Skocz do zawartości

szklarys

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 , M-PAKIET , E60 , 520D , 163KM , 2007R
  • Lokalizacja
    JELENIA GÓRA

Osiągnięcia szklarys

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. chodzi mi o felgę jak w tym linku , jaki to jest model ? http://allegro.pl/uzywane-oryginalne-alu-16-bmw-5-7-i2755989131.html chciałbym zakupić 1 sztukę a na allegro znalazłem tylko komplet , może ktoś z forumowiczów ma taką na sprzedaż ?
  2. no , ale żeby aż tak polecieć po bandzie , z tego co pamiętam to wycięcie dpfa dawali jakiemuś warsztatowi pobocznemu , ale cała kasa za to była płacona do nich
  3. Dziś do MRC Chiptuning z Gryfowa wysłałem poniższego maila , ciekawe jaka będzie reakcja i czy w ogóle dostanę odpowiedź Witam Jakiś czas temu był usuwany dpf (fizycznie i programowo) w Waszej firmie w bmw e61 2007r czarna w m-pakiecie 520d 163km , Myślę ,że pamiętacie - był tam problem z mocą do którego nie można było dojść . Tydzień temu autko praktycznie już w ogóle przestało wkręcać się na obroty - co się okazało - DPF fizycznie nie został wycięty !!! , dopiero teraz go wywaliłem i dałem nowy program , tyle czasu diagnozowałem temat braku mocy a tu taka niespodzianka - usługa za którą zapłaciłem w Waszej firmie po prostu nie została wykonana. Oczywiście wycięty filtr posiadam do wglądu . Proszę o propozycję finansową rozwiązania tego tematu , myślę ,że przynajmniej powinno mi być zwrócony koszt wycięcia filtra 400zł (ja za usługę w Waszej firmie wraz z elektryką jakąś co była robiona zapłaciłem 2500zł ) Mam jeszcze pytanie , mimo,że minęło już sporo czasu to może jeszcze gdzieś na warsztacie leży z mojego auta obudowa silnika i elementy dolotu powietrza plastikowe do filtra . pozdrawiam
  4. Ogarnięte ! DPF po prostu nie wycięty był, nie dość ,że chłopaki z Gryfowa skasowali taki szmal , pogubili plastiki przy silniku to jeszcze dpf nawet nie tknięty , wczoraj mechanik zdjął cały układ wydechowy za katalizatorem i jeździłem autkiem , zbiera się rewelacyjnie! Dzień przed wstawieniem samochodu na warsztat niestety posypała mi się klima , tzn zadymiło się ostro , kompresor stanął , pasek się zerwał . Czy przy takiej naprawie wystarczy zmienić kompresor czy trzeba czyścić cały układ (tak mi coś mechanik powiedział) ? Jeszcze do wymiany odma , wywalenie łopatek w kolektorze - zaślepki już z allegro doszły i w końcu można będzie czerpać radość z jazdy . Mam jeszcze w aucie ksenon adaptacyjny skrętny ,ale niestety nie ma modułu , jaki koszt musiał bym ponieść orientacyjnie aby zaczęło to działać - chodzi mi o koszt kompletny tj moduł jakiś używany i koszt wstawienia .
  5. Za tydzień w poniedziałek stawiam autko do Tomka w Podgórzynie , ponoć zna się na e60 , jak nie damy rady to odezwę się do Ciebie i podłączymy się pod kompa . Cały czas myślę ,że dpfa nie wycieli i dla tego problem z obrotami (wywalali go w 2009 r ci z Gryfowa o których nie masz dobrego zdania )
  6. Wiem wiem dziqsek , kiedyś już podłączałeś się do tej bmw w Przesiece , znasz może jakiegoś mechanika z naszych okolic co by sobie poradził z tym problemem braku wejścia na wysokie obroty?
  7. Adaptacji nowej przepływki nie było - na czym to polega ? odma nie wymieniana
  8. Mam pewien problem , zakupiłem od ojca bmw 520d z 2007r , 163km . przebieg 161 tyś (oryginalny -pewny) Autko super słabo się zbiera na wyższych obrotach tzn na pierwszym biegu wchodzi dosyć dobrze na obroty , ale już dwójka i trójka po 3 tyś obrotów nie chce ciągnąć dalej . Czasami autko chodzi trochę lepiej , a czasami zamula całkowicie jednak cały czas chodzi żle Ojciec w ostatnim czasie wymienił turbo ( dał używane z allegro ) , nowy przepływomierz bosch , filtry , olej . - generalnie nic to nie dało - jak było wymienione turbo to wydaje się ,że autko się zbiera , ale na krótko , czasem chodziło a czasem nie . Dodam ,że dpf w 2009r został usunięty , a jakieś pół roku temu wgrana nowa mapa w której komputer go nie widzi , Pytanie - Co może być przyczyną ? 1. źle usunięty fizycznie filtr dpf, który w całości nie został wywalony i dalej się zabija - końcówka wydechu jest zabrudzona na czarno 2. turbosprężarka 3. czy katalizator lub inny element wydechu może być zapchany 4 filtr paliwa ( z tego co pamiętam był jakoś niedawno wymieniany ) 5, inna przyczyna Drugie pytanie ; Co powinienem jeszcze zrobić przy tym przebiegu , myślę o usunięciu klapek kolektora ssącego , czy w 2,0 powinienem wymienić kolektor wydechowy na żeliwny - czy to robi się tylko w 3,0d ? Co jeszcze oprócz znalezienia problemu z wejściem na obroty oraz wymianą filtrów , oleju w silniku powinienem sprawdzić/zrobić by móc cieszyć się bezawaryjną jazdą czy olej w skrzyni manualnej się wymienia i czy przy tym przebiegu? Trochę chaotycznie to wszystko opisałem , ale może chociaż uda mi się tutaj uzyskać odpowiedź na część pytań może polecicie jakiegoś dobrego mechanika z okolic Jeleniej Góry lub ewentalnie z okolic Wrocławia , który mógłby rozwiązać zagadkę trudności z wejściem na wyższe obroty
  9. zauważyłem teraz taką dziwną rzecz , jak auto rano jest zimne to skrzynia chodzi całkiem dobrze , a jak się już rozgrzeje to zaczynają się wspomniane objawy , mój mechanik mówi ,że bardzo często wystarczy wymienić olej w skrzyni i filtr , ale mówi,że po tej operacji równie dobrze może się skrzynia całkiem wysypać co o tym sądzicie , zna ktoś może dobry zakład od automatów bmw w okolicach jel góry ?
  10. szklarys

