Skocz do zawartości

Dejwid1987

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535i

Osiągnięcia Dejwid1987

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Teraz wiem i mam nauczkę, chociaż to nie jest powiedziane że to wina oleju. No nic pojadę na kompa pierwsze i napiszę tutaj co mi tam powyskakiwało bo pewnie sam też tego nie rozszyfruje chyba że gdzieś na necie znajdę. Kurde, jak tylko mi się uda naprawić jakoś dzięki bogu tą skrzynię od razu wymieniam olej i filtr - słowo :(
  2. Dzięki wielkie już szukam kogoś u siebie w okolicy i pojadę na komputer, a powiedzcie mi jeszcze wymienialibyście olej i filtr w skrzyni? Czy to mało realne żeby nowy olej albo wymiana filtra pomogła? Szkoda mi trochę inwestować jak się okaże że skrzynia uszkodzona. Jak wrócę z kompa napiszę co i jak tam wyszło.
  3. Witam, Koledzy szukam i szukam na wszystkich forach któryś dzień i nie spotkałem się z czymś takim jak jest u mnie, postaram się opisać wszystko jak najdokładniej i może komuś coś przyjdzie do głowy lub miał taki sam problem ze skrzynią :( Pewnego dnia gdy już zaczęły się mrozy wracając autem do domu rozpędziłem się lekko ponad 200 na tiptronicu, po jakiś 2km miałem postój. Gdy ruszyłem już normalnie na D poczułem mocne szarpnięcie, wyskoczył błąd Getriebenotprogramm, nie działał tiptronic a na wyświetlaczu nie pokazywało położenia lewarka PRND ale wszystkie biegi poza tym działały normalnie i zmieniało płynnie, tylko przy ruszaniu był problem bo szarpało. Miałem słaby akumulator, jeszcze przed zimą parę razy odpalałem z kabla a wieczorem trochę parkotałem żeby rano odpalił, czytałem że to może być problem, auto zostawiłem i nie ruszałem, wymieniałem akumulator kupiłem vartę 95ah i... Auto odpala normalnie wszystkie przełożenia działają, jednak gdy zapnę D wyskakuje dalej Getriebenotprogramm. Niby wszystko ok tylko mam problem z ruszaniem, gdy zapinam D czuć takie przykucnięcie auta jak by zapinał bieg jednak gdy puszczam hamulec auto nie jedzie, dopiero daję go delikatnie na obroty 1,2 1,5 i zaczyna ruszać, później wszystko działa normalnie, zmienia normalnie, są znaczki od położenia lewarka PRND itp. tylko ten błąd i to dziwne ruszanie jak by nie miał ciśnienia czy czegoś ale później jak już ruszę nic się nie ślizga i złego nie dzieję. Auto mam pół roku i nic w skrzyni nie robiłem, nie zmieniałem oleju itp. Dałem go do mechanika żeby sprawdził stan oleju, dzisiaj dzwonił i mówił że olej w skrzyni jest. I teraz proszę was o radę, co mam robić z tą skrzynią? Czy inwestować i zmieniać olej i filtry i powinno pomóc, czy prowadzić na komputer bo jeszcze nie byłem, a może spróbować odłączyć aku? lub jakieś inne cuda? Szczerzę to jak się nasłuchałem ile kosztuje remont skrzyni i dalej czasem nie wszystko jest okej to w moim przypadku to odpada, wolałbym zmienić na manuala i mieć z głowy. Macie koledzy może jakieś pomysły co teraz robić? Proszę o pomoc :(
  4. Witam, Na początku chcę się przywitać jestem tutaj nowy i jest to moje pierwsze BMW. Zawsze się zarzekałem że nigdy golfa ani BMW ale jestem miło zaskoczony, autko klasa. Zmieniam zdanie i przechodzę na waszą stronę ale do rzeczy... Przekopałem internet ale nie wszystko co mnie interesuje znalazłem lub nie do końca było to opisane więc tak: Auto to e39 535 w dowodzie 173kw z 1996r 1. Gdy auto zostawiam czasem na noc na parkingu lub gdzies pod sklepem zaczyna pipczeć i mrugać awaryjnymi jak by alarm czy coś ale nic mu sie złego nie dzieje, potrafi np. przestać całą noc na parkingu a nad ranem pipczy i otworze go z okna i zamknę to potrafi znowu pipczeć za 5 czy 10 min a czasem przechodzi mu calkiem. Bez różnicy czy szyby są otwarte czy zamknięte. 2. Auto ma dziwne odpalanie, kluczykiem się nie kręci rozrusznikiem tylko bierze się go na zapłon i raz cyka tak jak na rozruch a auto juz samo sobie zaczyna kręcić i odpalać, mam pytanie czy jest opcja jakaś odpalania go z kluczyka z domu? Lub czy kiedyś była i co ew. trzeba do tego. 3. Mam już zmieniarkę i kabel jednak wyciągając radio BMW business czy coś takiego z tyłu nie ma gdzie tego wpiąć, czy kabel od zmieniarki wpina się wyżej tam gdzie kaseta? Czy może mam złe radio? A i jeszcze przy zmieniarce oprócz grubego kabla mam takie wejście na 3 piny, do tego trzeba jakiś specjalny kabel i gdzieś go wpinać czy wystarczy jakieś zasilanie dać na jakieś piny? 4. Zmieniłem olej i jak skasować samemu ten serwis, da się jakoś? (tego nie szukałem przyszło mi dopiero do głowy może jest na forum gdzieś więc przepraszam jak coś) Jeśli ktoś coś wie w temacie to proszę o podpowiedź bo nie daje mi to spokoju głównie pierwsze 3 pkt. Pozdrawiam forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.