Skocz do zawartości

Dżony

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 735i 99r, Chrysler 300M 99r

Osiągnięcia Dżony

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Skrzynie naprawiałem w MidParts w Warszawie. Oni twierdzą że ze skrzynią jest wszystko wporzątku, konsultowałem to jeszcze w innym serwisie ASB i również nie mieli zastrzeżeń do skrzyni. Brak błędów. Podmieniałem sterownik bo myślałem że może któryś elektrozawór się zacina ale bez zmian. Mechanik z MidParts twierdzi że dźwięk pochodzi z przepustnicy. Ostatnio zauważyłem fioletowy i ciemny dym z rury. Wczoraj byłem jeszcze raz na kompie i kilka razy pokazał lekkie wychylenia na vanosach w związku z czym czy mógł się zrobić jakiś zator w katalizatorach? Nic nie brzęczy przy jeździe ale w sumie nie musi co nie?
  2. Odświeżam temat bo naprawdę nie mam już sił. Naprawiłem skrzynie, wiadomo że auto ma swoje lata i zawsze coś się znajdzie do naprawy ale niestety to nie pomogło. Teraz ani na skrzynie ani na silniku nie wykazuje żadnych błędów. Pokazało natomiast ok 200 błędów na module ABSu. Wysłaliśmy go do naprawy jednak odesłali go z odpowiedzią że jest sprawny. Przeczyszczę jeszcze przepustnice mimo iż mechanicy którzy wcześniej dłubali przy silniku mówią że to robili. Co to K....A może być? Przy dohamowaniu, toczeniu się jak przejadę trochę w korku słychać "brzdęk" i samochód zatrzymuje się. Inne objawy: Silnik pracuje równo, czasem na zimnym delikatnie drga Bywa że nie reaguje na gaz tj raz naciskam i wystrzeliwuje jak strzała a bywa że łapie muła. Czy takie objawy nogą sugerować źle ustawione vanosy? Nie mam już pomysłów Błagam o pomoc albo na namiary na kogoś kto się dobrze zna na BMW w okolicach Warszawy a nawet Łodzi. No i skąd te błędy na module ABS?
  3. Tak przy wymianie. Wczoraj nie mogłem odpisać.
  4. Na początku dzięki wszystkim którzy starali się mi pomóc przy problemach z nierówną pracą silnika. Winne okazały się przepływomierz choć był nowy boschowski oraz komputer. Teraz mam inny problem mianowicie po dłuższej jeździe (lub 40-60min w korku) auto gdy się toczy naglę się zatrzymuje. Miałem tak wcześniej ale teraz jest to zdecydowanie mocniejsze - uczucie jakby ktoś nam wjechał w dupe. Wygląda to tak, jakby skrzynia automatycznie zbijała na jedynke. Dzisiaj nie dałem jej odetchnąć i jechałem dalej, po paru kilometrach skrzynia weszła w tryb awaryjny ale wtedy nie przyhamowywała sama z siebie stąd moje przypuszczenia że winna jest skrzynia a nie hamulce. Po parunastu kilometrach skrzynia sama z siebie wyszła z trybu awaryjnego, pięknie zmieniała biegi ale wróciło przyhamowywanie. Olej jest nowy, wymieniłem również komputer skrzyni więc poczekam kilka dni czy się zaadoptują ale nakierujcie mnie gdzie szukać usterki? Na razie brak błędów ale tak jak pisałem jestem świeżo po wymianie kompa. Skrzynia to oczywiście 5hp24. Przy okazji prosiłbym o namiary na dobry serwis ASB w okolicach warszawy.
  5. Dżony

    problemy z M62tu35

    Dzięki. W Łodzi jestem przynajmniej raz na dwa tygodnie więc to nie problem.
  6. Dżony

    problemy z M62tu35

    Przejrzałem kilkaset stron w internecie i u ludzi z podobnym problemem szwankował wymiennik ciepła. Miał ktoś z tym kłopot?
  7. Dżony

