Skocz do zawartości

yegorro

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yegorro

  • Urodziny 11.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1999
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia yegorro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Uszanowanie! Poprosze o sprawdzenie w/w egzemplarza. Dziekuję https://www.olx.pl/oferta/bmw-e46-318i-bogate-wyposazenie-xenon-okazja-CID5-IDp16f5.html#74f113e5cd VIN: WBAAY71060CJ69889
  2. Witam, rozglądam się za x5 w budzie e53 z silnikiem 4.4 i trafiłem na takie ogłoszenie: link do aukcji http://allegro.pl/bmw-x5-4-4-i6091542377.html http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/60/91/54/23/6091542377_3 VIN : WBAFB31070LG89506 przebieg podobno realny, wymieniany zimer na wale w skrzyni + olej w skrzyni biegów malowana maska, plus błotnik lewy. Dach po gradobiciu Reszta podobno sprawna, sprawdzona nabita. haczyk w tym wszystkim jest taki że pomimo napraw o których sprzedający opowiada - nie potrafi określic dźwieka silnika - w jakim stanie jest rozrząd, czy cos hałasuje, np vanos, slizgi. Olej z filtrami oczywiście wymieniony. Czy ktoś zna te bmw - sprowadzona z holandii - wystawiana 2gi raz.
  3. Witam, czy ktos może zna ta BMkę? Niebawem planuje przesiadkę z mojej E46 na wiekszego potwora. http://img26.staticclassifieds.com/images_tablicapl/284426983_1_1000x700_bmw-x5-44i-gaz-320km-skora-xenon-dvd-full-rabka-zdroj_rev001.jpg Niebawem wrzuce VIN. Jakies uwagi? Z góry dziękuję. Kurcze - nieaktualne - SPRZEDANY! Temat do kosza
  4. smiało wymieniaj na uzywane oryginalne elementy nawet pod kolor, naprawa wyjdzie Cie max 2 do 3 tys zł bez żadnego lepienia i cudowania. zamienników nie polecam, odstają i dziwne rzeczy sie z tym dzieja. Az zal jak się patrzy na drodze na włascicieli BMW i ich polepione tanim kosztem padliny..
  5. W mojej e46 jakis drab wlał mineralny olej(poprzedni własciciel), przepłukałem castrol edge 0w30 robiąc w trasie ok 2 tys km, zleciała smoła, obecnie mam nastukane 212 Kkm nic nie cieknie nic nie spala oleju, także warto było. Natomiast auto wydaje sie znacznie zwawsze
  6. Jezeli szukasz oleju do swojej manualnej skrzyni w BMW a masz na niej zółta naklejke z oznaczeniem: MTF LT1 http://www.skrzynie.com.pl/popup/dodatki/wlepka-mtf-lt-1-200.jpg odpowiada to olejowi PENTOSIN 75w80 ilosc oleju 1.1l Natomiast jezeli Twoja manualna skrzynia posiada naklejke z oznaczeniem MTF LT2 http://www.skrzynie.com.pl/popup/dodatki/wlepka-mtf-lt-2-200.jpg odpowiada to olejowi CASTROL SMX-S 75w90 ilosc oleju 1.1l Natomiast jezeli na Twojej manualnej skrzyni nie ma naklejki z róznych powodów to lepiej jest wlać PENTOSIN poniewaz Olej ten spełnia wymogi zarówno LT1 jak i LT2 Generlanie jakiś czas temu BMW przestało stosowac LT1 i zalewa wszystko LT2
  7. te klosze kierunkowskazów przod razą a tylne lampy cos mi nie pasuja co całości.
  8. zderzak tylny mogl byc malowany bo jego czarna listwa nie pasuje do całej reszty(zwroc uwage na odcien)
  9. To nie sa te same oleje BMW OEM to inny olej a castrol także. oto dowody.
  10. wg mnie klupnieta była w prawy przód bo nijak zgrywa sie maska z błotnikiem a potem ze zderzakiem, patrzac na moje E46 tam cięzko jest cos pocyganic na "fasolkach" także jak wszystko jest proste i skrecisz błotnik to niema opcji zeby sie krzywo schodził, ew regulacja zderzaka na slizgach z boku. (cóz druga strona jest ok więc?)
