Skocz do zawartości

klosek

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328i

Osiągnięcia klosek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. klosek

    m52b28 dusi się

    Okazało się, że była to wina właśnie przepływki. Temat do zamknięcia.
  2. klosek

    Problem z zawieszeniem.

    no właśnie tak jak napisałeś wszystkie te modyfikacje wiążą się ze sporymi kosztami. Moim zdaniem tanim kosztem ich nie upchniesz, a za cenę tych 18 i koszt przeróbek możesz kupić naprawdę ładne 17"
  3. klosek

    Problem z zawieszeniem.

    Najtaniej to będzie zamienić je na mniejsze :D
  4. Wejdą bez problemu
  5. klosek

    m52b28 dusi się

    Wydaje mi się, że znalazłem przyczynę, a mianowicie żółty kabel w kostce do przepływomierza jest urwany więc podejrzewam, że to właśnie to. Jutro zlutuję i dam znać czy pomogło.
  6. klosek

    co tu powinno być?

    Z tego co udało mi się znaleźć to wydaje mi się, że masz rację i teoretycznie powinny tam być właśnie przewody od podgrzewania przepustnicy ale wolałem się upewnić bo u mnie są one nie podpięte, a ostatnio auto dziwnie przymula po dodaniu gazu i staram się wykluczyć wszystkie możliwe przyczyny. Dzięki za pomoc, a jeśli ktoś wie na 100% co tam powinno być to będę wdzięczny za odpowiedź.
  7. klosek

    co tu powinno być?

    Witam, Mam pytanie co powinno być podpięte do przepustnicy w miejscu gdzie wychodzą dwie końcówki na przewody? http://imageshack.us/photo/my-images/835/20302318.jpg/ Nie wiem czemu nie widać zdjęcia więc dodaje linka http://imageshack.us/photo/my-images/835/20302318.jpg/
  8. klosek

    325TDS Touring TUNING

    Jak założy sprężyny i amory od M-ki to dużo na komforcie nie straci ale na pewno dużo zyska na wyglądzie i prowadzeniu. Co do detailingu i polerki to się zgadzam, że od tego powinno się zacząć.
  9. klosek

    325TDS Touring TUNING

    Może rozważ obniżenie auta do tej felgi ładnie by wyglądało. Moim zdaniem lampy z allegro to lipa ewentualnie ringi w ori lampy jak się komuś podobają. U mnie są bo już były jak kupiłem auto i wygląda to nie najgorzej. Co do reszty modyfikacji to zależy jakim budżetem dysponujesz, bo podejrzewam, że pomysłów może być bardzo wiele :lol:
  10. klosek

    m52b28 dusi się

    U mnie nie objawa się to szarpaniem tylko chwilowym zmuleniem po dodaniu gazu. Jakby lewe powietrze łapał. Sprawdzalem połączenia, bo ostatnio zmieniałem alternator i myślałem, że może opaska któraś nie skrecona ale wszystko wygląda ok. Cewki zobacze jakie mam ale i tak raczej są do wymiany. Wie ktoś może jaki koszt cewek?
  11. klosek

    325TDS Touring TUNING

    Bez problemu znajdziesz info na forum kto wgrywa sterowniki i po ile. Sam tego nie zrobisz, tym bardziej, że nie wiesz nawet o czym mowa. Ja też bym zaczął od obszycia kiery :)
  12. Upchasz bez problemu ale nie w takim rozmiarze.
  13. klosek

    m52b28 dusi się

    Dzięki za poprawienie i sorry za błąd :duh: Cewka chyba i tak do wymiany bo lekko kuleje na wolnych ale było już tak wcześniej i go nie muliło. Zaleje jakieś dobre paliwo i przegonie ja trochę może się poprawi tylko czekam na pogodę.
  14. klosek

    m52b28 dusi się

    Witam, Mam pytanie do posiadaczy BMW i znawców w temacie. Po zimowym przestoju moje e36 pomału wraca na drogę i pojawia się problem, a mianowicie w czasie jazdy szczególnie na wyższych biegach i niskich obrotach po dodaniu gaza czuć moment zawachania i auto przez sekundę góra dwie nie wykazuje żadnej reakcji a czasem ją potrafi przydusić. Jest to odczuwalne tylko w czasie spokojnej jazdy jak dodam gwałtownie gaz. Auto ma normalnie moc, kręci się do czerwonego i nie wykazuje żadnych dodatkowych niepokojących objawów. Myślałem na początku, że może paliwo zwietrzało po zimie, a nie było go za wiele jak to w 328i :D ale po dolaniu PB98 nie ma różnicy. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Przed zimą wszystko było ok.
  15. Moim zdaniem nie ma szans na tył 10 cali z oponą 235 żeby nie tarło, oczywiście bez poszerzania, klepania rantów itp. Ja mam 9,5 cala na tyle z oponą 215 i lekko poszerzone błotniki jest ok ale bez poszerzenia byłoby kiepsko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.