Skocz do zawartości

Guuteek

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730i M30B30 1988

Osiągnięcia Guuteek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesteś kolego pewien że brak iskry? Miałem taki problem że nie chciała wogóle załapać, myślałem że brak iskry ale wzięło mnie na bezpieczniki i miałem przerwany bezpiecznik od pompy paliwa chyba bezpiecznik nr 24 na szybko wylałęm bezpiecznik od lewego światła długiego bezpiecznik nr 13 i zaskoczyla odrazu.
  2. Guuteek

    temperatura

    Kolego wychodzi na to że wszystko jest w porządku, na postoju temperatura skoczyła Ci dlatego że wisko jest mechaniczne i uzależnione jest od obrotów silnika dlatego na jałowym wisko nie kręciło się na tyle szybko żeby studzić silnik (przy wysokich temperaturach na dworzu jest to dosyć częste), a gdy tylko ruszyłeś wisko już zaczęło kręcić szybciej i silnik chłodziło więc wszystko w porządku z Twoim układem chłodzenia nie ma co się martwić.
  3. Dzięki kolego za odpowiedź :) od kad czytam to forum to kolega ttrol zna odpowiedzi na każde pytanie :mrgreen:
  4. Guuteek

    temperatura

    Kolego miałem taka sama akcje z korkiem jak ty wystrzelił fontanna na 2 metry, ręką poparzona i nie mogłem znaleźć korka , znalazł się u sąsiada w ogródku :mrgreen:
  5. Guuteek

    temperatura

    Ustan naprzeciwko silnika od strony pasażera odkręc korek od zbiornika wyrównawczego(tego co się płyn wlewa do układu chłodzenia) odpal silnik podejdz w to samo miejsce i spójrz do środka zbiornika czy widać jak woda się przelewa na jałowym cienki strumień a jak dodasz gazu linka pod maska powinien być większy strumień, jeżeli nic nie widać to układ zapowietrzony lub pompa padnieta jeżeli woda leci i psika powietrzem układ zapowietrzony. Edit. Na rozgrzanym silniku odkręcaj korek powoli żeby nie wysadzilo go, najlepiej na zimnym to sprawdź.
  6. No to następne pytanie do was Panowie co może powodować nierówną pracę silnika na biegu jałowym bo w tym momencie samochód chodzi tak (brum pół sekundy odstępu brum, i tak w kółko brum brum brum :mrgreen: :mrgreen: ) nie wiem czy to nie czasem silniczek krokowy, ale kompałem go w benzynie ekstrakcyjnej i nic nie pomogło, dodam że silnik chodzi na 600-700 obrotów, jest jakaś możliwość sprawdzenia tego krokowca?
  7. Guuteek

    temperatura

    tak jak pisze kolega u mnie też kiedyś wisko się spóźniało dochodziło do 3/4 i wtedy dopiero zasprzeglało do końca i w ciągu kilku sekund wskaźnik wszedł na połowę.
  8. Guuteek

    temperatura

    wyjmij termostat zagotuj wodę w garnku i wrzuc go do garnka podczas gotowania wody i zobacz czy otwiera się cały czy tylko lekko się uchyla.
  9. Problem z głowy, chłodnica wymieniona, wisko od diesla założone jest czulsze i silniczek się nie grzeje. Dzięki koledzy za wszystkie informacje :)
  10. Guuteek

    temperatura

    Wisko zaskoczło kolego?
  11. Panowie no i sytuacja wygląda tak pompa wody cała w dobrej kondycji, uszczelka pod głowica też cała dla pewności wymieniona i głowica z planowana ("splanowana" nie wiem jak to się pisze) wisko i termostat wymienione jak pisałem wyżej, cały układ szczelny i mechanik postawił diagnozę że chłodnica może być niedrozna bo w kilku miejscach jest dosyć chłodna ale nie jest zimna a reszta gorąca i nie ma dobrego obiegu i poprostu się zagrzewa. Dziś zalałem wody destylowanej z octem 10% zobaczymy czy pomoże pojeżdżę tak dwa, trzy dni jeżeli nie pomoże wymienię chłodnice na nowa i wszystkie węże dla świętego spokoju i jeżeli to nie pomoże to brak pomysłów co to może być.
  12. Jeszcze zanim podjade do mechanika to wyjmę pompę wody i zobaczę te łopatki czy są całe, stwierdziłem że pompa dobra bo w zbiorniku wyrównawczym przelewa się tą małą dziurka woda ale dla pewności wyjmę. Na wieczór dam znać czy cała czy nie. Dzięki koledzy za wypowiedzi.
  13. Po jutrze podjadę do pewnego magika od BMW i zobaczymy co on powie bo ja już nie mam pomysłów.
  14. Witam mam problem z temperatura silnika, najpierw chłodnica była zimna i drugi wąż padło na termostat wymieniłem oczywiście ten się otwiera, ale temperatura nadal skacze na czerwone zauważyłem że wisko nie chce zatrybić więc zamówiłem dwa wiska BEHR założyłem odpaliłem no i pod maską zrobił się chochół dmuchało jak głupie zadowolony wsiadłem się przejechać no i znowu na czerwone pole wskazówka leciała otworzyłem maskę no i wisko chodziło jak to stare na każdych obrotach z tą samą prędkością. No i w tym momencie liczę na waszą pomoc co się dzieje z tym silnikiem. Oczywiście układ odpowietrzony, pompa wody chodzi, i uszczelka pod głowica pewnie cała nie dymi na niebiesko biało i nie widać oleju w wodzie. Przepraszam za ewentualne błędy i interpunkcje ale pisze z telefonu i nie wygodnie trochę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.