W linku który wysłał mi kolega powyżej viewtopic.php?f=72&t=193392 opisane to jest tak - "paliwo płynąc z pompki z prawej komory, wpada do ustrojstwa które zaznaczyłem na zdjęciu jako "pompka strumieniowa", po czym płynie w górę przez zawór zwrotny do króćca wyjściowego, i dalej do pompy progowej, przy czym jego przepływ powoduje że pompka strumieniowa zasysa paliwo z lewej komory, i tą grubszą rurka tłoczy z powrotem do prawej komory." Czyli wynika ze ta pompka także podaje paliwo do pompy wtryskowej ( z tym że w 2.5 tds nie ma pompy progowej jak to w 3.0d), już sam nie wiem czy potem pompka się wyłącza i na podciśnieniu wytworzonym przez pompę wtryskową przelewa się paliwo , czy ma pracować cały czas jak własnie mówisz kolego co mi się wydaje logiczniejsze, ale jak tak to czemu jest tyle opinni ze powinna się po jakimś czasie wyłączyć bo to wtryskowa zasysa.