Skocz do zawartości

zbynekxp

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 524 TD E 34 automat z 1989 115 km

Osiągnięcia zbynekxp

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. PODSUMOWANIE Jeżeli nie działa obrotościomierz lub ekonomizer na 100% przyczyna to komputer silnika -ten z miejszą wtyczką ! Mój drugi problem z gasnięciem silnika po rozgrzaniu to uszkodzony -zatarty zawór(kruciec) ten , który jest wkręcony w nastawnik pompy paliwowej-są dwa rodzaje tych srub jedne mają zaworki te drugie to zwykła śruba z orworem na przelew paliwa z wtwtrysków i powrót paliwa do zbiornika Dziekuje wszystkim zaangażowanym w moje problemy Pozdrawim TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
  2. Panowie nadal czekam na jakąs podpowiedz w sprawie braku reakcji na pedał gazu po rozgrzaniu silnika-znajomy mechanik twierdzi ,że to nastawnik pompy wtryskowej I druga sprawa jak zamówić interfeis od kolgi nerwusa
  3. Niestety test z rezystorami sie nie powiódł mimo podłaczenia efekt taki sam auto dochodzi do 90 stopni i umiera Próbowałem z rezystorem 1k pózniej 1,5 k i ma koniec 2 k-wpiołem w przewód od czujnika temperatury który idzie do kompa Może warto zastanowić sie czy to faktycznie to nie głowica mojej pompy lub nastawnik pompy- podobno w tych modelach jest tak ,że jak sie auto rozgrzeje to zaciera sie jakiś tłoczek w tym rozździelaczu który rozdziela paliwo na wtryski chociaz lałem wode z węża juz wczesniej na ten rozdzilacz a silnik i tak zgasł tak jak by nie dostawał paliwa Pomału pomysły mi sie kończą Sorki z pomyłke "dulas735i" Panowie a może wie ktoś jak zamówić interfejs do mojej buni od kolegi" nerwusa" podobno tylko jego patent na rs 32 + program DIS poradzi sobie z tym komputerem od mojego autka viewtopic.php?t=79752&highlight=
  4. Po schłodzeniu zgasły tylko kontrolki inspekcji oleju ale sinik i tak zatrzymał sie jak temperatura doszła do 90 stopni A pytanie do dilas 735i- w silniku sa dwa czujniki a gdyby zamienić podłaczenie do tych czujnikó -czyli z tego co idzie do Ecu podpiac do tego co idzie do wskaznika ?
  5. Oki zrobie taki tescik zwałaszcza ze mam dostemp do takich komponentów A te rezystory wpiąć w oba czujniku temperatury bo tam sa dwa w blok wkrecone? jeden do wskaznika drugi chyba do komputera idzie Dziś robiłem teścik taki o którym pisał "piotr520" a mianowicie jak sie auto zagrzało to lałem z weza wode na pompe Zaobserwowałem (na co do tej pory nie zwróciłem uwagi) ,że gasna kontrolki Inspekcji olejowej jaki to ma wpływ na to co sie z tym autem teraz dzieje hmm?
  6. sterownik wymienil mi mechanik bez odlączenia akumulatora,filtr paliwa + psek oleje wymienione 7 miesiecy temu Podpinałem ten swoj drugi sterownik jak auto staneło ale na obu taki sam efekt kilka dni temu spuscilem z filtra paliwa to co tam bylo i troszke wody bylo Po wymianie sterownika okolo miesiąca temu autko nabralo mocy biegi przelaczaly sie plynnie kilka dni temu moze 3-4 nagle podczas jazdy auto zatrzymalo sie z objawem braku dozowania paliwa mimo ze przejechalem wczesniej okolo 70 km Teraz nie da rady zrobic nawet 10 km Rano na zimnym odpala bez problemu slychac turbine i jak temperatura dochodzi do 90 stopni auto zatrzymuje sie trzeba czekac az troszke ostygnie pozniej moge zrobic jakies 2 km zanim temperatura na wskazniku nie osiagnie 90 sopni i znowu to samo zatrzymanie brak reakcji na pedal gazu
  7. O to jest jakis pomysl a jak okaze sie ze to pompa to co regeneracja czy lepiej używke? A co tam pada w tych pompach? Pzrypomne tylko ,że autko jezdzi tu w kraju od 7 miesiecy dotej pory jezdziło u mijego szwagra w Niemczech na niemieckim dieslu czy zmiana paliwa na nasze moze miec jakis wplyw na te problemy?
