Skocz do zawartości

DZIUMDZIARA

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.5 TDS

Osiągnięcia DZIUMDZIARA

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ZNALAZLEM ROZWIAZANIE !! JEZELI MACIE PODOBNY PROBLEM WYMONTUJCIE PLYWAK WRAZ Z KOSZYKIEM OD STRONY PASAŻERA I TAM W KOSZYKU JEST TAKA"USZCZELKA" ORING MALUTKIE KULECZKO STANDARDOWO JEST CIENIUTKIE JA DZIS WYMIENILEM NA GRUBSZE (KUPILEM W SKLEPIE DO CIAGNIKÓW ZA 1.60 PLN;) O TEJ SAMEJ SREDNICY I PROBLEM ZNIKL:) CHODZILO POPROSTU O TO ZE WCZEPIONY KOSZYK Z POMPA BYL NIESZCZELNY,TERAZ WSZYSTKO DZIALA JAK NALEZY:) POZDRAWIM
  2. witam ponownie wymienione plywaki okazuja sie dobre wskzuja prawidlowo paliwo tzn sprawdzilem to w ten sposob ze odkrecilem z dwoch komor plywaki i spuscilem do zera paliwo, byl przekrecony zaplon i paliwo ubywalo na wskazniku az zapalila sie rezerwa i wkoncu zeszla do zera i paliwo juz nie lecialo czyli pokazuje dobrze. teraz problem jest nastepujacy wymienilem rowniez pompke na nowa co prawda zamiennik z allegro ale po wlaczeniu zaplonu slychac prace.. i teraz jade w trase na wskazniku pokazuje paliwo troszke zaa 15 L ,rezerwa jeszcznie sie nie zapalila (to mowie smialo jade) i samochod nagle gasnie i nie chce zapalic. poszedlem na stacje wlalem jej 5 L ropy i zapalila. po przyjechaniu do garazu postanowilem odkrecic ponownie plywaki i sprawdzic paliwo i rzeczywisicie w drugiej komorze bylo paliwo ! i juz sam zglupialem niby pozkazuje niby jest paliwo a gasnie auto ... powiedzcie mi jeszcze z ktorej komory zasysa paliwo do silnika? moze cos jest nie tak ze z dna nie pobiera ropy? ale wszystko podlaczone jest wlasciwie.... hmmm jeden problem rozwiazany z oszukiwaniem a pojawil sie drugiii.... prosze o pomoc :)):))
  3. hmm sam niewiem ale musze do tego dojsc :) plywaki sa wymienione co prawda na uzywane ale sciezki sprawdzone wszystko gra pret tez nigdzie nie byl nadgiety.. jeszczcze moze raz pojade na kompa sprawdze wskaznik ale watpie ze to akurat komputer;/
  4. Witam ponowie z moim problemem a mianowicie tak jak kolega wyzej napisal wymienilem pompe paliwa na nowa w baku no i po przekreceniu stacyji rzeczywiscie zaczela pracowac bo bylo slychac(bo poprzednia wogole nie dawala odglosu) i wskazowka od paliwa troszke opadla ale nadal nie wskazuje tego co powinna. przed wyjeciem pompy mialem w zbiorniku 20 L ( bo wczesniej wyjezdzielem do 0 paliwo zeby wiedziec na czym stoje )i wskaznik wskazywal stan po miedzy trzydziestoma a piedziesiecioma litrami a po wymianie pompy wskaznik spadl do 30 litrow ale to i tak nie jest to co powinno pokazywac czyli te 20 L ktore jest.. niewiem czy musze troszke pojezdzic zeby paliwo z jednego przelalo sie w drugi zbiornik, ale wydaje mi sie ze juz powinno sie to stac gdyby bylo wszystko okej.. co o tym sadzicie? dzieki pzdr
  5. na 100% mowisz pompa paliwa? hmm bo dzialac dziala bo paliwo przeciez podaje to moze byc ze nie przelewa do drugiego zbiornika?
  6. tak jak wyciagne kluczyk to normalnie opada i przy tescie zegarow tez normalnie wskazuje gora dol..
  7. WITAM SERDECZNIE OD PEWNEGO CZASU MAM PROBLEM Z POZIOMEM PALIWA POSIADAM E39 2.5 TDS 97 R. A MIANOWICIE OSZUKUJE MI O JAKIES 15 LITROW. ZATANKOWALEM 30 LITROW NA LICZNIKU POKAZUJE ZE JEST OK 50 L. POSTANOWILEM WYJEZDZIC PALIWO DO KONCA AZ AUTO ZGASNIE, NO I WKONCU ZGASLO I WSKAZOWKA ZATRZYMALA SIE NA POZIOMIE 15 LITROW ANI NIE ZESZLA DO ZERA I NIE ZAPALILA SIE REZERWA. NA KOMPUTERZE 0 BLEDOW POKAZUJE ZE WSKAZNIK SPRAWNY. WYMIENIALEM TEZ DWA PLYWAKI TZN TEN Z POMPA PALIWA I TEN BEZ I BEZ ZMIAN TO SAMO. MIELISCIE PODOBNY PROBLEMIK? JEZELI WIECIE COS NA TEN TEMAT PROSZE O POMOC ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.