Skocz do zawartości

Yeton

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520d 2003 r.

Osiągnięcia Yeton

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Myślę ,że da się to zrobić. Tylko koszty będą ogromne. Dokładnej wiedzy nie posiadam ale na 99.9% jestem pewny ,że bez komponentów typu navi, tuner TV itd monitor nawet nie odpali. Poza tym jego cena wynosi ile dokładnie? 1000zł ? 1200zł? Nie prościej kupić stację 2DIN z ekranem i do niego podłączać źródło obrazu?
  2. viewtopic.php?f=15&t=146512 Korzystałem z tego poradnika. Przy czym swoje kable od aux przylutowałem do istniejących pinów we wtyczce. Kabel należy wykonać zgodnie ze schematem. http://homepage.ntlworld.com/richard.parkinson7/BMW/AUX-PINOUT.jpg Tylko tak wszystko u mnie zadziałało poprawnie Ale z tego co widzę po Twoim e65 to u Ciebie to będzie totalnie inna bajka
  3. Heeeeeelllllloooooołłłł ???????? Nikt nie walczy tu z webasto?
  4. Witam, Zabrałem się za diagnozę webasto u siebie ponieważ niestety nie działa. Jest to Webasto Thermo Top Z/C-D czyli ogrzewanie postojowe i dogrzewacz. W tym momencie urządzenie jest wyjęte . Sterownik jest chyba analogowy. Po otwarciu drzwi lub bagażnika dmuchawa się załączała ale oprócz tego żadnego dymku, pompki impulsowej też nie słyszałem. Wirnik pracuje 1 minute i sie wyłącza .Oprócz tego Pompka obiegu wody nie działa . Bezpośrednie podanie napięcia nie powoduje absolutnie nic. Czy da się rozebrać jej elektronikę? Wirnik już rozmontowałem ale co dalej? Pompka używana kosztuje 250 zł czyli strasznie dużo jak na takie pierdoło. Czy jeśli pompka wody nie działa webasto moze nie zastartować mimo ,że reszta podzespołów jest sprawna? Czy można zamienić jakąś inną pompką tę nie działającą? Świeca działa bo podanie napięcia powoduje jej rozgrzanie. To samo z samym wirnikiem. Czy ktoś podrzuci jakie powinny być napięcia na wyjściach do świecy, pompy itd na wtyczkach sterownika ? http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=100297&highlight=FBH+install Tu przeczytałem ,że 3 rezystory smd lubią paść na sterowniku . Ale jak można się 100% przekonać ,że wymagają wymiany?
  5. Witam, W mojej BMW miałem wymienianą baterię (klucz diamond key) i pilot chodził bez problemu. Od około 2 tyg w nieoczekiwanych momentach auto przestaje reagować na otwieranie z pilota i znowu trzeba siadać , kluczyk do stacyjki i 3 razy przyciskać tu i tam i znowu działa , po czym po paru dniach jest to samo. Ma ktoś pomysł co to może być? Bo mnie już trochę wk... ta gimnastyka :evil:
  6. Jesteś pewien? W tym momencie odłączyłem wszystko do AUX czyli zrobiłem to jak fabryka dała i AUX nadal się nie załącza
  7. Witam, Dzisiaj BMW zadało mi cios poniżej pasa. Mordowałem się trochę z podłączeniem aux do niego. Udało się, przez pewien czas go używałem , potem przestałem. Dzisiaj załączam MP3 i ... niespodzianka. Przyciskanie Mode na Monitorze daje po kolei :Radio, CD, Tape i powinno być aux , a go nie ma ;/. Czy ktoś miał podobny problem? Czy ktoś zna rozwiązanie? Instalacja to BMW On Board Monitor 16:9 ze zmieniarką , TV i NAV @edit Ok, pogrzebałem trochę i zauwazyłem ,że aux załącza się w momencie , gdy trzymam za końcówkę aux kabla. Ale nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. To totalnie bez sensu.
  8. Yeton

    530d grzanie świec kontrolka

    Dołączę się do tematu. U mnie pojawia się napis Pre-heating ale wydaje mi się ,że świece nie grzeją bo przy - 8 st. C z 5 s musiałem pokręcić. Czy diagnosta dokładnie mi powie ,że świece poszły? Czy muszę szukać gościa z odpowiednim softem? Czy istnieje metoda ,która na 100% mi powie ,że świece żarowe poszły?
  9. Witam, Też mam podobny problem. I co dziwne zaczął się dokładnie w momencie, gdy temperatura spadła poniżej 0. Czy te dwie rzeczy nie mają czegoś ze sobą wspólnego?
  10. Gdzieś trafiłem na informacje, że jeśli ręcznie otworzysz samochód i alarm zawyje to po przekręceniu na zapłon podobno przestaje. Mówimy oczywiście o fabrycznym alarmie
  11. Możliwe ,że u Ciebie (tak jak u mnie) przełamała się blaszka łącząca baterię z układem scalonym. Chyba ,że nie masz klucza diamond key. Jeśli znowu wystąpi problem spróbuj wtedy zaprogramować pilot do BMW . Na forum jest temat jak to zrobić. Jeśli nie zadziała, to może coś nie łączyć.
  12. Sposoby są 2: 1 kupujesz wtyczkę jack żeńską i lutujesz do niej kabelki- lewy kanał ,prawy kanał oraz masę i wiadomo- z drugiej strony do BMW podłączasz się do odpowiednich pinów w instalacji. 2 kupujesz wtyki cinch żeńskie i to samo- podłączasz się do instalacji w BMW. Tryb AUX u mnie w onBoard monitor się uaktywnia po kilkukrotnym naciśnięciu przycisku Mode. Słyszałem ,że w niektórych egzemplarzach BMW trzeba uaktywnić AUX przez interfejs diagnostyczny. cinch żeński http://www.superdyskoteka.pl/product/image/9680/GN-CINCH-CZE.JPG jack żeński http://static1.tme.eu/katalog_pics/4/e/6/4e6a7bf618ca06eda89a80f8f508f5f9/jc-122.jpg
  13. Bez przesady. Nie jest to opcja nie do zrobienia
  14. Mówisz o diamond key? U mnie blaszka łącząca baterię z układem el. była przełamana. Pilot rozciąłem sam, baterię dostałem w hurtowni internetowej za 27 zł chyba a za przylutowanie to elektronik wziął dosłownie na piwo. Nie rozumiem co znaczy nie jest idealna :) moja działa już 3 miesiąc i żadnego problemu. pozdrawiam
  15. Witam, jeśli xenon świeci odcieniem różowego to właśnie żarnik powoli się kończy. (zdjęcie podglądowe) http://img534.imageshack.us/img534/9205/56684018.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.