Skocz do zawartości

sfierszcz

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2004r

Osiągnięcia sfierszcz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem został rozwiązany. Wymiana tulei pływających pomogła. Auto w końcu normalnie się prowadzi.
  2. Sprostuję trochę. Co do opon pierwotnie nie były to Runflaty. Nie wiem co mi się przywdziało. We wtorek jestem umówiony na wymianę tulei pływających z tyłu. Więc napiszę czy pomogło. No bo jak nie te tuleje to co. Przód sprawdzany. Mechanik powiedział że nie ma się do czego przyczepić. A co do tulei pływających to słyszałem, że ciężko ocenić ich stan i nawet nie wielkie zużycie powoli czuć. Opony które założyłem to 2-letnie Pirelli Bieżnik ok 6mm.
  3. Dziś założyłem komplet opon letnich Pirelli. Wszystkie jednakowe. Jeździ troche lepiej ale dalej wydaje mi sie ze to nie to. Piszecie że tuleje przednie ale przód bardzo ładnie mi trzyma. Problem jest że tyłem nosi.
  4. pomoże ktoś ?
  5. Witam, Znalazłem kilka tematów odnośnie mojego problemu lecz mój trochę się różni i nikt nie jest w stanie zdiagnozować problemu. Z prowadzeniem nie było kłopotów. Auto było stabilne i sztywne. Wszystko zaczęło się od ustawienia zbieżności. Po ustawieniu zbieżności kupiłem dwie nowe opony zimowe 205/55/16r firmy Infinity ( wiem, że zrobiłem błąd i już nigdy nie skuszę się tak cenowo). Wcześniej miałem założony komplet zimowych Dunlop również w takim rozmiarze. Dwie te opony z przodu były bardzo zużyte z racji braku zbieżności. Więc tylne opony przełożyłem na przód a dwie nowe założyłem na tył. Po wybraniu się w trase autostradą auto przy prędkości 100-120 nie dało się prowadzić. Strasznie nosiło i było niestabilne, miałem odczucie jakby tył miał zamiar wyprzedzić przód przy zmianie pasa. Na zakrętach również musiałem bardzo uważać. Po powrocie pojechałem do innego warsztatu, specjalisty od zbieżności bmw. Wszystko pięknie ustawił przy mnie. Przejechałem się i dalej to samo. Więc pojechałem z reklamacją opon. Założyli mi zastępcze Goodyer'y, używane w średnim stanie. Pojechałem sprawdzić i jakby ręką odjął. Auto prowadziło się niemal jak przed tymi zmianami. Czekając na reklamacje która trwa do dziś. Jeździłem na tych oponach. Po mieście nic nie odczuwałem. Wybrałem się po miesiącu znów na autostradę i problem powrócił. Od razu zaznaczam, że amortyzatory z tyłu wymienione były w sierpniu 2014. Dziś byłem u mechanika bo naczytałem się, że może to być wina tulei jest ich z tyłu 17. Przejechaliśmy się, sprawdzał i grzebał pod samochodem. Stwierdził, że chciałby się do czegoś przyczepić ale no nie ma do czego. Jedyne co powiedział to stawia na opony. Czy problemem może być to, że z przodu mam Dunlopy a z tyłu Goodyery? Na pewno różnią się bieżnikiem. Nie dam głowy ale Dunlopy są chyba run flat. Czy jest różnica jeśli opony z przodu i z tyłu mają różny bieżnik? Czy w bmw powinny być wszystkie cztery jednakowe. Czy lepiej żeby były to runflat? Bardzo proszę o pomoc bo chciałbym aby wszystko wróciło do normy i jazda mnie cieszyła a nie żebym się martwił czy gdzieś wylecę z drogi. Pozdrawiam
  6. Raczej nic nie zostawiam, zawsze pamiętam i sprawdzam czy wszystko wyłączone. Wystarczy minus odpiąć? Wielkie dzięki za pomoc :)
  7. Kontrolka nigdy mi nie migała. Nie to że nie zakręci, całkiem pada że po przekręceniu stacyjki żadne kontrolki się nie świecą.
  8. No tak wiem. Lecz co dziwne, po naładowaniu aku problem znika i pojawia się dopiero po dłuższym czasie. Jak wspomniałem ostatnio zdarzyło się to pod koniec sierpnia 2011 a dziś mamy koniec marca. Auto potrafi czasem stać niejeżdżone 2tyg i nie ma żadnego problemu. A wczoraj całkowite rozładowanie nastąpiło po 4 dniach.. Sprawdzane było już miernikiem i nie pobiera prądu. Sęk w tym, że nagle po prostu rozładuje się całkowicie bez żadnego powodu. Gdyby coś cały czas pobierało prąd to przecież rozładowywałby się cały czas jak postoi te 2tyg czy nawet 4 dni jak ostatnio;/
  9. chyba nie będzie to możliwe, bo tak się rozładowuje, że centralny nie działa. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zero reakcji:). Zjada ten akumulator do końca ;p
  10. Witam serdecznie! Mam problem z akumulatorem..;/. Problem polega na tym iż rozładowanie następuje w dziwnych odstępach czasu. Pierwszy raz zdarzyło się to rok temu na wiosnę. Rozładował się całkowicie.Naładowałem i było w porządku. Po jakiś 2 miesiącach to samo. Następnym razem to samo pod koniec sierpnia. Ponownie całkowite rozładowanie. Naładowałem do pełna i wszystko było w porządku aż do dziś. Po którymś razie byłem u mechanika. Sprawdzał dokładnie pomiary i po 15-20minutach od zamknięcia auta pobór prądu spadał praktycznie do zera. Wszystko było w porządku. Wygląda na to jakby coś się włączało i rozładowywało. Lecz nie mam pojęcia co. Auto czasem stoi tydzień, dwa nie jeżdżone. Wsiadam, zapalam i nie ma problemu. A trafi się tak, że postoi dwa dni i potrafi całkowicie się rozładować. Akumulator kupiony w sierpniu 2010 Centra Plus 80Ah 700A CB802. Bardzo dziwne zjawisko. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.