Skocz do zawartości

mario00

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mario00

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za miłą opinię! Oczywiście, nie używam jej codziennie. Głównie weekendy, czasami w środku tygodnia, a czasami stoi 2 - 3 tygodnie w garażu bez jazdy - niestety brak czasu. No i oczywiście od listopada do marca/kwietnia zimuje :D Przy okazji odświeżę temat. W lutym ukazał numer Classicauto, w którym jest mini artykuł o nowej 7, a na zdjęciach również moja 750 :-) http://images76.fotosik.pl/291/fff3a9bed276d804.jpg i kilka fotek ze strony internetowej classicauto (zdjęcia - Rafał Andrzejewski): http://images78.fotosik.pl/291/549b73273512e7c2.jpg http://images75.fotosik.pl/291/8e5ec2ae37d1a4ac.jpg http://images76.fotosik.pl/291/b983cede24645944.jpg http://images78.fotosik.pl/291/81c17ec82386b8df.jpg http://images76.fotosik.pl/291/7d88158fc75295e6.jpg A żeby nie było, że nic się nie działo, to do samochodu wpadły dwie rzeczy - słuchawka telefonu Motorola, której brakowało oraz "kontrowersyjny" kanister w koło zapasowe :-) http://images75.fotosik.pl/291/e56fa1c65e3ffd3d.jpg http://images75.fotosik.pl/291/8b46b8f2ed647b11.jpg http://images77.fotosik.pl/291/1aa9307235c2861f.jpg http://images77.fotosik.pl/291/61f0d15fa41c0220.jpg Ponadto wpadła nowa pompka spryskiwaczy reflektorów i halogenów oraz zawór wychodzący ze zbiornika płynu spryskiwaczy: http://images75.fotosik.pl/291/0196d83685087bf2.jpg http://images78.fotosik.pl/291/87401b3999261cd6.jpg Jeszcze przed sezonem zimowym zgodnie z założeniami zamontowane zostały wszystkie graty związane z zapłonem (kopułki, palce, świece, uszczelki kolektora) + oringi wtryskiwaczy, uszczelki pod pokrywami zaworów itp. itd. - jednym słowem wszystko co zostało kupione jest już zamontowane w samochodzie. Efekt - m.in. brak wypadających zapłonów, jeszcze bardziej równa praca silnika i spalanie mniejsze o jakieś 1,0 - 1,5 litra w stosunku do tego, co było wcześniej. To tyle! Do następnego :-)
  2. Tu mógłbyś się zdziwić! Całe 38 zł za dwie sztuki! :shock:
  3. Tablice dostępne w każdym salonie BMW. Wystarczy zadzwonić i sobie zamówić. Mają je w jakimś swoim wewnętrznym katalogu! Pozdrawiam!
  4. Hej! W dniu dzisiejszym ukazał się dodatek MOTORU - poradnik kupującego samochody klasyczne, gdzie bohaterką jednego z artykułów, wraz z e36 i e34, jest moja 750. Będzie fajny dodatek do samochodu, a na kiedyś mała, fajna pamiątka ;-) Zdjęcia poniżej. A w międzyczasie w kwestii mechaniki zostały już wymienione zakupione wcześniej przewody przy zaworze regulacyjnym NIVO (dopływowy, powrotny, ciśnieniowy). Jeden z nich lekko się już pocił. Ale żeby sprawa została załatwiona do końca i nie zaglądać już tam przez pewien okres czasu zostały wymienione również pozostałe dwa :-) http://images68.fotosik.pl/901/18db6358f82f4cc9.jpg http://images66.fotosik.pl/902/932dc191887dfdb6.jpg http://images69.fotosik.pl/901/b0340f53c8b1265d.jpg http://images67.fotosik.pl/902/10f589565a39f7ca.jpg Pozdrawiam! :-)
  5. Hej! Wiosennych prac i zakupów ciąg dalszy! :-) Po październikowej wymianie oleju w skrzyni biegów i zrobieniu od tego momentu około 400 kilometrów postanowiłem ponownie go wymienić wraz z filtrem i uszczelkami. Mam nadzieję, że dwukrotna wymiana w krótkim okresie czasu pozwoli na zakończenie tego tematu i nie zaglądanie tam przez pewien okres czasu ;-) Jednocześnie, przy okazji wymieniłem olej w tylnym moście. http://images69.fotosik.pl/820/6a750655bda53dd4.jpg Dalsze prace są oczywiście w planach! Dlatego też, przez miesiące zimowe sukcesywnie zbierałem potrzebny stuff :-), a trochę się tego uzbierało: - uszczelki kolektora dolotowego, - przewody zapłonowe - BERU, - kopułki - BERU, - palce