Skocz do zawartości

Peter1976

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 91

Osiągnięcia Peter1976

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok.Dzięki . Też mi się wydawało ,że to trochę za dużo ,bo w tych 900zł było już zawarte 100 zł robocizny . Czyli roboty z tym nie ma aż tak dużo. Zadzwonię do BMW i zapytam takie rolki kosztują w ASO . Jestem Łodzi także na Śląsk trochę mam ,ale dzięki za pomoc.
  2. Mechanik który specjalizuje się tylko w BMW osłuchiwał silnik stetoskopem i wykluczył rozrząd na 100%. Przy zdjętym pasku nie było słychać tego odgłosu i dwie rolki nie chodziły zbyt płynnie ,gdy nimi kręcił. Przy perspektywie wymiany rozrządu ok. 2500zł wolę już te 900zL :lol:
  3. Miał kolega rację ,wczoraj mechanik stwierdził ,że trzeba wymienić rolki ,napinacz i pasek przy okazji , bo zaczął kruszeć. Z wymianą to będzie 900zł. Czy ktoś się orientuje czy jak za taką usługę cena jest ok ,czy nie?To moje pierwsze BMW więc nie mam rozeznania :|
  4. Witam . W moim E 91 2008 r 150tys 2.0 177kM słychać szelest podobny do cykania świerszczy. Jest to słyszalne przy mniejszych prędkościach do ok.60 km/h i wraz ze wzrostem prędkości rośnie ,potem praca silnika jest już głośniejsza i trzeba się dobrze wsłuchać .Dżwięk dobiega z przodu samochodu i nie są to opony ani łożyska kół.Przy wysprzęgleniu na luz nie słychać tego .Czy ktoś może wie lub chociaż domyśla się co to może być?
  5. Nie do końca się zgodzę z kolegami ,że nie ma znaczenia czy autko było bite ,czy nie . Bo co w sytuacji ,gdy było bite i zrobione potem przez "Heńka" w stodole i błędy się nie wyświetlają a poduszek i całej reszty od odpowiedzialnej za bezpieczeństwo ,albo nie ma albo nie działa ,bo fachurki nie potrafili zrobić ,albo nie mieli sprzętu ,albo tego i tego. Co jeśli w wypadku (którego nikomu nie życzę oczywiście )coś się komuś stanie tylko dlatego ,że posępiłem na sprawdzone auto. Poizdrawiam
  6. Dzięki koledzy .Zaraz się za to biorę:)
  7. Kupiłem E91 2008r .Chcę wymienić osłonę kierownicy (panel w którym są ulokowane przyciski od tel.navi itd.) gdyż jest dość zmęczona .Czy ktoś wie jak sie do tego zabrać ,co by nie połamać lub nie rozebrać połowy auta??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.