Skocz do zawartości

Daredevil

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320Ci

Osiągnięcia Daredevil

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Zamierzam dokonać wymiany dyferencjału, stary ma dość spore luzy czego efektem jest niski basowy dźwięk pojawiający się przy zmianie biegów, możemy nawet stać w miejscu i jak wrzucimy jedynkę usłyszymy stukot. Niestety przeglądając allegro dyferencjałów o przełożeniu 3.45 które montowane były w wersji 320Ci - manual, 318 –automat (http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=33107533148&showus=&showeur=1&series=E46, ) jest naprawdę mało, dokładnie trzy (stan na 21.03) z czego dwa wyglądają jakby były wzięte ze szrotu. Zadzwoniłem do sprzedawcy z trzeciej aukcji, niestety dyferencjał sprzedany. Jednak okazało się że ów sprzedawca prowadzi warsztat specjalizujący się w naprawach BMW i doradził mi wstawienie dyfera z wersji 318 o przełożeniu 3.38. Twierdził że nie odczuje różnicy to tak jakbym zmienił felgi z szesnastek na siedemnastki, auto zyska trochę na przyśpieszeniu straci z 5km z maksymalnej prędkości . Stwierdził że to jedyne sensowe rozwiązanie gdyż „dyferencjały o przełożeniu 3.45 były za słabe żeby w pełni przełożyć napęd sześciocylindrowego silnika” i efektem były dość częste usterki, luzy na moście po przejechaniu np. 100000km. Inaczej sprawa wygląda z dyferencjałami 3.38 które montowane w autach z czterocylindrowym silnikiem są na rynku wtórnym w znacznie lepszej kondycji i łatwiej trafić dobry egzemplarz. Czy mógłbym prosić was o opinię w tym temacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.