Skocz do zawartości

siros

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 LCI 35d xDrive

Osiągnięcia siros

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. prośba do Moderatora o poprawę literówki w tytule na "agregat"
  2. cześć Mam pytanie do Kolegów bardziej obytych z diagnostyką BMW. Wymieniałem jakiś czas temu pompę ABS (agregat hydrauliczny DXC) w E70 LCI. Pompa była używana w innym pojeździe. Ostatnio diagnosta zauważył iż do pompy jest nadal dopisany VIN z poprzedniego samochodu. Nie udało mu się tego zmienić. Czy macie wiedzę jak to można zrobić? Pompa działa poprawnie. Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.
  3. do wgrania nowego Navi nie potrzeba żadnych narzędzi poza płytami DVD z oprogramowaniem , kodem aktywującym i 2h wolnego czasu.
  4. siros

    Opony w X5

    jak zwykle Bono wszysko wie i zawsze ma rację - pewnie także wie że do RFT są dedykowane felgi.
  5. Bono - zawsze kwestionujes czyjeś zdanie lecz nigdy nie przekłada się to na rzeczowe argumenty - przepraszam ale z ciebie to taka pierdoła która lubi mieć ostatnie zdanie mimo że nie ma racji i wiedzy , dyskusję uważam za zakończoną - szkoda mojego czasu dla kogoś kto ma duże ego a mało wiedzy.
  6. jeśli masz kod uruchamiajacy mapy to reszta jest dziecinnie prosta. Zakładam że wrzucanie płyt i zmiana płyt nie jest skomplikowaną operacją :)
  7. siros

    Opony w X5

    RUN FLAT`y z natury są twarde, więc raczej aby były ciche, pewnie będzie trudno takie dobrać. Ja znawcą nie jestem i zawsze w każdej kwestji mi nie znanej idę do fachowca w danej dziedzinie :mrgreen: Radzę, porozmawiaj z serwisantem od ogumienia ( kół), poświęć chwilę, bo warto, aby wyjaśnił Ci właściwości poszczególnych opon, a wnioski i wybór będziesz miał na pewno ułatwiony. Uważam że przy aucie tej klasy nie należy szukać oszczędności zwłaszcza przy bezpieczeństwie podczas jazdy, no i jak zawsze; kierować się trzeba zdrowym rozumem :lol: Bridgestone DUELER H/P SPORT 215/65R16 98 H mają współczynnik hałsu ( i to dwie dane ) 71 i 73 dB. Halas wynika głownie profilu bierznika a nie z twardości opony. Przy wyborze opon polecam testy np, ADAC dość pomocne i wiarygodne
  8. siros

    Opony w X5

    same spekulacje zerokonkretów :)
  9. siros

    Opony w X5

    tzn jakie są te konkret fakty?
  10. wgranie nowej wersji Navi można śmiało zrobić samodzielnie. Bardzo prosta sprawa.
  11. siros

    Opony w X5

    oczywiście - felgę :)
  12. siros

    Opony w X5

    Jak zwykle BONO (oportunista) wszystko wie najlepiej. Nigdy nie podaje jednak żadnych konkretów. Zgadzam się z Michał72. Można jechać dość spory dystans na przebitej RFT. Jedyne ryzyko to takie iż poza oponą uszkodzi się także felkę. Trzeba uważać aby nie przesadzić.
  13. Tal mam CIC oprogramowanie było aktualne w 2012 bo samochód z 2011. Dogrywane było polskie menu - za jakieś 100pln przy okazji innych tematów
  14. najlepszy jest ten fragment "system adblue nie jest potrzebny do spelnienia normy euro 5, jest on potrzebny do spelnianie norm spalin w Kalifornii." wynika z tego że system SCR - który jest stosowany w silnikach diesla został wprowadzony po to żeby spełnić normy w Kaliforni gdzie główne jednostki napędowe to benzyniaki. Tak dla wyjaśnienie w USA Adblue to DEF. Taki jest odpowiednik tego systemu w USA- ale t już pewnie wiesz. `:) Wiem że USA są ach! i och! ( choć mnie nie zachwyciły) to jednak ich przemysł motoryzacyjny pod względem technologicznym jest delikatnie ujmując zacofany. Ogólnie wszystko kwestionujesz lecz nie podajesz faktów. Często tak bywa jeśli ktoś z wykształceniem humanistycznym stara się być ekspertem w sprawach technicznych.
  15. widze, ze czerpiesz wiedze z niezawodnych zrodel: autoscout24.pl. Gratuluje. Jesli chcesz czerpac z autoscout24, to zaloz filtr na X5 35d np. z roku 2009. Wlasnie taki silnik jest obecnie montowany w X5 w USA. Sprawdz jaka norme spelniaja. - powtorze co napisalem: "system adblue nie jest potrzebny do spelnienia normy euro 5, jest on potrzebny do spelnianie norm spalin w Kalifornii." Ktora czesc mojej wypowiedzi obnaza moja niewiedze? Prosze odnies sie do tego co napisalem, a nie pisz o jakies EGRach. Bono nie obraź się lecz pracuję już ok 20 lat zawodowo w przemyśle motoryzacyjnym współpracując z dostawcami na całym świecie. Dalsze tłumaczenie komuś kto nie chce zrozumieć lub jest tak uparty że nie docierają do niego tematy oczywiste - nie ma sensu. A tak przy okazji "uświadom mnie jaką normę spełnia M57N2 :) Życzę miłego dnia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.