Skocz do zawartości

mendak

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330cd 2005

Osiągnięcia mendak

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie pasuje to nie czytaj. I nie spinaj sie tak, Tępa dzido. Nie kazdy jest widocznie taki madry jak ty.
  2. Dzieki za odpowiedz:) a te powiedzenie o tym ze moglem kupic audi to troche zalowe. . .
  3. Czesc. Mam takie pytanie czu w waszych Bumkach, po wyzerowaniu komputera, na postoju rosnie spalanie???? rodzice maja audi a6 i tam jak sie wyzeruje to na postoju, spalanie stoi w miejscu, a jak jest w waszych furkach???? dzieki za info;)
  4. czesc. Moze niektorzy pamietaja moje wojaze z ''mechanikami'' ktorzy mi ustawiali wtryski, jesli ni to po krotce przypomne: samochod wstawiony byl 5 stycznia odebrany 28 stycznia, przez ten czas wtryski byly wykrecane i wkladane ok 4 razy poniewaz panowie nie potrafili tego zrobic. zostaly wtym czasie: wyczyszczone, wymienione 2 zaworki, ''WYREGULOWANE'' i wtedy KONCOWKI WSZYSTKIE BYLY OK. Do sedna, samochod odebralem, wedlug mnie bylo na tam ta chwile wszystko ok, jednak po jakims czasie zaczalem slyszec rozne stukania, pukania, glosna praca silnika, nie rowna. Postanowilem to ogarnac, od razu padlo na to ze znowu cos jest z nimi nie tak, po doswiadczeniach z poprzednimi ''specami'' postanowilem popstawic auto w inne miejsce, nie baczac na koszty, bo niby u tych mam gwarancje, ale se mysle wszystko sprawne zaworki wymienili, koncowki ok, wiec wolalem juz do nich nie jechac, po prostu strach przed tym ze cos mi zepsuja, Myslalem ze chodzi (tylko o regulacje). Auto tym razem poszlo w rece innego mechanika, rano wstawilem przed wieczorem telefon od niego: cyt: ''gdzie poprzednio miales te wtryski, bo w zyciu jeszcze takiego czegos nie widzialem'' okazalo sie ze wszystkie sa ustawione w taki sposob ze odbiegaja od normy 40%, pozatym WSZYSTKIE KONCOWKI DO WYMIANY przez tzw. poprzedni BRUDNY MONTAZ I tu moje pytanie czy isc ztym do sądu, zeby mi zwrocili pieniadze za ta druga robote czyli ustawienie, i wymiana koncowek? nie sa to male pieniadze wiec rozwazam rozne mozliwosci, i dlatego chcialem poznac wasze zdanie, tym bardziej ze to jest ich definitywna wina.
  5. z ciekawosci zapytam, jaki masz przebieg ze turbo padlo???
  6. kolego, dzieki za ta iformacje, klapa ogarnieta, teraz lezy elegancko:)
  7. dodam ze ten dzwiek wystepuje w ok 80% przyspieszen, jest odglos podobny do panewek, wtryski mialem ostatnio robione u gladyska w krakowie wiec chyba odpada???
  8. czesc. nadszedl czas na kolejny problem, otoz podczas przyspieszania slychac jakies stukania (trykanie) w silniku, dokladnie dzieje sie tak jak sie rozgrzeje do ok. 80st, czestotliwosc odglosow wzrasta wraz z obrotami, na zimnym tego nie ma, stuki sa zauwazalne w przedziale ok. 1200- 2000 obr, tylko podczas jazdy, bledow brak... dzieki za ew. pomoc:) a tak na marginesie, na postoju w inpie, jak dam buta do konca turbo pokazuje maks 1300 czy to troche nie za malo???
  9. mendak

    330cd wtryski, kilka pytań.

    dla ciekawych jak sie skonczyla sprawa, otoz wtryski zostaly wyslane do pawlika (przez i na koszt tych paprakow), wrocily i juz ponad miesiac smigam i jest ok, nie kopci nic, nawet przy ostrym depnieciu, tylko pojawil sie mall.y problem, dzisiaj jechalem bez wlaczonego radia i uslyszalem ze przy przyspieszaniu (czestotliwosc ''terkotan'' rosnie wraz z przyhspieszaniem) slychac jakby takie terkotanie, ktore wkoncu zanika, badz jest stlumione odglosem pracy silnika, czy to znowu te nieszczesne wtryski sie odzywaja????? dodam ze na tych kwitach ktore dostalem do kazdego wtrysku, wszystko w normach sie miesci, praktycznie to idealnie jest....
  10. kolego, jeszcze sie ztym nie bawilem, dzisiaj dopiero wroilem do domu po kilku dniach, wiec jak pooda pozwoli jutro sie za to wezme:) i dam znac jak mi wyszlo:)
  11. czesc:)| do rzeczy: wczoraj musialem zdjac klape tylna bagaznika w coupe, dzisiaj ja zakladam, a szczeliny sa nie rowne i troche odstaje, jest tam jakas regulacja ??? czy ki diabel??? dzieki za ew. pomoc
  12. zeby nie zakladac nowego postu postanowilem sie podpiac pod ten stary, na wiosne planuje troche podwyzszyc mooc silnika teraz mam 204 km chcialbym min. 250, lecz jedno ALE mam automat GM :( troche juz poczytalem o tym i sa rozne zdania na ten temat, jedni pisza ze te automaty odrazu siadaja inni ze jak z glowa to wszystko mozna, lecz jednak mam obawy.... a wy koledzy co o tym myslicie?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.