Skocz do zawartości

mamkfull

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    325d

Osiągnięcia mamkfull

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzieki, jak wymienie to napisze co bylo przyczyna.
  2. Witam szanownych kolegów, mam taki problem, mianowicie przy uruchomieniu samochodu piszczy mi coś ...hmm podejrzewam że albo napinacz paska albo rolka albo alternator, napinacz zamowiłem rolke też a alternator jak zdemontuje to oddam do warsztatu. Ok i o co chciałbym zapytać, o to czy wentylator chłodnicy wychodzi do góry czy dołem bo podejrzewam że łap tam nie wsadze bez jego demontażu. Robił to ktoś z was? i czy jeszcze warto wymieniać przy tej okazji te dwa paski mimo że wyglądają na ok. Za bardzo nie chciałbym ruszać ich bo moge mieć problem z tym streczowym. nigdzie nie moge znależć na forum jak sie zdejmuje ten wentylator chlodnicy. Auto ma 250tyś przejechane. Z góry dzięki za pomoc. Andy.
  3. Roboty z przekażnikami miałem z 30-40 minut, ale kosz przekażników to 10zł i dziąła nie wyrzuca żadnych błędów na komie, wiadomo najlepiej byłoby mieć oryginalną wiązkę+ moduł i do tego jeszcze programowanie, ale po co mnie tam spokojnie wystarczy tak jak zrobiłem najtańszym kosztem wszystko ładnie polutowane i zabezpieczone bezpiecznikami będzie działać 100 lat :-)) to jest moje bmw z zamontowanym hakiem
  4. Witam, zanim zaczalm zakladac hak przeszukalem pol internetu i nic nie znalazlem albo takie glupoty ludzie wypisuja ze szok. Kilka rad z mOjej strony, kupilem hak od kombi ale pasuje idealnie do sedana moje bmw to e90 325d z 2007 roku haka kupilem z 2005 r. Najgorszym elememntem bylo sciagniecie zderzaka, dla potomnosci:! Trzeba sciagnac oba nadkola oraz odkrecic tylne lampy, zderzak ma od srodka takie zaczepy ze trzeba podwazac je srubokretem zeby ich nie pourywac bo pozniej zderzak bedzie odstawal, w sumie te zaczEpy sa najgorsze bo reszte stubek od spodu zderzaka i od strony nadkola doskonale widac. Pod lampami jak je odkrecimy mamy tez takie niby duze slizgi w ktore wchodzinzrerzak i trzeba tam cieniutkinsrubikret wsadzic i podwazyc conieco. Dalej pojdzie jak z platka. W moim modelu jest szyna can, mimo tego z kazdej zarowki lampy tylnej pociaglem kabelek indo malego przekazniczka zakupionego w sklepie elektronicznym, w sumie 7 przekaznikow rozwiazuje sprawe. Komputer nie pokazuje zadnego bledu wszystko dzialanjaknnalezy. Jutro wstawie zdjecia. Mam nadzieje ze sie komus przyda to co napisalem. Sorki za bledy pisalem z telefona.
  5. Witam no wiec poradzilem sobie z wymiana, no wiec dla jasnosci wymiana byla w lampach z bixenonami w bme e90 z 2007r. Aby wymienic zarowke h7 trzeba sciagnac nadkole nastepnie pokrywke lamy, po tym mamy na takim jakby trzpieniu wtyczke pociagamybza trzpien i odlaczamy od zarowki, aby wyciagnac zarowke musimy uzyc do tego waskich dlugich kombinerek lapiemy za jeden styknzarowki i energicznie pociagamy, doodam ze zarowka nie jest mocowana zadnymi drucikami jak w innych samOchodach, zarowka zaciskana jest tu automatycznie zreszta jak sciagnie ie nadkole i wsadzicie leb to zobaczycie. To jedyny sposob zeby wymienic zarowke bo bz sciagania nadkola nie dansie tego zrobic. Pozdrawiam wszystkich!!!
  6. Witam, no i jak udało się komuś wymienić te żarowki h7 ale w lampie z xenonami, bo tak jak kolega wyżej napisał żarówki są potwornie głęboki i nie mam pojęcia czym i jak je wyciągnąć??? kupiłem sobie h7 + 80% światła i leżą już drugi tydzień bo paluchami chyba tej żarówki sie nie wyjmie a co dpowiero założyć nową? jakby ktos wiedział jak to zrobić będę wdzięczny za pomoc. Andy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.