  8. Te testy z czujnikami temperatury na niewiele sie zdały wprawdzie nie znalazłem żadnych uszkodzen kabli dochodzących do czujników temperatury ani innych uszkodzeń a auto nadal po dojściu do 90 stopni powoduje zatrzymanie auta z objawem braku paliwa-auto zaczyna gasnąć i dopiero jak troszke sie schłodzi mozna odpalic i jechac do momentu dojscia to temperatury 90 stopni Widze ze sam nie poradze trzeba szukac pomocy u jakiegos mechanika -elektryka
  9. Robiłem tescik z wypięciem dwóch czijników temperatury te które sa wkręcone w bloku silnika najpierw jeden odłączyłem jak auto zgasło po rozgrzani póznej grugi i dwa jednoczasnie - bez rezultatu -dopiero ja k temperatura spadnie do około 70 stopni da sie normalnie uruchomic Tylko czy nie powinienem odłączyć ich zanim temperarura osiągnie wartosc 95 stopni i silnik przestanie działać Podjołem tez decyzje o zakupie kolejnego komputera silnika o numerze 0 281 001 078 który ma moj kolega w takim samym aucie jak moj tylko z skrzynia manualna Będzie to miał na celu spr czy nowy (używany) komp ma jakiś wpływ na te moje problemy ponieważ zdarzało sie juz ze uzywane kompy sprawiały użytkownikom jakies dziwne problemy A wtemacie pompy (wtryskowej rozumiem) to chodzi o co bo ja mam pompe sterowaną elektronicznie a mowa jest o pompie wtryskowej sterownej poprzez linke do pedału gazu?
  10. Mam w tej chwili dwa komutery silnika o numerach 0 281 001 079 na obu jest tak samo -temperatura dochodzi do 95 stopni i lipa silnik gaśnie z objawem nie podawania paliwa-zero reakcji na pedał gazu A takie pytanie czy palące sie dlugo juz kontrolki inspekcji oleju maja jakis wpływ na te problemy A kolega -dulas735i -zajmuje sie może diagnostyką takiego autka jak moje BMW E34 2,4 td chodzi mi o podpiecie do kompa i sprawdzenie czy sa jakies bledy Z informacji jake posiadam potrzebny jest program DIS i komp z RS 32 inne programy tego nie bsługują Ja mieszkam w Prabutach 80 km od Torunia i chetnie bym odwiedzil kolege moze by coś poradził
  11. Zrobiłem ten test migowy ale nic sie pojawiło żadnych migań kontrolek po wciśnieciu pedału gazu Mam kolejny problem z moim BMW a mianowicie po razgrzaniu silnik temp 95 stopni gaśnie objaw jest taki jak by brakowało paliwa i poprostu auto zaczyna gasnąc nie ma sterowania pedałem gazu po chwilowym ostygnięciu odpala i aż sie temperarura ustabilizuje znowu gasnie Czytałem na forun ,że moze to byc jakiś czujnik np położenia wału tylko nie mam jak sie podpiąc do kompa bo moj nadal nie działa jak powinien wiec lipa na całej linii Może ma ktoś jakiś pomysł jak wybrnąć z tego mamrazmu ?
  12. Spoko zrobie ten tescik jutro tylko jak to jest ,że na tym starym kompie to działa a ten co kupiłem z allegro tak własnie sie zachowuje jest moc spalanie ok tylko brak obrotosciomierza No i temat ewentualnego wlożenie np kompa silnika o numerze 0281 001 077 takie tez były montowane w tych modelach
  13. Temtu ciąg dalszy Tak jak pisałem w pierwszym swoim poście mój problem w moim BMW E34 524 TD to komputer silnika o numerze 0 281 001 079 Trmat w tych modelach jest znany i polega na braku komunikacji komutera silnika z licznikem(brak działania obrotościomierza i ekonomizera) Tak więc wymiana licznika na nowszy model nic nie dała stary komputer -brak mocy ale dziala obrotościomierz i ekonomizer Komputer z allegro faktycznie kultura pracy silnika przyśpieszenie moc OK lecz nie działa obrotościomierz i eko No i w tych dwóch przypadkach nie można połączyć się żadnym programem do diagnostyki nawet Dis-em Nadal poszukuje komutera (sprawnego) o numerze 0 281 001 079
  14. Spoko napisz i zrób fotke ja potrzebuje sprawne zegary z dwiema wtyczkami z tyłu zbipu@wp.pl
  15. do kwk222 A taki licznik by pasowal : http://allegro.pl/show_item.php?item=2259084002&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 oferta nr 2259084002
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.