Skocz do zawartości

gregor88

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    może e90?

Osiągnięcia gregor88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Model: E90 LCI 320d Silnik: N47D20c Przebieg: ok. 160k km styl jazdy: przeciętny Użytkowanie: ok. 15tys km rocznie DPF: TAK Dotychczas:prawdopodobnie castrol Panowie jaki olej będzie najlepszy proszę o kilka propozycji + czy dolewać jakiś specyfików dodatków jesli nic sie nie dzieje, brak wycieków, ubytków oleju z silnika. Co należy bezwzględnie zrobić przy wymianie wiem już, że płukankę. Co jeszcze wymienić? Filtr powietrza? oleju? ktoś nawet tu pisał, że odmę? Czy może coś jeszcze? Druga sprawa czy są miejsca w necie, że olej + te wszystkie graty razem da się dobrac i zamówić w jednym miejscu?
  2. Sprzedawca nie mówił, nic, że ma 163KM to ja go uświadomiłem. Zreszta po obejrzeniu auta pokazałem mu, że na szybie jest nawet napisane coś w stylu 109gCo2, 120KW-163HP. :roll: . Co do rozrzadu podobno miał wymieniony na 93tys w ASO co jeszcze oczywiście sprawdzę...
  3. Być może znalazłem to czego chcę i chciałbym to sprawdzić w ASO, najbliżej mam Poznań. I tu pojawia sie problem na sprawdzenie u Olszowca i Smorawińskiego trzeba czekać a tydzień... Czy są jeszcze jakies ASO w Poznaniu? Sa serwisy typu ciesielczyk mikołajczak. Jak traktować ich fachowość? CZy może lepiej pojechać np do ASO Volkswagen bo też sprawdzą go pod każdym względem? Może poza historią serwisową, ale to można zrobić po vinie w u Olszowca lub smorawińskiego. Co o tym myślicie?
  4. Ok dziś jade ogladać postaram się zobaczyć papiery i spisać nr rejestracyjny. A co do tego Vatu to nie rozumiem o co chodzi? Czyli jest cos nie tak? Gość przez tel mówił, że żeby czegoś tam nie płacic (2 tys. euro) to auta są rejestrowane w komisie w niemczech o to chodzi? Kolejna sprawa własnie mówił, że ma 177KM a tu wychodzi 163? o co chodzi? Prośżę io wyjaśnienie bo nie bardzo to wszystko rozumiem.
  5. Proszę o ocenę, auta jak i osoby, ktora ją sprzedaje moze ktoś zna? Prosże także o rozkodowanie Vin: WBAPP51060A867190. http://allegro.pl/bmw-320-navi-bi-xenon-alufelgi-start-stop-limuzyn-i4280737722.html
  6. Prosiłem o ocenę auta natomiast Ty piszesz o komisach w Gnieźnie. Osobiście uważam, że w ogole komis to niezbyt dobre miejsce na zakup drogiego auta, bądź co bądź nie mowimi tu o samochodzie za 10-20tys. Jednak w takim roczniku znaleźć auto w Polsce od pierwszego właściciela graniczy z cudem. I myśle, że to nie kwestia gotówki.
  7. Proszęo opinię na jego temat vinu jeszcze nie mam. Natomiast wyglad: wnetrze moim zdaniem jak nowe, żadnych rys otarć itd, natomiast z zewnatrz. Drobne rysy na klapie tylnej a poza tym ideał. Dziwne natomiast były śrubki pod maską które były bardzo pordzewiałe... Czy to aby nie dziwne w 3/4 letnim aucie? W aukcji jest napisane, że ma ks a tak naprawde jej nie ma. Przebieg konkretny jak na ten rocznik, wieć czy można mniemać, że na pewno nie cofany? viewtopic.php?f=44&t=72889
  8. Prosze o rozkodowanie vinu i ocenę tego auta http://otomoto.pl/bmw-320-177km-klimatronic-alu-f-vat-C26879076.html vin:WBAPN31060E458612 Wypowiedzcie się co o nim myslicie również w kwesti ceny i stosunku ceny do rocznika/ wyposażenia.
