Skocz do zawartości

benek_34

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O benek_34

  • Urodziny 17.02.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v + lpg '91

Osiągnięcia benek_34

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zastanawiam sie czy wierzyc czy nie w e 11l ale skoro tak kolega pisze to cos w tym jest. w sumie tez mi bylo ciezko uwierzyc ze mi po samym miescie (lublinie) wziela 13,5 tez przy m50b20 non vanos ale na gazie I gen, wiec mysle ze nie jest zle:) chociaz w trasie ciezko sejsc ponizej dychy...
  2. dzieki bardzo za rady, jak mowilem, nie jestem zadnym specem od lpg, wiec juz sie dowiedzialem czegos nowego, reduktor musi jednak chwile poczekac, bo mam co innego do zrobienia, ale jak tylko beda fundusze to zrobie to, prawdopodbne ze wybiore wlasnie polecany OMVL i oczywiscie dam znac o rezultatach. jeszcze raz dzieki:)
  3. nie za duzy troszke? w sumie sie nie znam ale nie jest trudniej takiego wyregulowac, zgrac jesli jest do silnikow nawet 3 x mocniejszych niz moj? wyczuwam tu pewna chec promocji i proby sprzedazy :P za jakis czas zajme sie troszke ta swoja instalacja, wymienie parownik wlasnie, chociaz nie wiem jeszcze na jaki i dam znac co i jakie rezultaty dalo:)
  4. Witam Wiem, że zostanę wyśmiany bo I gen do m50 to przestepstwo, ale jaki polecacie reduktor? w tej chwili mam tomasetto 140hp, AT07 jesli sie nie myle, z racji jego wieku i niezadowalajacych osiagow chce go wymienic. mam na oku Lovato super 190hp http://allegro.pl/reduktor-lovato-super-140kw-190km-i2772525203.html oraz Zavoli Gex 150hp http://allegro.pl/reduktor-lovato-super-140kw-190km-i2772525203.html . Czy mozecie powiedziec o nich cos wiecej? Moze ktos uzywal, albo może poleca inne? Dzieki bardzo za odpowiedzi i pozdr
  5. kodu sprawdzic niestety nie moge poniewaz na wyswietlaczu radia nie wyswietla sie nic, jest prad, przy wlaczaniu slychac szum w glosnikach, wyswietlacz jednak zachowuje sie jak martwy. czy to jego wina czy tez moze musze cos jeszcze zrobic?
  6. witam bardzo bym prosił o kod do bmw bavaria c II bp9455b3199613 z góry wielkie dzięki za pomoc :wink:
  7. Dzisiaj posprawdzam to jak mówicie i będę już wiedział co i dlaczego, a jakby co to zamówię wisko i będzie po problemie bądź też będę miał na zapas. Dam znać co i jak, może sie komuś przyda. Dzięki bardzo wszystkim za pomoc :wink: I faktycznie wiatrak zatrzymuje się praktycznie zaraz z silnikiem, a nie powoli wytraca siłę rozpędu, więc nie pozostaje nic innego jak wymiana wisko. Jeszcze raz dzięki za pomoc
  8. Tak też mi się wydaje, bo klimy nie mam i wiatraka przed chłodnicą, patrząc od przodu auta nie mam, tylko ten właśnie miedzy chłodnica a blokiem. Z temp jak już mówiłem problemów nie mam i w zimie też nie miałem, kupiona była w grudniu. Czy opór przy obracaniu w innych autach, diesle benzyny, będzie taki sam? Ciężko mi inaczej porówna czy opór jest dobry, ale próbując zakręcic ręką całego obrotu samo na pewno nie zrobi.
  9. Zatrzymywac nie próbowałem, szkoda rąk i wiatraka, a pompa wymieniana była, ponieważ puszczała wodę. Można go w łatwy sposób odblokowac i sprawdzic czy będzie ok a jakby nie to z powrotem 'zaspawac'?
  10. wiatrak, a sama wiskoza...nawet nie wiem...:)
  11. Witam Wiatrak chłodnicy działa non stop, niezależnie od temp silnika, załącza się po odpaleniu i wyłącza tylko przy gaszeniu. Po zakupie samochodu poleciał on prosto do mechanika gdzie wymieniona została pompa wody i nie wiem czy wcześniej było tak samo. Chłodzenie działa w porządku, na postoju jednak jest przez to głośny. Czy jest sposób by to odblokowac i włączał się tylko kiedy to konieczne? Z góry dziękuję i jeśli było to przepraszam i proszę o linka :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.