Skocz do zawartości

smooart

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E 39 TOURING 530 D r.2001

Osiągnięcia smooart

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam ponownie wydaje mi sie ze jakby wtryski laly to nie odpalal by na cieplym a na zimnym by palil bez problemu co do swiec to nie sadze przy takiej temp musi zapalic nawet gdyby zadna nie grzala dodam jeszcze ze wczoraj wracakem z trasy swiecila sie rezerwa range pokazywalo 95 km inagle samochod zgasl i juz nie zapalil otworzylem mache w wezyku przy filtrze bylo powietrze.szybka podroz na stacje 2 razy 5l ropki i do baku przekrecilem zaplon i paliwko wypelnilo wezyk samochod zapalil czyzby pompka w baku? i czy przez nia moze nie palic na zimnym?czy popsula sie dodatkowo jeszcze ona zglupialem juz do reszty.pomozcie podpowiedzcie cos zanim rozbebesze pol samochodu, pozdrawiam tomek
  2. i dlaczego jak go juz raz odpale to pozniej zapala
  3. pokazuje blad swiec albo sterownika ale myslicie ze przez to nie chce wogole zapalac przeciez nie ma jeszcze mrozow
  4. Witam wszystkich! mam kolejny problem z moja bunia a mianowicie samochod nie odpala na zimnym silniku pomaga tylko plak wtedy zapala i juz do konca dnia pali w miare normalnie a po dluzszym postoju (nocy) nie chce za chorobe odpalic a teraz po koleikiedy pierwszy raz nie odpalila wywalil blad fuel inject system odpalilem samochod na plaka pojezdzilem troche i gdy chcialem wylaczyc przekrecilem kluczyk a motor dalej pracowal ok 3 sek i tak za kazdym razem. w miedzyczasie wymienilem filtr paliwa od tego momentu blad fuel inject system nie pojawia sie samochod gasnie normalnie ale na zimnym silniku nadal nie odpala podlaczylem kompa inpa pokazuje blad 2550 iblad swiec wartosci pompki progowej sa dobre 3.8 b poradzcie cos co jeszce posprawdzac pozdrawiam tomek
  5. siemka podpinalem orginal os kolegi a co do wartosci to nie wiem bede musial podlaczyc jeszcze raz pozdrawiam tomek
  6. ach blad przeplywki to jest chyba Mass Air Flow Sensor
  7. Witam wszystkich forumowiczów,mam nastepujacy problem po podlaczeniu kompa w inpie mam nastepujacy blad AMM air mass meter co oznacza miernik mas powietra . czy ktos z kolegow moglby mi podpowiedziec co to oznacza co jest popsute,dodam jeszcze ze samochod jezdzi gorzej jakby brakowalo mocy dzieki za odpowiedzi pozdrawiam tomek
  8. Witam kolego tak tez myślałem,że to woda w układzie.Możesz napisać w jaki sposób przedmuchałes te weżyki dzisjaj jadę do garażu do kolegi może coś pokąbinuje pozdrawiam tomek
  9. Witam wszystkich forumowiczów.Tak jak w temacie po raz kolejny mam problem z pneumatycznym zawieszeniem w mojej beti,ale zaczne od początku. zeszłej zimy przy dość dużych mrozach samochód opadł a na desce rozdzielczej pojawił sie komunikat SELFLEVEL INSP INACT samopoziomowanie zawieszenia nie działa,nawalczyłem sie z tym troszkę,ale w końcu okazało sie,iż umarł kompresor! Kupiłem używkę wymieniłem i wszystko było cacy przejeździłem do końca zimy całe lato jesień bez najmniejszych problemów no i znów przyszła zima,dopóki nie było mrozów wszysko ok,ale gdy pierwszy raz mocniej przymroziło zaczęło się ponownie.CO jakiś czas komunikat na desce SELFLEVEL INSP INACT,ale nie cały czas,pomimo komunikatu kompresor pompowal samochód stał jak należy. mrozy odeszły temperatury były dodatnie problem zniknął znów wszystko ok,aż do wczoraj gdy znów przyszły przymrozki,rano przychodze do auta delikatnie opadło wsiadam odpalam kompresor pompuje ruszam i nagle komunikat SELFLEVEL INSP INACT,zatrzymalem sie zeby zobaczyc jak auto stoi z tyłu no i tak samo jak wczesniej delikatnie opadniete. W tej chwili sprawa wygląda tak,żepo każdorazowym odpaleniu auta kompresor pompuje (tzn.słychac go i jakby trochę głosniej)gdy przestaje pompować natychmiast wyskakuje komunikat SELFLEVEL INSP INACT,i już nie gaśnie tył stoi cały czas w tej samej pozycji i tak za każdym razem! Zgłupiałem zupełnie nie wiem o co chodzi, boję sie ,ze zjara sie kompresor. Dodam jeszcze ,żę dzieje się to przy ujemnych temp prosze o ponoc pozdrawiam wszystkich tomasz
  10. Witam !dzisjaj podjechałem na szrot miły pan pozwolił podpląć jezyka na próbe i z nawiewów znów dmuchało jak huragan w USA.wziąlem od niego tego używanego jeżyka za 70 zł może trochę pochula. dzieki wszystkim za pomoc pozdrawiam narka
  11. dzieki mam kolesia z e 46 faktycznie sprobuje. jednak cos mi sie wydaje ze od e 46 chyba nie bedzie pasował tak gdzies chyba przeczytalem
  12. wiem było na forum ,ale ludzie pisza ze wczesniel byly jakies objawy falowanie itp. a u mnie stalo sie nagle wczesniek wsztstko dzialalo barszo dobrze. zanim kupie tego jeza wole zapytac moze to cos innego i niepotrzebnie wydam kaske poozdrawiam
  13. Witam wszystkich!zw racam sie do was z prosba nagle przestały działac dmuchawy wczesniej nie było zadnych problemów,stało się to nagle sprawdziłem wszystkie bezpieczniki te pod schowkiem nr.75 76 rownież są ok juz sam nie wiem co to może być,dodam jeszcze ze mam klimatronic i gdy przestawiam pozycje nadmuchu np na sz ybe badz nogi itd słychac otwieranie i zamykanie klapek ale nie wieje prosze o wasza pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam
  14. witam panowie! problem rozwiazany dzis bylem u speca od klimy okazalo sie ze to lpozysko w sprezarce po wymianie jest wszystko cacy dzieki za podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.