Jeden woli piwo drugi żyto, ale nie łudź się, że na forum BMW ( E91,E92,E93 ) ktoś ci napisze, że woli Passata lub Passat ma ładniejszy dzwięk silinka. Tak dla porównania posłuchaj nowego silnika f10 184km to zobaczysz, czy ten twój Passat ma ładniejszy dzwięk, nie wspominam już o 6 cylindrowych silnikach diesla w BMW, których niestety w VAGu brak Poza tym to jak silnik pracuje zależy od stanu wtryskiwaczy, nie zdajesz sobie sprawy jak auto pracuje po wymianie wtrysków a jak na starych wtryskach. Ja np wolę silnik BMW za charakterystykę pracy ktos tu już pisał, że VAG ma strzała z dołu a potem puchnie, więc dla mnie to duży minus. Pzdr Szczerze mówiąc już nie mogę Ciebie słuchać kolego. Przejedź się VAG 2.0 CR, a nie opowiadasz pierdoły, że idzie z dołu a potem nie. Bredzisz. Spójrz na wykresy i charakterystykę pracy jesli nie masz okazji się przejechać. Nie wyskakuj mi z f10 albo 6 cylindrowych silnikach bo porównujemy samochody podobne cenowo, gdyż 2.0 CR były montowane już od 2008 roku w Passatach b6. I nie mów mi proszę, że jestem ja lubie VW, a nie BMW. Lubie samochody. Tylko w przypadku bmw e90 czy passata z CR wybrałbym nowszego Passata z CR. W tej klasie, w tej cenie. W innych przypadkach zapewne częsciej wybrałbym BMW.