Skocz do zawartości

omniq

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730D 2004 rok

Osiągnięcia omniq

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. zadnych podpowiedzi ? Dzwonilem do Stando w Psarach kolo Wroclawia, jak tylko znajde chwile to do nich podjade. Zobacze co wskoraja i dam info. Moze kiedys komus sie do czegos przyda
  2. Ciagle walcze, w przyszlym tygodniu bedzie nowa maglownica i drazki oraz opony. Dam znac jaki to przyniesie rezultat
  3. Witam kolegow Mialem mala kolizje ktora zmusila mnie do wymiany drzwi (przednich i tylnych) u pasazera. Po wymianie, zaswiecily sie kontrolki od poduszek i napinacza pasa. Po wykaoswaniu bledow wraca blad : STVL Staelita, drzwi, lewy przód Wartosc 1F oraz 962B - nieprawidlowe numery nadwozia. Nie za bardzo wiem jak to ugryzc bo modul do poduszek w tych drzwiach zostal moj oryginalny (chyba ze niechcacy przez nieuwage go zamienilismy). Dodam ze jest to e65 730D 2004r. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
  4. no tak ma to sens, bede szukal
  5. dzieki za odpowiedz, zawieszenie mam sztywne, luz jest na lozysku a po jego wymianie ustepuje. Zostaje jednag bicie i te skoki na kierownicy. Ale dzieki za odpowiedz
  6. witam, jako iz na forum jestem nowy wypadalo by sie przywitac, tak wiec witam :) Mieszkam we Wroclawiu i moje obecne bmw E65 730D 2004r jest moim pierwszym autem tej marki, tak wiec sila rzeczy duzo problemow zmuszony jestem rozwiazywac korzystajac z pomocy bardziej doswiadczonych ode mnie uzytkownikow. No i wlasnie takowy problem do ktorego cierpliwoci i sily juz mi brak niedawno sie pojawil, opowiem historie po kolei: Na poczatek nie wiecej niz rok tomu wymienilem kompletnie cale zawieszenie i z tylu i z przodu, nastepnie drazki kierownicze, tarcze oraz klocki. Po tych wymianach auto szlo jak po masle az dojechalem do kolejnej wymiany klockow i tarcz. Mianowice po wymianie przodu (klocki i tarcze Bosch) przejechalem 1500 km (bez przegrzewania tarcz) i pojawilo sie bicie na kierownicy, pojechalem zrobic owalizacje tarcz i okazalo sie ze jest spora odchylka od normy, tak wiec towar zwrocilem w drodze reklamacji i zalozylem kolejny komplet klockow i tarcz. Niestety i tym razem po okolo 1000 km bicie wrocilo a owalizacja znow wykazala uszkodzenie tarcz. Kolejna reklamacja. Ale zanim zalozylem nowe tarcze zaczalem szukac przyczyny, i okazalo sie przy ruszaniu felga gora-dol jest loz na lozysku. Dodatkowo auto wibruje niezaleznie od predkosci jadac bo bardzo rownej nawierzchni a oprocz tego przy wychodzeniu z lukow kiedy kierownica wraca do swojej pozycje jej ruch nie jest plyny a odbywa sie malymi skokami ktore sprawiaja wrazenie szarpania. Wymienilem lozyska, jako iz nie mialem kasy na tansze firmy Optimal. Wibracje i dziwne ruchy kierownicy zostaly, tarcze wydaja sie ok bo przy hamowaniu nie szarpie kierownica. Przejechalem 250 km i czuje ze kierownica lata coraz mocniej, wrzucam auto na podnosnik i okazuje sie ze prawy przod lozysko ma znow loz taki ze kolo lata jak jezyk tesciowej. OK mysle, tani szmelc, ide zareklamowac i wymieniam na FAGa. Po zakonczeniu wymiany auto wibruje dalej, kierownica szarpie dalej. Wycieczka do rodzicow i z powrotem razem okolo 300 km i znow czuje ze bije i szarpie coraz mocniej, samochod na podnosnik i znow luz na prawym przodzie. Kolejna reklamacja tym razem FAGa i zdziwienie chlopakow w hurtowni.... W tym momencie przejchalem 500 km i lozysko jest OK (wczoraj sprawdzalem) ale denerwuje mnie na maxa wibrowanie samochodu i te dziwne skoki kierownicy przy wyprowadzaniu auta z luku. Nie jest to kwestia ani wywazenia kol, ani krzywych felg, ani nierowno zuzywajacych sie opon, wykluczam to na takiej podstawie ze kilka dni temu poprosilem kogos kto ma takie samo auto o zamienienie sie kolami (dodam iz jego auto plynie elegancko jak po masle). Przekrecilismy kola i okazuje sie ze jego auto na moich kolach jedzie dalej idelnie, a u mnie na jego kolach pozostaje bez zmian. Bylbym bardzo wdzieczny za jakakolwiek podpowiedz czy owe wibracje moga miec polaczenie z czestym problemem z lozyskiem w prawym przednim kole ? Jesli nie to skad moga sie brac? Dodam na koniec i zawieszenie bylo testowane przez 2 niezalezne warsztaty (w tym BMW) i nie wykazauje zadnych luzow ani uszkodzen. Pozdrawiam i z gory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.