Skocz do zawartości

selson

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2018 G30 530 ix

Osiągnięcia selson

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam w G30 530ix, nie mam uwag odnośnie użytkowania (głośność, zachowane na mokrym/suchym). Co do jakości to się nie wypowiem bo dopiero drugi sezon jeżdżę. Ja wybrałem ze względu na cenę (Micheliny i Continentale były średnio o 200PLN/szt droższe).
  2. Hmm to chyba musze ASO zmienić bo ja nic nie dostałem ani od Bawarii gdzie kupowałem ani od Fus'a gdzie serwisuje, sam się zgłosiłem. Tak biore BRI na kolejny rok ale to już jednak nie gwarancja.
  3. Pod koniec maja kończy mi się fabryczna gwarancja na moją F30 320D. Niby dokupiłem BRI ale zapobiegawczo umówiłem się na do ASO na wizytę żeby jeszcze "wykorzystać" ewentualną gwarancję, stąd moje pytanie. Czy macie jakieś sugestie co wskazać do sprawdzenia i na co zwrócić im szczególną uwagę (rozrząd, skrzynia, etc.)?? Niby z autem jest wszystko ok (przebieg 35kkm) ale chce wyeliminować jak najwięcej potencjalnych usterek. Aha na początku roku turbina na zimnym silniku delikatnie gwizdała, zgłosiłem dla hecy bo myślałem że to normalne a tu - wymiana na nową :shock: przy 32kkm. Z góry dzięki Selson
  4. 12 m-cy bez limitu km. Selson
  5. Panowie, A więc po kolei :) rok 2007, silnik M47 TU2, automat Dzisiaj odebrałem naprawione auto, po wielu burzach myśli w mojej głowie (nawet już jechałem zamówić ori część) zdecydowałęm się jednak na regenerację na częściach melett'a w warszawskim http://site.scrollproducts.com/ Po dokładnym wyczyszczeniu, IC, dolotu etc, wymianie kompletu filtrów (olej, powietrze) oraz zalaniu oleju LM TopTec 4200, założeniu turbiny i zalaniu jej olejem, auto pochodziło 1h na wolnych obrotach. Po godzinie ruszyliśmy z podpietym OBDII na jazdę testową. Parametry doładowania w porządku, odczucia z jazdy wydają mi się takie same jak przy starej suszarce. Jedyne co zaobserwowałem to błąd 4D40 - system or particular filter. Co to może być? - przebieg 112kkm oryginalny, jestem drugim właścicielem w PL, auto zostało kupione również w salonie w PL iw tym jednym ASO było serwisowane przez cały żywot. - auto seryjne, bez chip'a, wykożystywane głównie w mieście na krótkich odcinkach i kilka razy w roku dłuża trasa po +/- 1000km - o auto dbam, zawsze odgazuowuyję/wystudzam turbinę, nawet po krótkiej i nieintensywnej jeździe, nie "pałuje" na zimnym silniku - co do poprzednika, nie mogę mieć pewności, nie ukrywam jednak, że nogę mam ciężką (szczęście że nie rękę ;) ) i prawie zawsze w trasie wykorzystuje moc w 100% Teraz kilka dni bede obserwował jak zachowuje się auto. Poniżej zdjęcie rozebranej turbiny i jednego z wirników: http://i43.tinypic.com/2v0ibub.jpg http://i39.tinypic.com/1zb9uac.jpg Aha i najważniejsze, dla księgowch (ceny brutto z VAT): turbina regeneracja (cały środek nowy) - 1800PLN robocizna - 600PLN oleje + filtry - 360PLN laweta - 150PLN ----------------------------------------------------------------------------------------------------- *edited: aha dodam, że cała wymiana dokonywana była w serwisie, z którym scrollproducts współpracuję. Pzdr Selson
  6. No i stało sie, pierwszy raz w życiu nie ukonczylem podróży a trafiło na moja e90 320d '07. Powrót z długiego weekendu zakończył sie holowaniem, na szczęście 50 km od wawy a jechałem ze Zgorzelca, więc mogło być gorzej. Konkrety, jazda jak zwykle 160-170 km/h nagle lekki swist, ale moc bez zarzutu - szybka kontrola stanu auta przez obd i program torque nie wykazuje nic (turbina laduje powietrze normalnie), BC tez żadnych błędów. Po 10 km postój ale gwizd już przenikliwy i odczuwalny brak mocy :( Żatrzymalem sie na chwile, zerknalem pod maskę ale tam brak jakichkolwiek anomalii, po ponownym rozruchu i przejechaniu 5km gwizd ustal, torque pokazuje zerowe doladowanie a z rury zaczyna pojawiać sie biały dym. Pierwszy zjazd i koniec podróży, tel do assistance i laweta pod dom. Teraz klika faktów o aucie, 2007, drugi właściciel, przebieg 112kkm, kupiona w pl. Zakładam awarie turbiny, ale może ktos miał podobne objawy? Jutro auto będzie zholowane do serwisu turbo, celem weryfikacji... Co radzicie, probowac regeneracji czy odrazu nowa dmuchawe? Na marginesie, trochę zawiodlem sie na mojej bawarce. Pzdr Selson
  7. Podłącze się pod temat, bo mam problem z NCS a dokładnie podczas zczytywania danych pojawia mi sie komunikat: http://i45.tinypic.com/35c0nf7.jpg Co może być problemem? Pzdr P.
  8. http://moto.allegro.pl/bmw-330-diesel-m-pakiet-wroclaw-i2238691139.html Witam, Co powiecie o tym egzemplarzu? Oprocz tego ze sprzedajacy szuka kĄkretnego nabywcy :) wyglada zachecajaco... WBAVC91090KS09786 Pzdr Selson
  9. Faktycznie, ogłoszenia już nie ma. Swoją drogą szybko uciekło :?: :wink: ... Dziwne
  10. Z zasady takie nazwy traktuje jako kreatywnosc handlarza, wiec nie tracilem czasu...
  11. Witam, Planuje zmienic autko mojej Pani na cos jak w linku ponizej. Jak ze to moja pierwsza przygoda z bmw, z uwaga wyslucham waszych opinii o ponizszym egzemplarzu. Vin WBAVC31050VG22125 http://modlinska325a.otomoto.pl/bmw-320-wersja-biznes-C22197615.html Po wizycie w komisie, dowiedzilem sie ze prawy tylny blotnik i drzwi byly malowane. Dodatkowo moja uwage zwrocily nadwyrac "srebrne" zaczepy zamka drzwii, czy to normalne, ze te "ucha" wygladaja jak mega wypolerowane srebro? Pzdr Selson
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.