    DPF USUNIĘCIE

    Chciałbym usnąć dpf w 520d 163km 2007r , mechanior stwierdził ,że zapchany , a ja dopiero autko kupiłem i nie chcę czyścić , bo i tak autko będzie latało tylko na krótkich odcinkach - chciałbym po prostu mieć raz na zawsze święty spokój z tym filtrem , jestem z dolnego śląska i tu szukam dobrego warsztatu , ktoś coś może polecić ? sam zastanawiam się nad tą firmą - będzie ok? http://allegro.pl/fap-dpf-off-usuniecie-wylaczenie-wszystkie-marki-i2456749091.html
  11. dziękuję za link , widzę ,że to jednak skrzynia
  12. no właśnie u mnie też szarpie przy zwalnianiu do zera , ciekawe jakie koszta zrobienia skrzyni
  13. jak w temacie , biegi w automacie chodzą słabo tzn tak jakby skrzynia szarpie i czasami nie może zdecydować który bieg włączyć , tak skacze na obrotach . po podłączeniu pod komputer skrzynia nie pokazuje błędów , ale za to jest jakiś błąd na silniku -nieznany (nie można go wykasować) , mechanik mówi ,że prawdopodobnie nie jest to wina skrzyni tylko coś z silnikiem - zaburzona komunikacja silnika ze skrzynią biegów dodam ,że przebieg autka to 380 tyś , 2007r 163 ps , wersja przed liftem (auto nie było serwisowane w aso i nie wiem co i czy w skrzyni było wcześniej wymieniane ) Czy to możliwe,że to nie skrzynia , a jeśli nie to co to może być ? może spotkał się ktoś z taką sytuacją?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.