Skocz do zawartości

MARCIN-1100

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2008 143ps
  • Lokalizacja
    PŁOCK

Osiągnięcia MARCIN-1100

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rozrząd nie zerwał sie.Zaczeło coś dziwnie brzęczeć , a później auto puściło dym i na chwile przeszło w tryb awaryjny.Pewnie wtedy przeskoczył także łańcuszek(nie znam się).Jak się później okazało prowadniczka po której sunie łańcuszek pękła na trzy części, i wtedy wymieniłem rozrząd.Niestety głowica nie była wtedy planowana,a jak przeskoczył łańcuszek to zawory pewnie lekko się uszkodziły. Silnik padł dwa miesiące później.Oznaką jego uszkodzenia był dziwny metaliczny dźwięk.To był dźwięk panewki.
  2. Auto kupiłem pół roku temu. Przebieg 180000 rok produkcji 2008.Po miesiącu użytkowania padł rozrząd ,a po dwóch miesiącach padł silnik.Nie wiem co było przyczyną obrócenia panewki.Mogę się jedynie domyślać,że albo został przegrzany, albo ktoś nie wymieniał na czas oleju,albo wada konstrukcyjna, albo po prostu mam pecha! Jeśli chodzi o głowicę to była planowana,zawory i uszczelnienia nowe.Jeden tłok wymieniłem,a pozostałe były w porządku.Turbo też jest w porządku. Niestety nie było mierzone ciśnienie sprężania przed i po zabiegu.
  3. Niedawno zrobiłem remont w E91 318D ponieważ obróciła panewka na korbowodzie.Nowy wał ,pierścienie,tłok, korbowody, itd.Zrobiłem ok 1000 km i musiałem już dolać 1l oleju. Silnik się jeszcze dociera, czy problem tkwi gdzie indziej?
  4. Przebieg teoretycznie 180tyś.Dwumas został zdemontowany,i po takim przebiegu lekki luz ma, ale tylko lekki. Pozdrawiam!
  5. Witam! Kilka tygodni temu zakupiłem E91, lecz długo się nią nie nacieszyłem.Zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z silnika. Jak się okazało to rozrząd. Po rozebraniu okazało się , że szyna prowadząca rozleciała się na trzy części, więc wymienia cały rozrząd.Na dodatek mechanik stwierdził, że powinienem wymienić również dwumas gdyż jest lekko fioletowy, ale nie ma luzów.Moje pytanie jest następujące: Czy koniecznie muszę go wymienić mimo iż nie czuć żadnych drgań w samochodzie?
  6. Gość twierdzi ,że przez przypadek po podłączeniu komputera diagnostycznego wyłączył fonie w aucie .Czy jest to możliwe ? Niestety, nie może naprawić swojego błędu gdyż laptop, z którego to zrobił uległ uszkodzeniu, a jego naprawa trwa już dość długo.
  7. W którym dokładnie miejscu w samochodzie znajduje się wzmacniacz HIFI, i który bezpiecznik jest za niego odpowiedzialny(proszę o podanie numeru).Pozdrawiam.
  8. Mam Parrota, ale wcześniej działało.Dopiero po podłączeniu kompa przestało działać (ktoś za bardzo grzebał w systemie). Czy mogło dojść do uszkodzenia wzmacniacza HIFI.
  9. Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem głuchej ciszy w samochodzie. Radio wyszukuje stacje , ale nie ma głosu. Czujniki cofania nie wydają dźwięków. Proszę o pomoc ,co może być tego przyczyna?
  10. Ja też mam taki zalany w swojej E 91
  11. Zainstalowałem filtr firmy MANN.Jak się później okazało był wadliwy (nie przepuszczał paliwa).Po wymianie na inny wszystko jest w porządku.
  12. Witam! Jestem nowy na forum ,mięc nie mam wdrożonych wszystkich zasad tu panujących.Właśnie stałem się posiadaczem E91, i tu pojawił się problem. Po wymianie filtra paliwa samochód nie chce zapalić(pompka przy filtrze nie podaje), a na wyświetlaczu pojawił się błąd w postaci pomarańczowego wykrzyknika (!).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.