29.08.2000 i nie dali servotronik ? (Klucz SA po rozkodowaniu nie pokazuje tej opcji) Ale we wczesniejszej 523 po dodawaniu - odejmowaniu gratow i zmianie SA klucza tez nie mialem zaznaczonej tej opcji Jak to sprawdzic wizualnie ? Druga sprawa to pedal gazu ciezko sie wciska jest dosc twardy jaka moze byc przyczyna ? Linka jakas gdzies blokuje czy jak ? Generalnie to tak jakos twardo i ten pedal gazu ze mam wrazenie iz moja 523 juz ze starosci ( 98 ') jakas rozklekotana :D przy tej obecnej Wszelkie porady mile widziane :cool2:
  11. Lub : (E38 ale procedura podobna)
  12. Bimmero

    E39 montaż lamp depo

    Moje DEPO po dwoch latach uzytkowania :D .... http://imageshack.us/a/img571/3572/zdjcie1z.jpg http://imageshack.us/a/img204/3616/zrzutekranu20120831o200.png
  13. Bimmero

    E39 montaż lamp depo

    Sa takie same czyli nie wymieniasz moga zostac ...
  14. Poza spalonym silnikiem technicznie i optycznie wszystko w pozadku :mrgreen: http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-R129-500SL-/281057056383?pt=Automobile&hash=item41704e567f#ht_500wt_1378 :lol:
  15. znalazłem coś takiego : Model-----PCD--------Offset------Bore E36-------5x120------35 to 45----72.6 E46-------5x120------35 to 45----72.6 E30-------4x100------15 to 20----72.6 E34-------5x120------15 to 25----72.6 E39-------5x120------15 to 25----74.1 E60-------5x120------15 to 25----72.6 E32-------5x120------15 to 25----72.6 E38-------5x120------15 to 25----72.6 E65-------5x120------15 to 25----72.6 E31-------5x120------15 to 25----72.6 X5--------5x120------40 to 50----72.6 Z4--------5x120------35 to 45----72.6 M3 E30---5x120------15 to 25----72.6 M5 E39---5x120------15 to 25----74.1 Czyli teoretycznie zakladajac dystanse "spigot ring" moge uzyc koła od prawie kazdego modelu ?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.