Skocz do zawartości

rgalaz

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d

Osiągnięcia rgalaz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zamykając temat - to była wina zestawu głośnomówiącego firmy NOKIA.
  2. Od którego roku stosowany jest termostaty EGR w E87 (118d). Czy we wszystkich modelach (nawet jeśli nie mam filtra cząstek stałych)? Wymieniając swój, mechanik powiedział, że u mnie jest tylko jeden. Nie było to ASO - ale gość się zna.
  3. To jak myślisz w czym jest problem, termostat był oryginalny. Może ten drugi powinieniem też wymienić, ale mechanik który mi wymieniał, nie wiedział o jego istnieniu. Czytałem, że w moim modelu są dwa termostaty.
  4. Po wymienia termostatu mam temp. w okolicach 75-82 st.C. temp zew. +5 st. C. (wcześniej poniżej 50st.C.) Do 60 st. C. dochodzi błyskawicznie (około 3 km - 4 km), później trochę wolniej (kolejne 4 km). Oczywiście wszystko zależne od stylu jazdy:) Wymieniłem termostat główny - podobno jest jeszcze jakiś drugi (tak czytałem). To czy moje wskazania sa dobre nie wiem. Z chęcia posłucham Waszyh opinii.
  5. Chciałbym ponowić pytanie, czy ktoś z Was spotkał sie z powyższym problemem.
  6. wczoraj wymienilem termostat (jeden) - powiem Wam po czym poznac najlepiej awarię termostatu. Wczesniej jak mialem 40 st. zaczynala robic sie goraca gorna rura dolotowa do chlodnicy. Teraz jest zimna do temp. 85 st. Po tym rozpoznacie czy termostat jest uszkodzony i puszcza za wczesnie plyn w obieg. Teraz widze jak szybko sie nagrzewa. Po przejechaniu max 2-4 km mam temperature 86 st. Wczesniej przejezdzalem 10 km i mialem max 60-70 st. spalanie mam na poziomie 8-9 l. miasto, bede obserwowal czy spadnie - ale jestem pewien ze tak. Ogolnie to nie jest oszczedy silnik. Wczesniej mialem Megane i palila 5-5,5 l. Ale w zyciu bym do niej nie wrocil - sztuka kompromisu....
  7. Wymieniłem zestaw na nowy - i to samo. Prawdopodobnie to nie jest wina zestawu glośnomówiącego. Macie pomysły co to może być. Radio do wymiany? Miał ktoś z Was taki problem?
  8. dzięki, w sobotę odlaczę akumulator, skoro nie ma PINu nic się nie stanie. W poprzednim samochodzie Renault - zawsze trzeba było wpisać PIN - a można go było uzyskać tylko w serwisie. Thx.
  9. Czy po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu akumulatora, Radio CD Business wymaga kodu PIN - jak to jest w większości innych marek. Mam problem z zestawem głośnomówiącym i obawiam sie odłączyć akumulator. Nie znam pin-u (jesli takowy jest). Czy jeszcze coś mogę "zmajstrować" odłączając akumulator, czy jest to bezkolizyjne... ? Coś sie jezcze kasuje itd.
  10. Dzieki za dobre chęci - ale sam zlokalizowałem problem. Przyczyna to zestaw NOKIA. Nie wiem jak sie pozbyć tego błędu - ale mam sprawcę.
  11. U mnie jedno kliknięcie drogowymi, to około 15 sekund włączenie świateł - na odprowadzenie do domu. Im więcej razy wciskam, tym dłużej świecą. Warunkiem jest, że musi być wyciągnięty kluczyk i otwarte drzwi. Mam wyposażenie Ligcht Pack o którym pisaliście wcześniej.
  12. Witam od pewnego czasu w mojej e87 118d na lcd w Radio Business pojawił sie komunikat: QUALITY READ. Po naciśnięciu przycisków w radio na chwilę znika i po 1 sekundzie pojawia się znów. Czy mieliście kiedyś taki przypadek. Szukałem na forum ale nie widzę takiego postu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.