    problemy z M62tu35

    Wracam z tematem. Jestem po wymianie vanosów tym razem obu bo okazało że poprzedni wymieniony pochodził z 4.6 i nie dało się go ustawić. Teraz silnik pracuje równiutko ale kłopot w tym że tak jak poprzednio autko nie chce zmienić biegu. Po kilkudziesięciu kilometrach jazdy wygląda to tak jakby skrzynia w chodziła w tryb awaryjny tzn rozpedzam się, bejka pięknie się zbiera ale nie przerzuca na czwórkę. Przełączyłem na manuala i skrzynia nie chciała wbić trójki, po kilku próbach udało się z trójką ale za cholerę nie chciała wejść czwórka, kilka kilometrów dalej wskoczyła czwórka(próbowałem kilkadziesiąt razy)w końcu wskoczyła czwórka potem piątka i już wszystko działało elegancko przez kolejne 50km do domu. W czym może być problem. Najpierw myślałem że może grzeje się olej w skrzyni ale nie robiłem żadnych postoi a w końcu samo się naprawiło a olej przecież nie ostygł. Dzisiaj była pierwsza jazda, zobaczę co będzie jutro.
  8. Dżony

    problemy z M62tu35

    Czujnik wału był pierwszą rzeczą o której pomyślałem po wymianie rozrządu gdy zaczęły się dziać problemy z vanosem niestety obdzwoniłem kilkanaście miejsc i nikt nie ma możliwości podmienienia. Jeszcze poszukam u mechaników polecanych tutaj na forum.
  9. Dżony

    problemy z M62tu35

    Dzisiaj zrobiłem 100km na próbę. Rano jak zwykle budą troszkę trzęsło ale odpalił bez problemu i nie musiałem odpinać przepływki aby ruszyć. Pierwsze kilometry samochód jechał z wyczuwalnym oporem i nie redukował biegów ( jechałem w pozycji D, nie używałem steptronica) Jak wjechałem na ekspresówkę i docisłem gaz to autko odżyło, ładnie przyśpieszało i działał nawet kickdown z którym po wymianie rozrządu miałem problem. Niestety pod sam koniec ruszając po krótkim postoju silnik zgasł, odpaliłem ponownie, dojechałem do ronda i znów zgasł, potem dojechałem do domu ale starałem się nie zatrzymywać całkowicie tylko turlać. W czym tym razem może tkwić problem? Powinienem zainteresować się alternatorem? Czy może on mieć wpływ na te problemy przy odpalaniu o których muszę odpinać przepływomierz?
  10. Dżony

    problemy z M62tu35

    odłączenie aku na ponad dwie godzinki nic nie dały.
  11. Dżony

    problemy z M62tu35

    Myślałem że benzyniaki nie wymagają. Nie mam pojęcia czy adaptacja była robiona ale warto spróbować.
  12. Dżony

    problemy z M62tu35

    Od tego początku roku mieszkam w Grójcu, czyli dość krótko aby się rozeznać w mazowieckich serwisach ale mam pracę że tak się wyrażę "jeżdżoną" (prawie jak przedstawiciel) dlatego w obrębie 100km - 120km mogę dojechać do kogoś kto zna się na rzeczy. Gdy silnik pracuje to drga prawa strona, ta po której nie pracują cylindry. W poprzednim e38 miałem podobny problem ale tam winna była sonda z tym że tamta bejka nie była na vanosach.
  13. Dżony

    problemy z M62tu35

    Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wpływ na pracę czterech cylindrów może mieć przepływka? Gdyby nie działał jeden cylinder to w nim szukałbym problemu ale u mnie nie chodzi cała prawa strona. Czy bardziej realne jest że cylindry nie chodzą bo vanos się źle ustawia? Ciśnienie w cylindrach jest w porządku.
  14. Dżony

    problemy z M62tu35

    że prawy vanos źle pracuje i pewnie mają racje. Ja próbuje wyeliminować inne powody zanim znowu wyłożę większą sume. Rozmawiałem z mechanikiem który wymieniał rozrząd twierdzi że wszystko robił na blokadach i że rozrząd ustawiony jest dobrze, nie daje za to głowy właśnie za prawy vanos choć jak wymieniał to twierdził że jest sprawny. Na dodatek nie mogę odkręcić minusowej klemy, coś się zapiekło. Szkoda że nikt z Raszynie nie pofatygował się o przejażdżkę bo może wiedzieliby skąd ten dźwięk tarcia.
  15. Dżony

    problemy z M62tu35

    Nie mam instalacji lpg. Odłączę klemy i zobaczę co będzie. Znacie jakiegoś dobrego speca od bmw w okolicach warszawy/radomia. Byłem w Raszynie na jasnej bo wszyscy ich chwalą ale zdziwiło mnie to że nikt nawet nie wsiadł do auta i się nie przejechał tylko podłączyli pod kompa i to wszystko a sam z doświadczenia wiem że czasem komputer nie wykażę błędu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.