Skocz do zawartości

boskifelippe

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia boskifelippe

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzieki, jutro go poszukam :D
  2. ok, a gdzie jest ten czujnik polozenia walu?
  3. jak sprawdzic, czy cujnik polozenia walu jest ok?
  4. znajomy mi to zasugerowal, ale jak to sprawdzic?
  5. dokonalem ponownych pomiarow, oto wyniki: -napiecie na cewce takie samo jak na akumulatorze, wiec ok -opor pomiedzy uzwojeniem pierwotnym a wtykiem napiecia 1,2 ohma, a producent podaje, ze powinno byc 0,8 Ohm -opor pomiedzy uzwojeniem wtornym, a napieciem 5,5 kOhm, a powinno byc ponad 8 kOhm Czy moge stad wniokowac, ze cewka jest do wymiany?
  6. Witam, po krotce opisze moj problem: pare dni temu przestawialem samochod i pierwszy raz od momentu zakupu nie odpalil mi za pierwszym razem. nastepnego dnia w czasie jazdy po prostu mi zgasl. pdpalilem go bez problemu, ale juz 20 min pozniej gdy wracalem gasl mi przy wolnym ruszaniu, az w koncu zdechl i nie chcial juz sie odpalic. probowalem pare razy, az w koncu padl akumulator. myslalem ze to wina tylko aku - naladowalem i sprobwalem ponownie - nic z tego - rozrusznik sie kreci, ale nie zapala. podejrzewam, ze to cewka, gdyz wczesniej miala przebicia i kopala. nie sprawdzilem jeszcze czy jest iskra na cewce, bo nie mam odpowiedniej swiecy w zapasie, a zeby wyjac swoja musialbym zdjac czesc obudowy, a nie mialem czasu. zmierzylem tez opor pomiedzy zasilaniem cewki a podlaczeniem pierwotnym. wynik to 1,2 ohma, a podobno w e30 powinno byc tam 0,8 ohm - jest to dosc mala roznica i nie wiem czy o czyms swiadczy. na domiar zlego nie moge odholowac na lince fury do mechanika, bo kolezka od ktorego kupilem fure zrobil sobie "domowej roboty" spojler przedni i chyba musial odpilowac oczko z przodu :O, a ja to przeoczylem. czy ktos z Warszawy bylby tak uprzejmy i moglby mi na pare minut pozyczyc cewke, zebym upewnil sie czy to to? z gory dziekuje za odpowiedz
  7. pompe juz mam - na dniach bede wymienial. jeszcze spytam - gdzie jest odpowietrznik zbiornika paliwa? wiem ze moj jest przytkany i chialbym potraktowac go kompresorem, zeby go odetkac. jak sie do niego dostac?
  8. dzieki za blyskawiczne odpowiedzi. w takim razie kupuje i wymieniam. dam znac jak poszlo. piatka!
  9. Witam, Po dlugich wojarzach z obrotami zdecydowalem sie wymienic pompe paliwa, jednak w necie znalazlem tylko wklady, nie ma kompletnych pomp. mam becie z 90 r 73Kw e30 316i 55l bak. zastanawiam sie nad tym wkladem http://www.pompy.net/sklep,2130,26735565,25514563157140,03,,pl-pln,296073,0.html czy ktos juz wymienial w takiej beemce sam wklad? czy nie jest to problem? nie potrzeba zadnych dodatkowych czesci? pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  10. Witam, Czytalem juz pare tamatow o skaczacych obrotach, ale nie znalazlem odpowiedzi. Jezdzilem po mechanikach, ale nikt nie dal mi jednoznacznej odpowiedzi. Jedni mowia ze to cos w glowicy, a nawet ze pozalepiane popychacze :O. Problem polega na tym, ze na zimnym silniku obroty sa ok, fura od razu ladnie idzie. Gdy jest cieply, np. postoi 5 minut, wowczas silnik sie krztusi i zanim nie przegazuje go z 30 sekund, to przy 2 tys obrotow gdy trzymam gaz do polowy, to obroty spadaja. Tak jakby odcinal cylindry. Dzis rozmawialem z mechanikiem, ktory mial juz pare swoich E30 i powiedzial, ze najprawdopodobniej jest to problem z pompa paliwowa - mianowicie przy wyzszej temperaturze podobno puszczaja membrany. Zastanawiam sie, czy awaria pompy, o ile taka w ogole wystepuje (nie ogladal ten mechanik fury, gadalismy tylko przez tel), moze byc to iz mam zapchany odpowietrznik paliwa. Moze uda mi sie zorganizowac inna pompe, aby sprawdzic czy to na pewno to, ale rownoczesnie bede chcial przeczyscic odpowietrznik - i tu kolejne pytanie: gdzie dokladnie sie on znajduje? pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
  11. boskifelippe

    popychacze hydrauliczne

    wlasnie, czy ktos montowal popychacze INA?
  12. ozywie troche temat, gdyz mnie tez dotyczy. problem polega na tym, iz na zimnym silniku wszystko jest ok, ale gdy sie nagrzeje i chwile postoi wylaczony, to potem nie zalacza mi wszystkich cylindrow i dlawi sie, jesli nie "przegazuje" go przed ruszeniem do jakis 5 tys obrotow przez pare sekund. mechanik obejrzal wszystko, sprawdzil komputer, przeplywke, sonde, krokowy i powiedzial ze to popychacze. czy sadzicie, ze wymiana popychaczy da efekt i czy bede musial wymienic tez walek + cos jeszcze?
  13. jesli chodzi o OC, to podobno HDI Samopomoc tez jest tania.
  14. dzieki za pomoc - dokladnie tak jak opisaliscie - a te niby srubki zgadzaja sie z Waszym opisem kolkow. w takim razie wyciagam na sile :D. dzieki jeszcze raz.
  15. może jutro cyknę fotkę. narazie postaram się opisać dokładniej. otwieramy bagażnik i patrzymy w dół na tę ściankę bagażnika na której są tylne światła. na ściance jest uszczelka, idąca wzdłuż na całą szerokość bagażnika i nad uszczelką jest właśnie ten "kątownik plastikowy".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.