Skocz do zawartości

murzynek2519

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.5 tds 1998

Osiągnięcia murzynek2519

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam wymienilem jeden wahacz prosty dolny przedni z prawej strony i przestawila mi sie kierownica lekko w lewo ,czy wczesniej na starym wahaczu zle byla ustawiona zbieznosc i trzeba jeszcze raz ustawiac , dziwne ze po wymianie wahacza cos sie przestawia nic sie tam przeciez nie reguluje??
  2. mysle ze moze miec poniewaz ma duzy wplyw na sztywnosc auta , pracowala czyli?
  3. murzynek2519

    podluznica bmw e39

    witam czy delikatnie wgnieciona czesc podluznicy z jednej strony od spodu auta ma jakis negatywny wplyw na jego prowadzenie ??? tak jakby ktos zjezdzal z kraweznika i przychaczyl , ogolnie podluznice proste.
  4. no wlasnie tak mam jednakze nie widze roznicy pracy silnika w momencie wypiecia przewodu idacego do poduszek i jeszcze jedna wazna rzecz bylem u mechanika specialista od bmw i udzielil mi odwrotnej informacji ze podcisnienie powinno sie wytworzyc na wysokich obrotach zeby usztywnic silnik a na biegu jalowym nie powinno go byc takze sam juz nie wiem :D
  5. mam pytanie nigdzie na ten temat nic nie moge znalesc :D chodzi mi o podcisnienie poduszek silnika powinno byc jak auto stoi na wolnych obrotach czy po dodaniu gazu i w trakcie jazdy , ja mam na wolnych obrotrach a przy dodaniu gazu nie ma podcisnienia a w momencie wypiecia wezyka od elektrozaworu nie widze roznicy w pracy silnika a przeciez po to sa te poduszki z hydropodstawa zeby tlumily prace silnika takze jak sie ktos orientuje w temacie prosze o pomoc z gory dziekuje :) viewtopic.php?f=72&t=117890
  6. witam mam maly zgrzyt po wymianie poduszek silnika , silnik zaczal glosniej pracowac wiem ze ma jeszcze do wymiany poduszki skrzyni ale to chyba nie ma nic wspolnego ??
  7. witam sa na allegro jakies amortyzatory sportowe ta technix m technix i mam pytanie czy mozna je zalozyc do e39 touring z pneumatyka z tylu czy jezeli jest nivo musza byc takie jak byly bo te sportowe beda za krotkie?
  8. witam mam pytanie przy jakiej temperaturze silnika zalacza wam sie wiskoza ? ja mam nowa zalozona behr hella i zazwyczaj mam tak ze pierwsze jej uruchomienie jest w momencie jak silnik ma temp 98-100 stopni na testach , pozniej dziala w miare normalnie trzyma temperature max do 95 stopni przy temperaturach na zewnatrz 30 stopni czy ona nie powinna sie zalaczyc w nizszej temperaturze bo tak jak czytalem na forach dla tds 100 stopni to jest zbyt duzo co wy o tym sadzicie?
  9. sprawdzilem wentylator klimatyzacji zalaczyc sie zalacza ogolnie ale nie chodzi na zadnym z biegow takze wydaje mi sie ze wina lezy po jego stronie a i zwrocilem uwage na fakt ze wysoka temperatura wystepuje tylko przy wlaczonej klimatyzacji zmienie wentylator i zobaczymy co sie bedzie dzialo mysle ze powinno pomoc a jak to nie pomoze to trzeba bedzie przyjrzec sie dokladniej viskozie???
  10. kolego nie zabardzo lapie na czym ja mam zmierzyc ta rezystancje ??? i jeszcze taka sprawa ja sprawdzam temperature na wyswietlaczu w czasie jazdy caly czas mam wlaczony test temp cieczy chladzacej nie wiem czy tak sie wogole powinno sprawdzac w trakcje jazdy czy tylko na postoju przy wylaczonym silniku?? nie wiem moze ten silnik ma taki zakres temperatury wskozowka temp plynu chladzacego jest caly czas w pionie jak sie zagrzeje nic sie nie wychyla, takze gdyby nie test na wyswietlaczu nawet bym nie mial swiadomosci ze lapie za wysoka temperature , sam juz nie wiem jak to ma byc ??? czy na taka temperature moze miec wplyw nie zalaczjacy sie wentylator klimatyzacji ???? bo nie wiem czy wlacza sie u mnie jak patrzylem to nie hula ale klima chodzi bez zastrzezen????
  11. ale jak to sprawdzic nie bardzo kumam???
  12. sprawdzilem dzis podczas jazdy temp nie przekracza 96 to max ale glownie jest 89-92 natomiast jak sie zatrzymam czy jak jezdze po miescie wzrasta tak jak wczesniej pisalem dosc sporo na jalowym dluzsze przygazowanie nic nie daje utrzymuje sie wysoka temp moze cos z tymi wskazaniami na liczniku jest nie teges???
  13. oglnie chyba jest tak ze im nizsze obroty to pompa wody chodzi wolniej i jest wolniejszy obieg natomiast przy wyzszym zakresie obrotow przyspiesza co zwieksza obieg i wtedy chlodzenie jest wydajniejsze tak mi sie zdaje :D sprawdzalem na jalowym biegu bez gazowania to strumyczek w zbiorniczku jest delikatny sprawdze jeszcze przy przygazowniu czy sie zwieksza przeplyw, u mnie visko chodzi caly czas patrzylem tylko ty piszesz ze powinno krecic sie szybciej na to nie zwrocilem uwagi czy zmienia predkosc pozniej oblukam a i jeszcze takie pytanko ile powinno byc plynu w zbiorniczku ????
  14. dzieki ale u mnie ta wskazowka jak zlapie pion jak sie zagrzeje tak caly czas trzyma tylko na wyswietlaczu jak wlacze test poakazuje mi jak jade 94 takze chyba ok ale jak stane momentalnie rosnie do 106 dzis patrzylem, rusze zaraz spada do 94, nie wiem czy ma to jakies znaczenie silnik mam z e34 w budzie e39 moze cos zle zszczytuje?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.