Skocz do zawartości

kamil6021

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1997

Osiągnięcia kamil6021

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy mógłby ktoś coś powiedzieć o e46 z ogłoszenia http://allegro.pl/bmw-e46-325i-xenon-skory-16-9-gaz-lift-zadbana-i6625083243.html Może w posiadaniu któregoś z użytkowników forum :wink: nie zdążyłem nawet spytać. VIN WBAEN31050PB60003 Production Date 2001-07-10 Central Mileage 82,458 km Type code EN31 Type 325I (EUR) Series E46 (3 Series) Body Type TOUR Steering LHD Engine M54 Displacement 2.50 cm3 Power 141kw / 192hp Drive HECK Transmission Manual Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW) Code Description EN Description DE S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL S249A MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL S261A SIDE AIRBAGS FOR REAR PASSENGERS S279A BMW LIGHT-ALLOY WHEEL STAR SPOKES 45 S313A FOLD-IN OUTSIDE MIRROR S358A CLIMATE COMFORT WINDSCREEN S386A ROOF RAILING S403A GLASS ROOF, ELECTRICAL S423A FLOOR MATS, VELOURS S428A WARNING TRIANGLE AND FIRST S431A INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATIC-DIP S438A FINE WOOD TRIM S441A SMOKER PACKAGE S459A SEAT ADJUSTER, ELECTRIC, WITH MEMORY S464A SKI BAG S473A ARMREST FRONT S481A SPORTS SEAT S S494A SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S502A HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S521A RAIN SENSOR S522A XENON LIGHT S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S676A HIFI SPEAKER SYSTEM L801A NATIONAL VERSION GERMANY S818A BATTERY MASTER SWITCH S863A RETAILER DIRECTORY EUROPE SERVICE S879A ON-BOARD VEHICLE LITERATURE GERMAN S902A GENERAL SPECIAL INSPECTION S915A DUMMY-SALAPA AUSSENHAUTSCHUTZ S937A DUMMY-SALAPA REQUEST CD ROM ON DELIVERY S991A PRE-PRODUCTION MANAGEMENT STEUERUNG VORSERIE Standard Equipment Code Description EN Description DE S520A FOG LIGHTS NEBELSCHEINWERFER S548A KILOMETER-CALIBRATED SPEEDOMETER S550A ON-BOARD COMPUTER BORDCOMPUTER S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Auto jest do obejrzenia w Toruniu. Sprowadzone we wrześniu 2013 i sprzedane dla obecnego właściciela w grudniu 2013. Ostatni zarejestrowany stan licznika wg historiapojazdu.gov.pl to 211 788 km. Z informacji uzyskanych od właściciela malowany był tylni zderzak (rysa parkingowa). Wychodzi mały bąbelek pod lakierem na lewym tylnym nadkolu. Coś już łapie maskę od środka i któreś drzwi - zabezpieczone podkładem. Progi i podwozie podobno bez rdzy (sprawdzę przy ewentualnych oględzinach). Z VIN-u wynika, że brakuje sportowych foteli z pamięcią. Właściciel już tak kupił. Wygląda na zadbane i doinwestowane. Przebieg wydaje się symboliczny. Gaz założony 11.10.2013 przy przebiegu 179202 tys. KME Silver Stag 300-6 Valtek 1OHM w AUTO-FLESZ Lubicz. Auto chciałbym obejrzeć w niedzielę lub przyszłą sobotę. Czy mógłby ktoś doradzić stacje lub warsztat który pomoże sprawdzić auto przed zakupem. Mam tylko dobry miernik do lakieru. Przydałby się kanał z szarpakami i komputer. Z góry dzięki za pomoc i opinie.
  2. Dla ścisłości minus dwa lakiery to poniżej 1000um a więc poniżej 1 milimetra szpachli. Miałem lakierowane powtórnie całe auto. Rysy po myjniach automatycznych, oryginalny lakier + druga warstwa na dachu było max do 360um. Masz rację :wink:
  3. A więc jestem po oględzinach auta. Cała prawa strona lakierowana (drzwi tylko cieniowane po ok 200 um), przedni błotnik od (170 do 560), tylny błotnik od 200 do nawet 1250um - także wiaderko szpachli poszło. Tylna klapa ok 200, maska też. Na start do wymiany przedni prawy sworzeń oraz poduszki przy moście. Przegub kolumny kierowniczej latał - może wymiana krzyżaka załatwiłaby sprawę (stąd stuki w kolumnie kierowniczej podczas jazy). Trochę się poci przy misce olejowej, może uszczelka może coś więcej. Wygląda jakby pocił się już od góry. Pocenie u góry silnika opisane wcześniej. Bardzo brzęczy katalizator, tylko który ?. Tu pytanie czy możliwe jest zdemontowanie kolektora wydechowego z katem bez podnoszenia silnika, na kanale ?
