Skocz do zawartości

feri99

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1996r. M52

Osiągnięcia feri99

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odświeżę trochę temat. Kupiłem E36 z M52B20 i wywaliłem go wkładając M52B25 po pełnym remoncie z wszystkimi nowymi uszczelkami itp. Teraz przyszedł czas żeby trochę podłubać więc zamówiłem kolektor od M50B25 (już przerobiony) tak więc z montażem nie będzie problemów. Zakupiłem równiez barany i kompletny wydech z M52B28. Żeby autko hamowało są równiez hamulce z E46 z 3.0D (325mm tarcze przód) Zawieszenie to springi Weitec -30 i Bilsteiny B6 rozpórka górna i dolna przód (bo ja raczej na tro się nie wybieram) ale lubię jeździć szybko :) W poczekalni również komplet poliuretanów. Teraz pytanie. Jak już zrobię te mody to kto na DolnymŚląsku zestroi mi komputer tak żeby było dobrze?? Chyba że nie trzeba niczego ruszać ale w to wątpię.
  2. To doskonała wiadomość :) Nie chciał bym wymieniać piast bo zrobiłem totalny remont podwozia zawiechy itp. Auto tak dobrze jeździło tylko w dniu wyjazdu z fabryki :P
  3. Odświeżę trochę temat. Zrobiłem SWAP'a z M52B20 na M52B25 i oczywiście zostawiłem dyfer z braku kaski a teraz chcę zrobić resztę żeby SWAP był kompletny. Czy jak założę dużą głowę z przełożeniem 2.93 i grubymi półosiami z M52B28 to będę musiał wymienić również piasty?? Chodzi oczywiście czy grube półosie różnią się tylko od strony mostu (wielkością) czy też od strony samej piasty także??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.