Skocz do zawartości

Polik

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie: BMW E39 520i sedan

    było:
    BMW E34 525TDS Touring

Osiągnięcia Polik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. sprawdź jeszcze cewki i świece. Może byś też już upalona, skruszona guma ,,fajka'' od świecy do cewki. jeszcze sprawa świec mogą być wypalone za duża przerwa na nich lub mieć przebicie Jak będziesz sprawdzać cewki to wypinaj je po kolei i będziesz widzieć reakcje. Jeśli wypniesz jedną cewkę i silnika nadal będzie pracować identycznie to cewka leży, jeśli silnikiem szarpać lub kołysać to cewka git
  2. sprawdź połączenia przewodów od czujnik walka rozrządu może być tak że się coś poluzowało Czujnik jest w bardzo dostępnym miejscu. Jeśli masz e39 2,0 to raczej m52, miałem podobny przypadek w swojej lecz okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.