Skocz do zawartości

wiciuR6

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528

Osiągnięcia wiciuR6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam jeźdzac na reduktorze do 140km zabijesz szybko głowice sondy i tyle sie nacieszysz. chyba ze na tym gazie będziesz jeździł do max 4tys rmp to wtedy powiedzmy może wyrobi ze składem mieszanki. radze go wymienic bo to kwestia 350zł pozdr
  2. Witam Obserwując z boku wasza dyskusję ( nie posiadam m47 i nie bede posiadał , porzuciłem jakie kolwiek diesle i do nich nie wrócę) , lecz amatorsko naprawiam róznorakie silniki. Stwierdzam że jest to wada fabryczna(zamierzona lub błąd obliczenia konstrukcji, oszczedności materiałowe ) kiedyś koło zamachowe nie miało dwumasy a koło pasowe tłumika drgań - silniki pracowały. W m52b28 po usunięciu dwumasy róznica na plus do tego po 200tyś od zabiegu wał nie pękł!!!, ale to m52 brak wady fabrycznej... Prawda jest taka że ten postęp wyjmuje tylko pieniądze z waszych kieszeni na serwis. mam uśmiech na twarzy gdy ktos mówi mi common reil to cudo osiągi spalania heheheheh Zwykła pompa zapewnia to samo, ale wiadomo wtryskiwacze CR można zarobić na serwisie a żądni postępu płacą. To samo się tyczy kół dwumasowych, i wielu "cudownych" ulepszeń(pogorszeń) pozdr
  3. 2 gen nie niszczy silnika ??? Przeciez to jest najwieksze zło jakie kto kolwiek wymyślił, Niszczy nawet silnik poloneza i innych demoludów a co dopiero V12 pozdr
  4. Czyli wychodzi ze juz do wymiany mam te Valteki trudno bede jeździł na benie tym bardziej ze teraz mało jeźdze A czy te beda ok ?? http://moto.allegro.pl/barracuda-3cyl-kme-esgi-stag-lpgtech-agis-br123p-i2998027870.html Do staga 300?? Dlaczego nie przekraczam 3,5 tys bo nawet jak bede miał najlepsza instalację która ma lepsza wydajność niz silnik potrzebuję zawsze wykresy z hamowni sa gorsze na LPG (przebieg mocy momentu). Potwierdzone u kolegów z nawet na V8 nie tylko BMW ale MB i Audi, Jaguar. Po zakładane po dwa reduktory sztywnie cienienia i tak LPG jest gorsze ! Takie jego fizyczne właściwości nic nie poradzimy. pozdr
  5. A czy z wypaleniem zaworów to nie przesada ?? zgodził bym sie 100% jeśli bym krecił pow 4 tyś a przy delikatnej jeździe chyba tak się nie wypala?? Powiedzmy cena średnia. To kto kupuje te drogie?? Bo jesli by mnie było zawsze stać na PB to NIGDY LPG pozdr
  6. Mysle że masz racje bo czasem na wolnych nie pracuje aksamitnie na benzynie owszem. Ale mam kumpla co jeździ 6cyl BMW i cały czas tylko valteki A jakie by sie nadały oprócz HANY bo jak na razie mnie ceną zabijają mam kompa STAG 300 pozdr
  7. Witam mam pytanie w silniku m52b28 mam słaba instalacje gazową ( reduktor Tomaseto artic miedz 6mm wtryski valtek) przy zakupie wiedziałem ze ona nie ogarnia full mocy nawet sprzedajacy o tym mówił i dodał ze jeździł na niej delikatnie to wyrabiała, Auto na niej chodzi ładnie cignie do końca ale czuć juz wtedy uboga mieszankę.próg wyłaczenia (0,4 bar ) Ja zrobiłem na niej 15tys od zakupu jeźdzac na gazie max do 3.5 tyś. Zawsze jak chce poswirowac to benzyna i ogień I zastanawiam sie czy robic ta instalke bo jak wyliczyłem żeby ogarniała to musze ponad 1000zł wrzucić żeby do odcinki szła. więc pytam sie was czy delikatna jazda z głową szkodzi silnikowi na mało wydajnej instalacji ?? Wydaje mi sie że nie ponieważ cicnienie raczej nie spadnie poniżej tolerancyjnej granicy do 3,5tyś ? na gazie 140 tez nie przekraczam czekam na opinie pozdr
  8. Witam Dzis doszedł kabelek i zrobiłem diagnostykę Cały czas powraca błąd 212 Vanos Jammed po przegazówce wraca W Analog Values 3 Camshaft position pokazuje na jałowym 66 czasem skoczy do 90 a chyba powinna być 22 I co z tym fantem zrobić ??? Cewka vanosa dobra tłok sterujący chodzi swobodnie Czujnik połozenia wałka wymieniony na orginał podaczs jazdy to sie cuda dzieja jak depne pow 3 tys to pokazyje w inpie od 12 do 26 jak puszcze gas to skacze na 96 masakra o co tu chodzi Jak w Inpie wejde w activate i włacze vanosa to na chwile obroty sie zmienia ale zaraz ustabilizują Auto chodzi wzglednie szału nie ma ale juz tak kupiłem pozdr
  9. Tak jest wymieniony bo pokazywal -40 i nie działał wiatrak chodnicy klimy. Teraz ok pokazuje zgodnie z prawda pozdr
  10. Na pewno nie filtr jedz do gazownika sam nic nie zrobisz Reduktor sie pewnie skończył i nie trzyma zadanego ciśnienia pozdr
  11. Pewnie ciśnienie na listwie jest za niskie lub za wysokie albo uszkodzony sensor ciśnienia gazu
  12. Witam Klimatronic nie zmienia prędkosci wentylatora zależnie od temperatury we wnętrzu (jeż w 100% sprawny ) problem polega na tym że ustawiam 22 C włanczam klime i funkcje auto , wentylator powienien zacząc szybciej chodzić i w miere ochładzania wnętrza zwalniać a tu nic musze ręcznie regulować siłę nadmuchu. Na kompie błędów nie ma, wentylator w chłodnicy się załancza rozebrałem dziś panel ten czujnik ( termisor ) w panelu reaguje na zmiane temp (mierzyłem mulimetrem), czujniki w kanałach powietrznych tez są ok Wygląda jak by sterownik widział cały czas niską temp wnętrza bo jeśli podkręce temp tak powyżej 28 C to wentylator przyspieszy jak zaczynam obniżać to zwalnia Chyba uwalony panel tyle mi do głowy przychodzi pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.