Panowie, A więc po kolei :) rok 2007, silnik M47 TU2, automat Dzisiaj odebrałem naprawione auto, po wielu burzach myśli w mojej głowie (nawet już jechałem zamówić ori część) zdecydowałęm się jednak na regenerację na częściach melett'a w warszawskim http://site.scrollproducts.com/ Po dokładnym wyczyszczeniu, IC, dolotu etc, wymianie kompletu filtrów (olej, powietrze) oraz zalaniu oleju LM TopTec 4200, założeniu turbiny i zalaniu jej olejem, auto pochodziło 1h na wolnych obrotach. Po godzinie ruszyliśmy z podpietym OBDII na jazdę testową. Parametry doładowania w porządku, odczucia z jazdy wydają mi się takie same jak przy starej suszarce. Jedyne co zaobserwowałem to błąd 4D40 - system or particular filter. Co to może być? - przebieg 112kkm oryginalny, jestem drugim właścicielem w PL, auto zostało kupione również w salonie w PL iw tym jednym ASO było serwisowane przez cały żywot. - auto seryjne, bez chip'a, wykożystywane głównie w mieście na krótkich odcinkach i kilka razy w roku dłuża trasa po +/- 1000km - o auto dbam, zawsze odgazuowuyję/wystudzam turbinę, nawet po krótkiej i nieintensywnej jeździe, nie "pałuje" na zimnym silniku - co do poprzednika, nie mogę mieć pewności, nie ukrywam jednak, że nogę mam ciężką (szczęście że nie rękę ;) ) i prawie zawsze w trasie wykorzystuje moc w 100% Teraz kilka dni bede obserwował jak zachowuje się auto. Poniżej zdjęcie rozebranej turbiny i jednego z wirników: http://i43.tinypic.com/2v0ibub.jpg http://i39.tinypic.com/1zb9uac.jpg Aha i najważniejsze, dla księgowch (ceny brutto z VAT): turbina regeneracja (cały środek nowy) - 1800PLN robocizna - 600PLN oleje + filtry - 360PLN laweta - 150PLN ----------------------------------------------------------------------------------------------------- *edited: aha dodam, że cała wymiana dokonywana była w serwisie, z którym scrollproducts współpracuję. Pzdr Selson