  11. To wszystko zalezy czego oczekujesz od tego samochodu. Moja 316 z "najsłabszym silnikiem" stwierdziłem ze ekspresowo zbiera sie na jedynce i 2jce (ok 80 km./h) także jest dla mnie wynikiem zadowalającym i w pełni spełnia sie ten samochód w roli dynamicznego przemieszczacza. Jezeli chcesz kopyta to mysle że szukaj 323 (lub starej 318IS)bo przejechałem sie i jest róznica i to znaczna.(w spalaniu takze) Obecnie chce dorobic drugi kluczyk metoda surówki i uzywanego kluczyka z innej BMW także szukam nowego transpondera który sobie zakoduje. Koszt całej operacji mysle wyjdzie 160 zł(uzywka kluczyk oryginał 60 zł, surówka 27 + dorobienie grota(??) + transponder (podobno od 10 do 60 zł) Zajmuje sie ktos tansponderami do BMW na slasku?? w ASO zaspiewali za kpl pilota 670zł a za zwykły kluczyk immo 270zł
  12. trasa 200km, spalanie wg mnie utrzymuje sie w granicy 6-7 litrów. Nie ma sensu cisnąc gaz do dechy jak i tak syzbciej nie przyspiesza a dwa zauwazyłem ze wskazania spalania na desce sa prawdopodobnie z przepływki czy sie myle(w takim razie ile zassa tyle pokaże) Wrazenia po zakupie. Auto jest bardzo ciche w srodku, zarówno nawiew i cala wentylacja nie wieje w gebe. klimatronik swietnie sie spisuje. Na poczatku zdziwiłem sie że ten silnik wogóle "nie hamuje' po puszczeniu gazu tylko jedzie jakby na luzie i nie pokazuje spalania. teraz to wykozystuje w wiadomym celu;) Wielki plus za oryginalne naglosnienie. Moze akurat u mnie w 13 letnim bmw trafiło sie mało lub wogóle nieuzywany zestaw grający w kazdym razie chodzi jak malina. Ogólnie nie na darmo sie mówi o precyzji wykonczenia nawet 20 letnie BMW bije na głowe wszelkie VW czy audi. U mnie nc nie skrzypi , totalna cisza. Szybko sie nagrzewa silniczek. Fajna kultura pracy skrzyni, hamulce zyleta. kontrola trakcji nawet sie spisuje i 'przeszkadza" wszelkim szalenstwom. Plusem dla mnie tez był brak skóry bo latem mozna sie 'przykleic" ..zima ogrzewanie no może.. Tanie czesci i ogólna dostepnośc kazdej pierdułki nawet uzywanej. minusy wg mnie mozna udezyc czapka o próg przy wsiadaniu.. niby w srodku wygodne ale z wsiadaniem nienajlepiej (zreszta po zakupie od razu wymieniłem przetarta uszczelke karoseryjna drzwi) Czasem auto wydaje sie za twarde i za sztywne (zawieszenie)
  13. wystarczy zmienic komputer plus wałki rozrzadu i mam 318. Generalnie nie do tego zmierzam. Racaej jezdze "powoli" więc delektuje sie jakoscia i wykonaniem. oponki ktos wsadził 225 a powinny byc bodajze 205.. wiec spalanie pewnie tez spadnie, obecnie wyszło mi 6 litrów (mieszane) na trasie przy 90 spala 5 litrów (wg wskazan) Delikatny but ze skrzyzowania i wskazówka pokazuje 16 na 100^^ Przymierzam sie do zmiany oleju w dyfrze, skrzyni, silnik obecnie "przepłukuje syntetykiem, bo straszny szlam i nagar we wnetrzu silnika. Zmierzyłem kompresje przed i zmierze po "płukance"
  14. Zakupiłem ją. Generalnie bardzo uszanowane auto nic nie stuka nie puka rzeczywiscie. Jestem zadowolony. Wszystkie filtry swiece oryginalne BMW Auto mialo jedynie spekane podszybie(juz wymieniłem) Pozatym wszystkie sruby, elementy na swoim miejscu i spasowane jak nalezy. Wszystkie zapinki nic nie pogubione. oponki powoli sie konczą. Byłem na kanale sprawdziłem wszystko i jedyne co 'rzuciło" mi sie w oczy to rozcinany tylny wydech(może cos brzdekoliło?) auto chodzi ogólnie cichutko wiec napewno ów tłumik tam jest. Na błotniku sa slady po obiciu wieloktornym od drzwi(wkoncu to włoch) także odwiedze lakiernika i auto cukierek. przyznam że długo szukałem samochodu aby miał oryginalne wyposazenie i nie był kombinowany.
  15. http://allegro.pl/samochod-osobowy-i2673949347.html Auto sprowadzone w zeszłym roku z włoch wymieniony olej filtr, akumulator, auto podobno bez mankamentów (jak kazde zreszta nie puka nie stuka) odpryski kamieni na tylnym zderzaku tyle od sprzedającego. Żadne błedy sie nie świeca, obroty nie faluja etc. Zawieszenie sprawdzone w stacji diagnostycznej troche mnie zdziwił fakt ze po roku od kupna sprzedaje samochód z zamiarem kupna czegos 'mniejszego"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.