Skocz do zawartości

alpina1986

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 2007

Osiągnięcia alpina1986

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wkońcu sie udało , ale tylko i wyłacznie udalo mi sie to na włączonym aucie a nie jak na tym filmiku na wyłaczonym silniku TEMAT DO ZAMKNIECIA!!!
  2. nie moge skasowac inspekcji m.in chodzi o olej i płyn hamulcowy w bmw e91, robilem m.in jak to pokazuja na youtubie ale mi to nie działa po nacisnieciu dluzszym przyciskiem liczników mi wyskakuje cos innego . Mam BMW z 2007.06 E91. Prosze o porady !!!
  3. ok dzieki sprawdze.....ja jakos miesiąc temu tez wymieniałem ten nieszcesny filtr powietrza z którym było mase odkrecania...więc moze sie teraz cos odpieło lub nie styka....oprocz tego pojade pod kompa i mam nadzieje ze bedzie wszystko jasne
  4. Witam mam problem a mianowicie wczoraj jadąc wyświetliła mi sie ikona pomaranczowa, jak sie pózniej dowiedziałem jest to ikona (awaria silnika) i z takim zapytaniem do was co to moze byc ( ja obstawiam na zatkany dpf ale roznie moze byc) pomimo ze ikona sie świeci nie straciłem na żadnej mocy ani auto nie pali wiecej, wszystko tak jak normlanie, dzisiaj rano zauważyłem jak odpalałem auto że ikona zgasła a jak jechałem 15 minut ponziej ( pow 130km/h to sie zapaliła znowu) czy jeszcze można z kilka dni tak pojezdzic i czy z autem nic sie nie stanie??? (w nast tyg udam sie na podpiecie do kompa )PROSZE O PORADY!!! Z GÓRY DZIĘKUJE.
  5. Prosiłbym o rozkodowanie nr vin WBAVU11070K014753 jest to dla mnie bardzo ważne .....z góry dziekuje za pomoc!!
  6. Witam otóz mam taki problem od tamtego tygodnia moja bawarka zaczeła sie dziwnie zachowywac w zakretach ( chodzi o przód auta) buja ja ja wchodze w zakret lub jak zrobie energiczniej kierownica na prostej drodze to mam wrażenie jakbym mial zaraz dachowac .........zauważylem tez ze kierownica zrobiła sie luzniejsza tzn tak jakby wspomaganie było lepsze i to mnie zdziwiło bo przeciez beemki maja do tego i ja to tez zawsze miałem ze troche sztywniej chodzilo, pojechalem na stacje diagnostyczna nie wykazali nic w zawieszeniu ( amortyzatory przód jak i tył po 70 %) luzów ani nic tego podobnego nie wykryli, no to pojechalem na zbierznosc i katy niby nie byłan duza rozbieznosc i gosciu mowil ze to chyba nie to, wyjechalem ze stacji diagnostycznej i przez jakies 10 kilometrow powrociła mi sztywnosc w kierownicy i zawieszeniu , pozniej natomiast stenelem na 20n minut bo cos musialem zalatwic i jak ruszylem to znowu powrocilo don poprzedniego stanu tak ze boje sie tyl autem jezdzic zeby dzwona nie miec bo jak ostrzej wchodze w zakret to mam wrazenie jakby kolo podnosilo sie ( ze stacji diagnostycznej gosciu mowil ze sa lekkie wycieki w lewym amorze ale pokazywalo po 70 b% wiec nie wiem co to??? moze sie zepsulo ze podczas skretu nie utwardza amorów bo chyba taki system beemki mają?? PROSZE o doradzenie mi bo moze ktos cos takie mial w swoim aucie, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.