rozdzielacza - BERU, - świece NGK ZRF5, - uszczelki pod pokrywy zaworów, - komplet 24 oringów wtryskiwaczy, - odma - komplet zaworów i przewodów, - komplet zaworów, dysz, pierścieni uszczelniających do uruchomienia spryskiwaczy halogenów, - komplet mocowań wydechu (gumy, metalowe uchwyty), - dwa przewody NIVO (dopływowy + powrotny) przy zaworze regulacyjnym, - korki (spustowy + wlewowy) wraz z podkładkami do dyfra (zmienione przy okazji wymiany oleju), - uszczelka miski olejowej, - cztery osłony klamek, - tablice salonowe. http://images66.fotosik.pl/820/e0630b87d42b0347.jpg http://images68.fotosik.pl/820/4dd79c1986033b3a.jpg http://images66.fotosik.pl/820/9001fd5ad9b85645.jpg http://images69.fotosik.pl/820/0ef93520d74b75b6.jpg http://images69.fotosik.pl/820/61a9028111f34bd4.jpg http://images67.fotosik.pl/821/31ded37f174c8d45.jpg http://images67.fotosik.pl/821/42493ac30bec8f39.jpg Od maja trzeba będzie się powoli za to wszystko zabierać! Co dalej? Zobaczymy! Pomysły oczywiście już są! :-D A na koniec kilka zdjęć z rozpoczęcia sezonu Youngtimer Warsaw! http://images69.fotosik.pl/820/0291291f38a5fbf7.jpg http://images70.fotosik.pl/819/9ab6f24ea1c9661d.jpg http://images69.fotosik.pl/820/f9bc7f5acab16239.jpg Pozdrawiam! :-)
  6. Hej! Powoli robi się ciepło, więc już czas rozpocząć prace na 2015 rok ;-) Zgodnie z planami zimowymi zakupiłem komplet nowych letnich opon. Biorąc pod uwagę opinie kilku osób, wyniki testów i przystępną cenę wybór padł na Vredestein Sportrac5. Dotychczasowe gumy miały już kilka ładnych lat, więc zmiana na nowe zrobiła różnicę. Komfort jeszcze bardziej się poprawił m.in. wybieranie nierówności i dziur w drodze dużo, dużo lepsze, powiedziałbym, że jest po prostu bardziej miękko. Jednak najbardziej odczuwalne jest zmniejszeniu poziom hałasu, choć Vredesteiny przecież do najcichszych nie należą. Pokazuje to tylko, jak twarde miałem poprzednie opony. http://fotserv.pl/upload/1427226913-32.JPG http://fotserv.pl/upload/1427226946-33.jpg No i w końcu udało mi się dokończyć to, co odkładałem już od lutego 2014 roku, czyli zamontowanie gaśnicy pod fotel kierowcy. Nareszcie..... ;-) http://fotserv.pl/upload/1427227003-30.jpg http://fotserv.pl/upload/1427227022-31.jpg Pozdrawiam! :-)
  7. Witam, mam na imię Mariusz i jestem z Warszawy. Chciałbym przedstawić moje BMW e32 750, wyprodukowane w lutym 1991 roku. Jestem jej drugim właścicielem w PL - od czerwca 2013 roku. Samochód został sprowadzony z Niemiec we wrześniu 2012 roku i do momentu zakupu przeze mnie jeździł w Łodzi i okolicach. Samochód naprawdę w niezłym stanie (jak na swoje już przecież 24 lata), zarówno blacharsko, jak i mechanicznie. Kilka rzeczy trzeba było zrobić (szczegóły poniżej), ale wiadomo jak jest - niemłody już samochód zawsze będzie wymagał pewnych inwestycji. Wnętrze w naprawdę świetnym stanie - nie poprzecierane, porwane, czy uszkodzone. Jedynie niewielkie, mało widoczne załamania na skórze i to głównie na fotelu kierowcy. Teraz trochę szczegółów: Numer podwozia WBAGB810X0******* Kod typu GB81 Typ 750I (EUR) Typoszereg E E32 () Seria 7 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M70 Pojemność skokowa 5.00 Moc 220 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor BROKATROT METALLIC (259) Tapicerka (0437) Data prod. 1991-02-04 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T) S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) EDC S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Kolumna kierownicza regul. elektrycznie S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S464A SKISACK Worek na narty S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne S499A KOPFSTUETZEN IM FOND ELEKTRISCH Zagłówki w siedzeniu tylnym elektryczne