Skocz do zawartości

sysak

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525i '06

Osiągnięcia sysak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czujniki też kupione, o nich nawet nie mówię, bo z tym nie było problemu. Za to zastanawiam się czy nie miałem jeszcze wziąć jakiegoś zestawu montażowego (te blaszki co zabezpieczają klocek w zacisku) Ale tego to już bym w ogóle nie wybrał na tej stronie, bo są opisane tak, że nawet nie wiem które to na przód a które na tył a co dopiero do którego modelu auta, a w ogóle to niech sobie warsztat domówi... ;) Pozdr!
  2. Wielkie dzięki. Link bardzo się przydał i na szczęście mnie wyszło inaczej. Te 310mm w opisie mają że są też do modelu 2007-2010. Do pre-liftowego "To MY: 03/2007" Są 324mm, to samo potwierdza się w wypadku tarcz Power Disc. Mogę spać spokojnie
  3. Witam. Zamówiłem w internecie komplet tarcz ATE i klocków ATE Ceramic do mojego E6 525i z 2006 roku z N52 pod maską, ale mam zagwozdkę bo są dostępne 3 wielkości tarcz przednich: 310mm 324mm i 348mm Założyłem, że rozmiar poprostu rósł z każdym kolejnym nowym silnikiem i ja mając N52 mam mieć 324mm. (Mam nadzieję, że touring nie dostał większych albo coś takiego) Poza tym te 348mm mimo, że dopasowane przez stronę po wyborze auta i rocznika/silnika, już w opisie części mają tylko kompatybilność N53, pozostałe 2 ponoć pasują do N52 i N53, ale te informacje to jedna wielka niewiadoma, bo to bardziej niż oczywiste, że do każdego konkretnego auta pasuje jeden konkretny rozmiar. Na tył dostępne są 2 rozmiary tarcz (320mm i 340mm) i 2 rodzaje klocków. Tu też na logikę i po opisie (tylko N53 2007-2010) założyłem, że duże tarcze i grubsze, szersze i droższe klocki są w komplecie z przednimi 348mm (też ponoć tylko do N53). Przez to dedukuję, że jeśli na przód są dostępne 2 rodzaje klocków różniące się wymiarami, to ten drugi sporo droższy i trochę grubszy to też do dużych tarcz do modelu poliftowego i tak skompletowałem całość. I mam 2 pytania, ładnie proszę o pomoc: 1. Jak na przyszłość sprawdzić coś takiego, ale konkretnie, po oznaczeniach bmw/producenta zamiennika albo czymś takim, a nie bawić się w detektywa. Normalnie poszedłbym do auta z i zmierzył, ale stoi w warsztacie, a zamówić musiałem na gwałt, bo chcę odebrać przesyłkę przed wielkanocą. Stwierdziłem, że jestem prawie pewny, a jeśli się pomyliłem, to zadzwonie i zmienię zamówienie, albo zwrócę niepasujące części. 2. To jak wiecie może czy się gdzieś pomyliłem? ;-) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.