Skocz do zawartości

MBKS87

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d

Osiągnięcia MBKS87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Byłem w ASO... Przy 220 tys wymieniono kolektor ssący, pompkę spryskiwaczy, jakieś tuleje gumowe w tylnym zawieszeniu. Przy 237 tys. wymieniono 2 poduszki tylnego zawieszenia i Kompresor od pneumatyki !!!, klocki i tarcze przód, łącznik stabilizatora. Nie wspominam o olejach i filtrach. Lakier na dachu 120, na masce 90, a na bocznych drzwiach 160. Powiedzieli że fabrycznie taka rozpiętość może być. Jedynie co to dosyć mocno jest przytarty zderzak przedni. Chyba wolał bym go wymienić na nowy niż naprawiać. A tak poza tym to nic. Najbliższa inspekcja olejowa za 16 tys.
  2. Teraz sie wyposazenie zgadza i pochodzenie tez. Jeszcze raz sory za zamieszanie .
  3. SORY KOLEDZY !! Zdjęcie vinu zrobiłem podczas oględzin i było one nie zbyt czytelne niestety się walnąłem i ostatnią cyfrą nie jest 5 a tylko 3. Więc specyfikacja na pewno będzie inna. Teraz się zacząłem zastanawiać że te wyposażenie trochę nie pasuje i podobno właśnie miała być z Niemiec a nie Włoch. Jeszcze raz jak mógł bym prosić o rozkodowanie. Jutro jadę do ASO z właścicielem i wszystkiego się dowiem co było robione. Dam znać.
  4. Auto ma nie zniszczona skore takze na fotelu kierowcy. Posiada takze nawigacje professional czujniki parkowania przod i tyl a tego jakos nie moge znalezc w wyposazeniu po vinie. CZy te wyposazenie jest ubobie moze i pelna opcja to to nie jest ale golas takze i z jednej strony taki lepszy pewniak niz full opcja ktora okaze sie miną.
  5. Witam! Panowie zwracam się do was z problemem. Pracodawca (szef) mojego znajomego właśnie sprzedaje swoją BMW E61 530D manual. Jest drugim właścicielem, bezwypadkowa (sprawdzana czujnikiem), stale serwisowana w ASO (kto bogatemu zabroni :)), ma kilka drobnym mankamentów na karoserii. Przebieg 240 tys potwierdzony i pewny w ASO. Powiedzcie mi jako znawcy i pasjonaci czego można się spodziewać po takim przebiegu. Z tego co mi mówił i sprawdzałem w ASO wymienił poduszki w tylnym zawieszeniu, kompresor. Więcej nie pamięta :). Prosił bym was o rozkodowanie nr VIN i opinie. Sory że nie ma zdjęć ale koleś nigdzie jeszcze jej nie ogłaszał. Pozdrawiam.
  6. Zanim ktoś się zacznie wypowiadać na temat auta którego nie widział na żywo na oczy PROSZĘ przeczytać trzeci temat w tym dziale !!! viewtopic.php?f=44&t=155630
  7. Nie kolego nie dopadła. AUTO było zakupione w programie Premium Solution w ASO a nie jest TERAZ sprzedawane przez ASO. Proponuje bardziej wczytać się w ogłoszenie .
  8. Ja moją E39 kupiłem z przebiegiem 270 tys i na chwile obecną nie narzekam. Liczyłem się z tym że trzeba będzie dołożyć do niego więcej niż do innego, ale wiem że jest pewny. Lepiej prawdziwy i potwierdzone 300 tys niż niepewne 150 tys.
  9. Ja również polecam automat. Wiadomo delikatniejsza skrzynia niż manual ale wygoda w korkach BEZCENNA !!! :cool2: Z tym że trzeba o nią dbać olej tylko BMW dedykowany do skrzyni, raz mi zalali jakiś inny i skrzynia miała tendencję do poszarpywania, ale po zmianie za oryginał bez żadnych problemów 280 tys km. :D
  10. Witam . Dla zakończenia sprawy chce tylko dodać że wszystkie wady jakie znalazł SERWIS klienta zostały usunięte ;) i dziwię się że tamci panowie specjaliści z dziedziny naprawy samochodów jak to słyszałem nazwali się specjalistami od BMW. Ich diagnozy np brak gum na doważeniu skrzyni gdzie w oryginalne nie występują żadne gumki po bokach :duh: ( dowiadywałem się w ASO i śmieli się z ich pomysłu) , oraz uszkodzony konwerter skrzyni :shock: , gdzie skrzynia była wyjęta i konwerter jest ok jak i cała skrzynia !! A to że była malowana faktycznie tak się okazało ale była TYLKO malowana w ASO a nie u pana Henia w garażu, szpachli na poszyciach drzwi, maski, błotników oraz progów nie stwierdzono. A szpachla w tylnych nadkolach nie musi świadczyć o wypadkowości np reperaturka korozji gdzie często się z tym spotykano w ASO Auto Fus. Nieraz dla odświeżenia auta wolał bym położyć drugą warstwę lakieru niż polerować go do podkładu, ale po co jak ci przyjdzie ktoś i powie że walona była z każdej strony. :lol: POZDRAWIAM WSZYSTKICH !!!
  11. Zapocenia sam zobaczyłem pierwszy raz przy oględzinach auta przez klienta, ale to przecież mój błąd że nie zaglądam pod auto codziennie...
  12. Nie najlepiej jest wypowiedzieć się o aucie nie widząc go na żywo na oczy. . . :o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.