Skocz do zawartości

marex666

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i 1997r cosmoschwarz metalic

Osiągnięcia marex666

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A no dlatego że jakby to była klema to by nie było prądu w całym aucie ? A prąd jest świeci wszystko, radio gra i kręci rozrusznik
  2. Witam, wjechałem kołem w dziurę dośc mocno, auto zgasło i już nie odpala. Komputer pokazał masę błędów ktore prawdopodobnie spowodowane są przez uszkodzony regulator napięcia i skaczące napięcie. Po usunięciu błędów auto dalej nie paliło, został tylko jeden - odcięty dopływ paliwa przez jakiś alarm/immo a te z kolei przez czujnik uderzeniowy (prawdopodobnie) Już kiedyś miałem identyczny problem zaraz po zakupie jak wjeżdzałem autem na lawete zawiesiłem sie progiem i tak samo zgasło itp. Elektryk coś tam robił , nie potrafił powiedzieć co zrobił skasował 500zł w kazdym razie auto jeździło do teraz. Miał ktoś podobny problem? Czy wymiana tych czujników załatwi problem? Może jakiś immo sie przekodował przez te skaczące napięcie ? Bawić się samemu metodą prób i blędów czy oddać komuś ? Jeśli tak to kogo polecacie we wrocławiu oprócz panow z olsztyńskiej bo mają kolejkę 3tyg.... ?
  3. Pewny jestes? http://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/e4/20/82/airbag-sensor-bmw-e46-czujnik-uderzeniowy-osobowe-debica-93632927.jpg
  4. Nie chodzi mi o kleme pirotechniczną !
  5. Wiecie gdzie znajduje się czujnik wstrząsowy/uderzeniowy w e46 2001r polift.? Na komputerze pokazało że to on zablokował pompkę paliwa i komputer. Ten czujnik się wymienia czy wystarczy coś tam przełączyć na nim? Pomóżcie Pany
  6. PILNE!!! Wiecie gdzie znajduje się czujnik wstrząsowy/uderzeniowy w e46 2001r polift.? Na komputerze pokazało że to on zablokował pompkę paliwa i komputer. Ten czujnik się wymienia czy wystarczy coś tam przełączyć na nim? Pomóżcie Pany ☺️☺️
  7. Witam, planuje założenie felg 18x9jj Auto jest obniżone na springach Eibacha (nie wiem ile mają ale obstawiam -45mm) Obecnie są 17" i opony 225x45 Jakie wymiary opon (profil i szerokość) pasowały by w takim zestawieniu ?
  8. marex666

    Uszczelka głowicy m52

    Witam, czy jest różnica między uszczelką w 520i m52 do 9/98 a tymi po ? Bo numery mają inne i na allegro są same do 98r ale czy fizycznie jest jakakolwiek różnica? Moje auto jest z 10/99
  9. Komputer pokazal błąd pompki paliwa. Ile jest pompek w tym modelu dobrze myślę że jedna przelewowa i jedna tloczaca? Czy jest jeszcze podprogowa? Czy po pokazaniu się takiego błędu może to być też bezpiecznik lub przekaźnik pompki? Elektryka pozostała nie ma wpływu na to ze auto ie odpala wszystko sprawdzone komputerem. I czy obie te pompki znajdują się pod kanapa tylna?
  10. Auto przywiozlem dzisiaj a profil wypełnialem 5 aut wstecz
  11. Właśnie to napisałem, pytanie jak je wypruc żeby nie było błędów, tak jak mówię strumiennica odpada bo tam nie ma gdzie jej wstawić, jutro jeszcze zapytam majstra jak on to widzi, można może jakoś podmienić wkład w seryjne puszki pytanie czym? Chyba że faktycznie można komputerem oszukać sondy
  12. Tez jestem w szoku, wszyscy mówili że jest jeden duży kat i sonda przed a tu są dwa i 4 sondy, auto jest z 10/99r wiec chyba innej możliwości silnikowej nie ma? Ale miałem też e46 2000r 320i i miała takie same Katy i sondy i tez 150ps przedlift. Teraz pytanie jak je wywalić żeby nie było problemu z silnikiem i błędów? Prawda to ze można zakodowac kompem jakoś sondy?
  13. W aucie są dwa katalizatory tzw barany i 4 sondy pytanie jak to zrobić żeby nie wywalilo błędu i spalanie było w normie? Strumiennica albo zamiennik raczej odpada bo są zaraz za kolektorem a żeby je tam wstawić to praktycznie niemożliwe. Jakieś propozycje? Jak wytne i wstawię rurkę lub pusta puszkę to raczej będzie błąd silnika a dwa ze dźwięk będzie metaliczny, da się to jakoś obejść? Drugi problem jest taki ze w aucie jest takie system coś jak czarna skrzynka Kienzle uds : Unfalldatenspeicher UDS *** Baza danych o niebezpiecznych zdarzeniach UDS to więcej niż system zbierania i rejestrowania danych z wypadków. To również źródło wiedzy o krytycznych sytuacjach na drodze, takich jak gwałtowny start lub skrajne hamowanie . Bardzo czułe wbudowane czujniki wykrywają siłę wzdłużnego i poprzecznego przyspieszenia oraz zmiany kierunku. Ponadto, urządzenie dokumentuje zapis np. prędkości oraz stany zapisane na 10 wejściach,np. kiedy i jak długo działały Hamulce, kierunkowskazy, światła , sygnalizację pojazdów uprzywilejowanych z migającymi światłami , klaksonem i zapisuje kiedy zostały aktywowane. Stwarza to elektroniczny dziennik, który konsekwentnie, terminowo i absolutnie bezstronnie dokumentuje przebieg zdarzeń drogowych.Odczyt danych za pomocą złącza USB . Przedmiot zdemontowany z ambulansu prod.2008r.Dostępny wraz ze złączem i odcinkiem wiązki elektrycznej. ****Więcej informacji , opisów oraz oprogramowanie dostępne na stronie producenta :http://www.kienzle-argo.de/index.php?199&backPID=199&tt_products=3 i wydaje mi sie ze jak zjezdzalo z lawety to on zablokował elektronikę auto kręci ale nie dostaje paliwa.http://m.ebay.pl/itm/200749342429?cmd=VIDESC&gxo=True a takie coś znalazłem w schowku i to jest od tego systemu. Nie znalazłem natomiast tego modułu, czy ktoś kiedyś się z tym spotkał? Jak to wywalić /odblokować?
  14. Jeśli o to chodzi to podczas jazdy trzyma temp. ale postoi kilka min i juz leci wskazówka w dół
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.