Skocz do zawartości

canadaandi

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 4.8

Osiągnięcia canadaandi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Was serdecznie Nazywam się Andrzej i jak w temacie poszukuję pierwszego zarejestrowanego e24 w Polsce z 1 lutego 1978 w Warszawie. W tamtych czasach nie było jeszcze numerów VIN i jedyne co posiadam to numer silnika i podwozia czyli : 436 2162 oraz numer rejestracyjny czyli WAF-5686 był to model 630 cs z 1978 w kolorze reseda green metalic czyli seledynowy z jasnym wnętrzem. Samochód należał do mojego taty z Warszawy który sprzedał go później chyba na Śląsk :) Poszukuje pojazdu ponieważ było by super wiedzieć czy po tylu latach się ocalił :) Było by super zobaczyć go na zdjęciu lub wiedzieć, że ma się dobrze. Szczytem marzeń jest sytuacja w której ktoś chce się go pozbyć lub stoi gdzieś zaniedbany i czeka na nowe życie :) Pozdrawiam Was Wszystkich Andrzej Nowak
  2. Witam Ponownie, Przeszukalem dzial , ale nigdzie nie moge znalezc harmonogramu wymian serwisowych , czyli co powinienem zrobic co 20, 40 , 60 tys mil. Moje auto ma przejechane 80 tys mil Na pelnym przegladzie bylem przy 70 tys mil, co wedlug was powinienem wymienic w najblizszym czasie ?? W miedzyczasie wymienilem olej (co 4 tys mil ) i klocki plus tarcze na przodzie i tyle . Pozdrawiam Andrzej
  3. Dziekuje BArdzo za pomoc, Moze ktos bedzie mial (mam nadzieje ze nie ) tego rodzaju problemy , na chwile obecna znalazlem ten opis http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/91 http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f91/2002-e46-318i-n42-vacuum-pump-repair-t89903/index2.html Bede informowal jak posuwaja sie naprawy 1200 to troche sporo :( mam nadzieje ze uda mi sie to usunac troszke taniej POzdrawiam Witam Serdecznie ponownie PO kontakcie z dealerem ustalilem ze oring bedzie kosztowal 8 $ , Zobaczymy czy pomoze , jesli nie to nie pozostaje chyba nic innego jak wymienic pompe Pozdrawiam
  4. WItam Was serdecznie Uzytkownikiem forum jestem juz od dawna ale dopiero sprawa dosc powazna zmotywowala mnie do zalogowania sie . Gdybyscie mogli podpowiedziec co powinienem wymienic w sprawie tego wycieku bede wdzieczny . Podejrzewam uszczelke , ale nie wiem co to za czesc ani po Polsku ani po Angielsku , wiec bede wdzieczny za podpowiedz :) P.s cieknie z ostatniej sruby od dolu , zastanawiam sie czy dokrecenie jej cos moze dac ale pewnie nie, (Okleilem rure od plyny chlodniczego zeby ja oslonic przed goracym olejem ) http://www.freeimagehosting.net/t/94x1u.jpg' alt='94x1u.jpg'> http://www.freeimagehosting.net/t/94x1u.jpg http://www.freeimagehosting.net/94x1u Pozdrawiam Serdecznie ANdrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.