  4. Pewnie,że brać 6 cyl. Banan na gębie zawsze przy jeździe. Mam tylko M52b20 ale od 5 lat dźwięk się nie znudził. Znajomi i rodzinka wciskają mi jakieś avensisy, accordy czy octavie ale na razie twardo za swoim. Czasami trzeba zacisnąć zęby, bo po przesiadce wrócić będzie ciężej :( Co do tego katalizatora to chyba mała wtopa, ponieważ przejrzałem ukł. wydechowy na reloaem i brzęczenie wydobywało się z okolic tłumika przedniego, więc rzeczywiście może być to jakaś obejma. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EN51-EUR-01-2002-E46-BMW-330i&diagId=18_0442 Katalizatory są razem z kolektorami wydechowymi: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=EN51-EUR-01-2002-E46-BMW-330i&diagId=11_2183
  5. Gaz założony w kraju. Jakub twoja w dwa razy lepszym stanie (przynajmniej ze zdjęć), jednak część osób na pewno obawia się trochę wyższych kosztów, ewentualnych napraw tylnego zawieszenia. Dodatkowo większość potencjalnych nabywców myśli (niestety) o założeniu gazu, a do tego silnika od 4000 zł w górę ( dla dobrej BRC). Autko oglądałem z żoną i szczerze nie podobał jej się stan wnętrza, cały czas porównywała do Naszej e36 :D W mojej przebieg ok 330 000 tys. i penły ori mpakiet (wew. i zew.) grzane stołki sporty pół-skóra, dwustrefowa klima itp., jedynie mała dziurka na boczku kierowcy. Kolorowy ekran wcale mnie nie rajcuje (trochę mnie rozpraszał ale pewnie kwestia przyzwyczajenia). Wnętrze można na pewno dopieścić jednak rozwalony uchwyt na kubki w tylnym podłokietniku, tylny schowek centralny i dziurka w tylnym centralnym zagłówku trochę zniechęcają. Dodatkowo pęknięta listwa nad airbagiem pasażera i dziurka w podsufitce przy włączniku przełączniku lampek. Tylna klapa do malowania, nadkole tylne lewe również. Na samym środku prawych tylnych drzwi mały ubytek bezbarwnego "lakieru" . Na szczęście nie jestem mocno napalony, po prostu trochę zmęczony szukaniem e39 po lifcie :) Myślę, że już jest z czego schodzić, zobaczymy co wyjdzie jutro i dam znać. Może przy dziennym świetle nabierze więcej pozytywów....
  6. Dzięki za odp. Tylko czemu zbiorniczek jest cały ochlapany od góry. Jak uszczelka to mały problem. O katalizatorze sam wspominał, mówił że miał tak rok temu, dał do naprawy i był spokój na rok - trochę dziwne ale ok. Cena nie była by wysoka gdyby wszystko grało. Tylko doliczając malowanie elementów blacharskich, dziwne stuki w kierownicy, nieznany wyciek i dość zużyte wnętrze to jeszcze trochę zapasu trzeba szykowa. Sprawdzimy jeszcze zawias i resztę rzeczy. Podjadę do gościa z miernikiem i kompem na stację. Sprawdzi skład spalin itp. 5 lat temu sprawdzałem swoją e36 u Niego i poza rudą nic niespodziewanego w aucie się nie działo także mam zaufanie. Pozdrawiam
  7. Witam, czy mógłby ktoś coś powiedzieć o e46 z ogłoszenia http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-touring-330i-lpg-231-km-okazja-ID6yy2i7.html#xtor=SEC-8 Oglądałem to auto. Wygląda nieźle. Środek trochę podniszczony, popękane okleiny, skóra do renowacji, uchwyt na kubki w zagłówku do wymiany, gałka wytarta - reszta ok, na pewno wszystko do odratowania. Klima, fotele, szyby, tempomat sprawne. Jeżeli chodzi o jazdę, nie zauważyłem żadnych niepokojących stuków, ściągania, drżenia kierownicy (krótka przejażdżka po mieście). Jedynie kierownica na dziurach mocno puka - jak by coś za osłoną - nie wiem co to może być, krzyżak, a może maglownica. Na jałowych obrotach mocno hałasuje puszka katalizatora - do wymiany na 100%. Tylny most suchy. Pod silnikiem oryginalne osłony więc za dużo nie mogłem zobaczy (wieczór i deszczowa pogoda). Trzyma temperaturę (chociaż oglądałem już rozgrzany silnik), odpala na dotyk, obrotytrzymają. Odkręciłem korek wlewu oleju na pracującym silniku - praca bez zmian. Nie wiem czy nie powinien lekko przygasnąć (spaść z obrotów / "zafalować"). Wtryskiwacze gazu niestety na jednej listwie (fot. poniżej) https://zapodaj.net/317fdbeae7e64.jpg.html Dodatkowo ubrudzone w oleju miejsca zaznaczone na zdjęciu: https://zapodaj.net/b58fb19dc41b4.jpg.html Co może być przyczyną (odma, uszczelka podstawy filtra oleju, a może to olej wspomagania)? Blacharka - właściciel wspominał o malowanej tylnej klapie (chociaż już jest spory bąbel nad listwą tablicy rejestracyjnej) oraz prawym tylnym nadkolu.Dodatkowo lekkie wgniotki na tylnej prawej stronie i drobne ślady rdzy na lewym tylnym nadkolu. Cena dość wysoka. Umówiłem się na sprawdzenie w stacji kontroli pojazdów- zobaczymy czy dostanę więcej argumentów do negocjacji. Z góry dzięki za opinie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.