Skocz do zawartości

robert8866

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 tds touring

Osiągnięcia robert8866

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W linku który wysłał mi kolega powyżej viewtopic.php?f=72&t=193392 opisane to jest tak - "paliwo płynąc z pompki z prawej komory, wpada do ustrojstwa które zaznaczyłem na zdjęciu jako "pompka strumieniowa", po czym płynie w górę przez zawór zwrotny do króćca wyjściowego, i dalej do pompy progowej, przy czym jego przepływ powoduje że pompka strumieniowa zasysa paliwo z lewej komory, i tą grubszą rurka tłoczy z powrotem do prawej komory." Czyli wynika ze ta pompka także podaje paliwo do pompy wtryskowej ( z tym że w 2.5 tds nie ma pompy progowej jak to w 3.0d), już sam nie wiem czy potem pompka się wyłącza i na podciśnieniu wytworzonym przez pompę wtryskową przelewa się paliwo , czy ma pracować cały czas jak własnie mówisz kolego co mi się wydaje logiczniejsze, ale jak tak to czemu jest tyle opinni ze powinna się po jakimś czasie wyłączyć bo to wtryskowa zasysa.
  2. Czytałem dużo postów na ten temat i niektórzy piszą że pompka powinna sie po 5 sekundach wyłączyć, inni że po 40s a inni że po5 minutach, że ta pompka jest tylko do rozruchu a potem pompa wtryskowa zasysa paliwo. Już ja sam nie wiem.
  3. Tak filtr paliwa niedawno był wymieniany. Czy jest możliwe ze pompka za długo chodzi i to ją męczy i się pali ? A jak się wyłączy to jak pobierane jest paliwo z baku bo przecież idzie one przez tą pompkę ???
  4. Dziękuje, bardzo mi to pomoglo podlączylem to wszystko, podzialalo dwa dni a potem mi spalilo dwie pompki, napiecie jest dobre na pompce ale obawiam sie ze moze pompka chodzi caly czas i temu sie pali
  5. Ostatnio moje bmw mi staneła w drodze. po scholowaniu na podwórko zobaczyłem ze po wyjęciu przewodu przed filtrem paliwa pod maska nie dochodzi do niego paliwo. Wyjołem pompkę w zbiorniku od strony pasażera i się okazało ze wszystkie przewody są pourywane. Musiałem kupic nowa pokrywe z czujnikem i potem podłączylem górne wyjście pompki które daje cisnienie do przelotki w pokrywie, dolne bezpośrednio do wężyka na dnie baku który podejrzewam ciagnie paliwo z drugiej komory.po tych podłączeniach okazało sie ze ciśnienie idzie na powrot pompy wtryskowej a do filtra pod maską jest podłączony wężyk który wychodzi z lewej pokrywy zbiornika , wiec zamieniłem przewody pod maska dopływ z odpływem i terz pompka pcha mi paliwo przez pokrywę baku z prawej strony a wraca ono pod dużym ciśnieniem od pompy wtryskowej do lewej pokrywy baku która go nie wpuszcza i zrywa mi powrotny wężyk. proszę pomóżcie mi i wyjaśnijcie jak to wszystko ma byc podłączone, dzwoniłem do mechaników to żaden nie wie. Dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.