S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S528A AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza S560A LESELEUCHTEN IM FOND Lamki do czytania w tylnym siedzeniu S577A MIETWAGENVORBEREITUNG Instalacja samoch. do wynajęcia S621A BMW TELEFON BEDIENHOER. VORN C BMW Telefon Bedienhör.vorn C-Netz S656A BMW BAVARIA C PROFESSIONAL Radio Bavaria C Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi S685A TELANTENNE FUER C-NETZ Antena tel., sieć C S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria I najważniejsze, czyli zdjęcia ;-) http://images66.fotosik.pl/701/08e63681e817545f.jpg http://images68.fotosik.pl/701/39f8333ea41c97ed.jpg http://images68.fotosik.pl/701/ce1d644fc78cd5b7.jpg http://images69.fotosik.pl/701/9199c3f9dd609fce.jpg http://images67.fotosik.pl/703/e4a9e9246235810a.jpg http://images70.fotosik.pl/701/b3292ce86daa97a3.jpg http://images68.fotosik.pl/701/23429ff0ca8122e7.jpg http://images68.fotosik.pl/701/f175ac3600211682.jpg http://images70.fotosik.pl/701/dc77f3eb0c0fe0ee.jpg http://images70.fotosik.pl/701/bbd601fc3568639a.jpg Od momentu zakupu udało mi się wymienić/naprawić/dokupić: 2013 rok - wymieniono olej w silniku + filtr, - filtry powietrza, - gumy tylnej belki, - pasek osprzętu wraz z napinaczem, - płyn w chłodnicy, - świece, - naprawiono spryskiwacz szyby i spryskiwacze reflektorów, - oczyszczono hamulce (jedna strona lekko trzymała), - ustawiono zbieżność kół przednich, - naprawiono centralny zamek w drzwiach prawych przednich, - naprawiono tylną roletę, - wymieniono dwa przewody ciśnieniowe systemu ASC, - zakupiono komplet kluczy w schowek bagażnika, - zakupiono oryginalną apteczkę "z epoki" pod fotel pasażera. - dodatkowo kilka pierdółek - jak m.in. dorobienie kluczyka, wymiana wszystkich wentylków w kołach. http://images68.fotosik.pl/701/23c038ccd540e27c.jpg http://images70.fotosik.pl/701/e0a8af3e27f853c3.jpg http://images70.fotosik.pl/701/8fa5959cf3a9bf0a.jpg 2014 rok - uszczelniono przekładnię kierowniczą - wymiana czterech miedzianych podkładek przy przewodach, - wymiana filtrów paliwa, - wymiana filtra kabinowego, - wymiana jednego z przewodów wspomagania, tzw. powrotnego, - wymiana sprężyn gazowych tylnej klapy, - wymiana paska sprężarki klimatyzacji + sprawdzenie układu klimatyzacji, - wymiana oleju w silniku + filtr oleju + filtr powietrza, - wymiana płynu wspomagania - mineralny CHF 7.1, - wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z filtrem i uszczelką, - wymiana kołnierza wychodzącego oraz pierścienia uszczelniającego skrzyni biegów od strony wału napędowego, - wymiana poduszek skrzyni biegów, - wymiana kopułki aparatu zapłonowego (prawa strona), - wymiana gruszek NIVO oraz jednego przewodu ciśnieniowego, - wymiana wieszaków tłumika tylnego. Jednocześnie zakupiono: - etui ze skóry na dokumenty, - etui na 1l oleju, - nową gaśnicę wraz z metalowym uchwytem pod fotel kierowcy, - klips do zamknięcia pokrywy bezpieczników, - osłonkę "+ BAT" pod pokrywą silnika, - klucz do dekielków felg, - plastikowe osłony dolne silnika, - latarka akumulatorowa do schowka. http://images66.fotosik.pl/701/17b991253e521db7.jpg http://images66.fotosik.pl/701/e801fad6557d732f.jpg Na 2015 rok jest już kilka pomysłów co jeszcze zrobić lub dokupić, ale zobaczymy jak będzie. Wiadomo... wszystko zależy od finansów :-) Pozdrawiam! :-)
  8. Witam, jestem nowy na forum. Nie posiadam jeszcze auta ze znaczkiem śmigiełka. Jednak poszukuę do zakupu model e32. Czy ktoś z Szanownych forumowiczów zna tę "7" lub ją oglądał?? Wszelkie sugestie mile widziane. http://warszawa.gumtree.p/c-ViewAd?AdId=412121902&utm_source=alerts&utm_medium=email&utm_campaign=email_alerts Z góry dziękuję i pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.