Skocz do zawartości

helimaniac

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O helimaniac

  • Urodziny 09.09.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D M47N 2002r TOURING
    E34 518i M43 1994r SEDAN
  • Lokalizacja
    Myszyniec

Osiągnięcia helimaniac

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. U siebie też wyciąłem kawałek tej osłony(tarczy kotwicznej). W miejscu najwęższym ok 5cm. Tuż za śrubami montażowymi M6. Jest tak samo sztywno jak oryginał. Wcześniej miałem to zrobione, jak pisaliście - na śrubkę z nakrętką, ale nie trzymało to długo. Dlatego też, polecam rozwiązanie z wycięciem kawałka tarczy.
  2. No i ten rdzawy nalot?!? Czy to na pewno stal wysokowęglowa, High Performance?
  3. Witam. Podepnę się pod temat doboru klocków. Założyłem u siebie tarcze firmy Rotinger. Przód Sport HP, a na tył GT. Klocki TRW. Nie wiem czemu, ale klocek nie pokrywa się z szerokością slizgu tarczy. Wszystkie cztery koła, tak samo. Zostaje pierścień ok 7mm. Czy u Was, drodzy użytkownicy tych tarcz, jest tak samo? Greg
  4. Pochwal się i pokaż ją...
  5. Się podepnę by nie zakładać nowego tematu: - Jaki rozmiar tej nakrętki jest E46 320d z 2002r? Chcę zamówić razem z łożyskiem. Greg
  6. Witam ponownie. Więc wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i jest OK. Także, jeśli ktoś ma objawy tak jak u mnie, to co pisałem wyżej, wymiana czujnika załatwiła sprawę. Pozdrawiam. Greg
  7. Witam. Jeśli można, podepnę się pod foto powyżej. Jednak mi chodzi mi o czujnik położenia przepustnicy. Otóż, w moim M43 dzieje się taka bajka: - Silnik na wolnych obrotach chodzi poprawnie. Gdy dodam obrotów, (nie ma znaczenia jak dużo) zaczyna przerywać. Tzn. wejdzie na wysokie obroty i następnie gaśnie do momentu gdy zbliży się do obrotów jałowych, znowu idzie w górę i następnie w dół. Tak jakby ginął prąd przy wyższych obrotach. I tak w systematycznie dzieje się w kółko, aż puszczę pedał przyśp. Autem nie da się tak jechać. To, tak jakby ktoś bawił się kluczykiem od stacyjki z wciśniętym pedałem gazu i przekręcał go raz na zapłon, raz na OFF... Gdy wypnę kostkę z czujnika położenia przepustnicy, jest normalnie. Autem da się jechać. Nie szarpie. Ktoś, coś podpowie?
  8. Czyli trzeba pociągnąć tylko jeden kabel od pozycji i zrobić mostek w gnieździe(w aucie) na pinach pozycja-stop. W ten sposób osiągniemy taki sam patent jak w aucie: świeci pozycja i delikatnie stop. Gdy nacisnę pedał hamulca, pozycja przyczepy będzie świeciła normalnie, a światło stop tylko się bardziej rozjaśni. EDIT: Witam. Już jakiś czas jestem "po zabiegu" Podłączyłem bez modułu. Tak jak pisałem stop świeci razem z pozycyjnymi, tylko delikatnie. Jak wcisnę ped. hamulca - świeci mocno. Jest OK. Żadnych błędów na desce.
  9. Witam. Odgrzeję żeby nie zakładać kolejnego identycznego tematu. Potrzebę mam zadać takie pytanie, choć pewnie to pyt. retoryczne; - czy da się zamontować wiązkę haka bez modułu? Co wówczas ze światłem pozycyjnym/stopem? Gdzieś coś przewinęło mi się o tym ale nie mogę teraz się dokopać. Auto to E46 06/2002r. 320d Touring Greg
  10. Witam ponownie. Proszę o rozkodowanie: WBADP91030GX73646 Dziękuję. Grzegorz
  11. Witam. Proszę o rozkodowanie: WBAEP71000PF24152 Dzięki.
  12. Witam. Proszę o rozkodowanie; WBAHA31020BM01826 Dzięki Wielkie
  13. Witam. Proszę o rozkodowanie VINu: WBAAP71050PJ33459 Dzięki
  14. W#itam. Również podłączam się do prośby, jak kolega wyżej. Pozdro. Greg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.