  9. PAnowie, no może nie tak do końca przedstawiłem sytuację jak wygląda i niepotrzebnie tok rozmowy potoczył się w innym kierunku. Przedstawie pewne fakty. Mówicie żę 2l razy 6zł = 12zł. No niby tak, ale w mojej sytuacji ropka mnie kosztuje 4,7zł + ewentualne parenaście za zakup powiedzmy kilkunastu tysięcy litrów jednorazowo :roll: Czyli załóżmy różnica tak na szybko nie wyniesie 12zł a dobrze ponad 20zł/100km... a to już zmienia nie co postać rzeczy.
  10. hmm no benzyna choć jestem przyzwyczajony do diesla może by jakoś uszła, ale jak wiadomo 320i będzie znacznie więcej paliła niż 2litrowy diesel, a to mnie jednak nie bardzo satysfakcjonuje, do gazowania drogich aut mam jakąś niechęć a poza tym koszt założenia gazu pewnie zniwelowałby różnice ceny benz-diesel. No i podstawowa rzecz ładnych diesli na rynku jak widać jest mało a benzyn nie ma wcale... Każdy kto sprowadza to tylko ON, chodząc nawet po komisach nie spotkałem żadnej e90 w benzynie. :(
  11. Witam Od dłuższego czasu przymierzam sie do zakupu e90 z lat 2006-2008 w cenie 40-50tys. Oczywiście po obejrzeniu kilku modeli wyleczyłem się z tego że za taką kase kupie 2008r 320d z 177KM na pokładzie nie bite mające 150tys max przebiegu a i jeszcze z dobrym wyposazeniem (no może nie navi ale ksenon, podgrzewana [BAD], czujniki parkowania deszczu to czywiste było że musi być). Z czasem doszedłem do wniosku że stan to podstawa + przebieg. W związku z tym wiem że nie kupie prawdopodobnie 320d a najwyżej 318d i raczej nie 2008... Jeśli licze na dobry stan. Miałem też plan żeby to było auto od pierwszego właściciela z Polski. Dziś wiem że ze względów praktycznych takich aut poprostu nie ma. Przeglądając to forum jednak mocno zostałem zniechęcony dowiaduję się tu o padających turbinach po 200kkm, łańcuchach rozrządów w N47, dwumasie lubiacej wywalić w okolicy 200kkm, Egrach przepływkach powodujących że będzie palić dużo wiecej.... Najgorsze jest to że po pierwsze te wszystkie rzeczy mogą spotkać mnie bo po pierwsze raczej pewne kupie od handlarza, po drugie mam zajebistego pecha, po trzecie Ojciec kracze kup coś innego w stylu golf VI, Octavia itp... a jak kracze to często wykracze... itd. Myślałem że wydając bądź co bądź sporą kase za puszkę która ma poniekąd dupe wozić tylko to co by nie było musze trafić dobrze... tym bardziej że to jednak BMW wiec marka z najwyższej półki a nie Fiat (nie obrażając nikogo) forum pokazuje mi jednak, że tak dobrze nie musi być, baaa wręcz przeciwnie raczej nie będzie. Pytam więc czy naprawdę jest tak źle??? CZy te nie dobre rzeczy można jakoś wyeliminować przy zakupie??? Bo jak widze auta, to zaraz mam myśl po co go ktoś sprzedał??? Co w nim siedzi schowanego??? Jak widze przebieg 170-200kkm to przypominają mi sie te wszystkie rzeczy które mogą się spartolić... Jak widze przy 4-5 latku 120kkm to z kolei myśle ile cofnięty???... I tak na okrągło... nie dobrze mi jakoś z tym...
  12. Jeszce raz prosże o sprawdzenie Vin: WBAVG11050A290698
  13. Proszę o rozkodowanie e90 Z góry dzięki: WBAVG11000A294903
  14. Bardzo proszę o rozkodowanie Vin WBAVG91018VG50877. Z góry bardzo dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.